Windows Live Hotmail

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Adrie

Windows Live Hotmail

Bericht door Adrie »

Beste mensen,
Een noodkreet van mij,
Ik had MSN Hotmail, nu sinds gisteren ineens Windows Live Hotmail, maar dat wil ik niet, Kan met geen mogelijkheid weer terug naar MSN.
Ik heb bij Software gekeken ,heb 3x systeemherstel gedaan ,maar krijg die Windows er niet uit,de mails die nu binnen komen hebben zulke kleine lettertjes dat ik er niks van kan lezen.
Wie kan mij helpen?

Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Dit is volledig normaal.

Hotmail gaat voortaan als windows livemail door het leven.

Met een aantal leuke extra's zoals 2GB mailbox ruimte! inplaats van 250MB.

Ik gebruik livemail bijna al weer een eeuwigheid.

Het is natuurlijk mogelijk om je lettergrootte in windows internetexplorer te vergroten, dan zijn al je internetpagina's in een groter lettertype, dus ook kombuis!

Welke versie van internet explorer heb je?
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi,
Dit heb ik per Pb. geregeld, dus dat jullie niet denken , ze geeft geen antwoord meer. :wink: :wink: :wink:
Groetjes Adrie
Adrie

Bericht door Adrie »

Sinds Vrijdag kan ik plotseling geen E=Mail via Msn meer versturen. Wat binnenkomt kan ik wel openen , alleen heel traag, verwijderen van gelezen mail kan alleen één voor één. en ook heel traag,Ik heb antivirus progamma zijn werk laten doen heb alle cookiis en tijdelijke bestanden verwijderd, Ik heb verschillende daums systeemherstel gedaan, en nu weet ik het niet meer.
Dit is wat ik te zien krijg als ik mail open.

Afbeelding
Afbeelding
Adrie

Bericht door Adrie »

En dit krijg ik als ik wil verzenden,als ik een contact adres erin wil zetten lukt dat niet.

Afbeelding
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Hotmail

Bericht door ferryvaneeuwen »

Hallo Adrie,

Bij plotseling veranderingen altijd eerst even nagaan welke software en of hardware er eventueel nieuw is geïnstalleerd sinds de laatste keer dat 'het' wel goed werkte. Als dit het geval is zou ik dat programma weer deïnstalleren en na de computer uitgeschakeld te hebben deze na ongeveer 5 seconden weer te herstarten. Er is ook een mogelijkheid om 'Opnieuw' te starten maar ik heb al verschillende malen gemerkt dat bepaalde instellingen dan toch blijven hangen. Hierna Hotmail opnieuw checken.

Als je op de normale manier werkt vraagt het email-programma met een 'request' om je emails binnen te halen. Als een poort via welke de request gaat geblokkeerd is of bezet is door een ander programma of apparaat dan lukt dit niet. Vooral Firewalls en Routers vertonen in dit opzicht soms hinderlijk en dominant gedrag. Maar jij bent de baas hoor.......;-)

Probeer daarom eens 'buitenom' te gaan en in te loggen op http://www.hotmail.com en zo uit te proberen of een email hier wel verzonden kan worden. Indien dit het geval is dan gaat er iets fout met één of meerdere poorten die Hotmail op je computer gebruikt. Die kunnen geblokkeerd zijn door één of ander programma of bijvoorbeeld door een onlangs geïnstalleerde router die er een handje van hebben om allerlei poorten standaard af te sluiten. Deze moeten dan handmatig op de router weer open gezet worden.

Blijft het foute boel probeer dan eens een systeemherstel uit te voeren misschien dat dit de fout opheft.

Om in MSN-taal te blijven: Suc6

Ferry
Adrie

Bericht door Adrie »

Hallo Ferry.
Bedankt voor het reageren, ik heb geen nieuwe software erin gezet, en syssteemherstel heb ik al op verscillende data,s geprobeerd, Haal er morgen maar een computerdokter bij, Dit gaat ten koste van mijn zenuwgestel. Het is het enigste wat ik nog heb, en heb veel E-mailverkeer en dat mis ik nu.
Nogmaals bedankt
Groetjes Adrie
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Hallo Adrie,

als je provider Hetnet is, dan ligt het waarschijnlijk daar aan. Mijn dochter maakt ook gebruik van hotmail en heeft de laatste dagen grote problemen met het ontvangen en verzenden van mailtjes. Probleem schijnt bij Hetnet te liggen.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Jos 2
Ik heb planet en mijn buurvrouw ook maar die heeft nergens last van. Ga er morgen maar een deskundige bij halen.
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi Adrie lieve schat

mischien wel ter overvloede ,maar heb je je virus scanner gebruikt ?om viruuses te scannen .
Zo ja .opzoeken of deze bepaalde programma`s geblokkeerd heeft.

zo nee: eerst maar een totale scan van je computer maken.

als dat allemaal goed is .

Hot mail compleet verwijderen,en opnieuw instaleren.

nog even het volgende als je Norton als virus scanner heeft,dan kan die nog wel eens een conflict veroorzaken met jou hot mail en dan gaat hij ook langzamer draaien,dan moet je Norton openen en windows live laten accepteren.

ik hoop dat je er wat aan heb.

Groets dikke kus

Bram en Rita :-D


Plaats reactie