nieuwe provider

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

nieuwe provider

Bericht door Jos Linders »

Ik ben van plan van provider te wisselen, ik zit nu bij Hetnet en wil naar UPC "bellen en internetten" en tevens het basis programma digitale televisie nemen van UPC. Heeft iemand hier ervaring mee.

Groetjes. Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/

H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Hallo Jos,

Ik heb van dat VoIP nog niet veel goeds gehoord.
Ze bieden het aan maar kunnen tot op heden de grote toeloop niet aan.
Heb diverse keren in zowel Kassa als Radar hele rijen boze klanten gezien.
Volgens mij biedt de KPN het zelfs op dit moment niet meer aan.
Trouwens als je er éénmaal voor gekozen hebt en je wilt weer terug dan is dat ook vaak een probleem.

Groeten,
Harry
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Jos2.

Ik heb digitale tv van UPC net afgezegt,dit omdat het niet waar maakt wat het belooft maar hier in Alkmaar noord hebben we amirikanse systeem wat de kabel aangaat en daar ligt het probleem vooral hier op de mare winkelcentrum.
Heb nu digi van kpn en bevalt me goed moet alleen nog een jaar wachten voordat ik mijn internet op °kan zeggen ben bezig voor eerder daar ik niet geloof dat je wetelijk een klant kan opdringen om na een jaar nog een jaar te nemen stil zwijgend maar dat je elk ogenblik op kan zeggen wel moet ik zeggen dat het internet van UPC goed is maar wil van de tv kabbel af en dan heb ik ook geen internet meer zo doende.
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Hallo Harry en Ronny,

ik heb momenteel op de kabel van UPC op een aantal zenders slecht tot zeer slecht beeld, dit komt zegt men door inteferensie van de steeds grotere aantallen signalen in de ether, dit kan je iets verbeteren door afgeschermde kabels te nemen. Maar dan ga ik liever digitaal, heb ik bij de buren gezien en is van goede kwaliteit. Ook het kosten plaatje bij UPC is gunstiger voor internet en bellen 30 Euro/maand tegen zo'n 65 Euro/maand bij KPN. Het enigste waar ik bang voor ben is dat ik een hoop geklooi krijg voor ik alles weer goed op de rit heb.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Jos 2

Jekrijgt geen geklooi,maar houd er rekening mee dat je ook de kabbelnog moet betalen he,allesis bovenop de kabel abonoment dus 13,95 standaard kabel en dan nog tv-internet-bellen.
gr ronny
bij de kpn heb je het voor 37,50 pm.
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

ook tele2 heeft goede aanbiedingen.
Ik heb al enige jaren telefoon en internet via tele2 en het bevalt me goed.
Heb alles al klaar om ook over te stappen op hun tv aanbod.
Zit er alleen nog aan te hikken omdat je maar 1 aansluiting hebt.
In de andere kamers moet een decoder hebben.
Maar dat is zo bij alle providers meen ik.

Gr. Arie.

http://www.tele2.nl/shop/TV/index.htm
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Slecht TV beeld

Bericht door ferryvaneeuwen »

Hallo Jos,

Die jongens en meisjes van de helpdesk zijn er uiterst bekwaam in om de klant van alles op de mouw te spelden. Het is nooit hun schuld maar die van jouw of anderen. Volgende gesprek..... Ik heb vroeger gezien hoe dat werkt in die call centers. Een grote teller hangt goed zichtbaar voor iedereen aan de wand en daarop is het aantal wachtenden te zien. Is het getal op de teller groot dan worden ze aangespoord om alles snel af te handelen. Wijst de teller een laag getal aan dan is er weer wat meer tijd voor de klant......

Je kan eventueel bewijzen of dit in jouw geval een flutverhaal is door de TV rechtstreeks op de doos die de woning inkomt aan te sluiten. Bij mij zit deze in de meterkast. Zelf heb ik een draagbare TV die ik dan even op een stoel bij de meterkast zet. Is het signaal dan nog steeds slecht dan ligt het echt aan de provider. Je moet inderdaad wel een kabel met afgeschermde pluggen nemen. Het landelijke Digitenne TV-signaal kan anders storing veroorzaken. Je ziet dan allerlei streeppatronen op het normale beeld. Als je een beeld met ruis hebt, dus een zwak signaal, dan kan dit echt niet veroorzaakt worden door de Digitenne-signalen.

Een mogelijkheid is dat je op het 'eind' van de kabel zit waardoor het signaal per definitie zwak(ker) kan zijn. Een andere oorzaak is - en dat komt nogal eens voor - dat iemand op jouw stuk kabel in de doos in de meterkast ondeskundig heeft zitten rommelen om zo zijn eigen signaal wat op te krikken met alle gevolgen van dien voor diegenen die na hem op de kabel zitten. Je moet erop aan dringen/eisen dat zij bij jou thuis een meting doen met de speciale apparatuur die ze daarvoor hebben. Die geeft precies aan of het signaal voldoet aan de specificaties waarop je als klant recht hebt. Het is en blijft een stroperige materie maar de aanhouder wint.

Ferry
Gebruikersavatar
proet
Berichten: 1873
Lid geworden op: 26 sep 2006 19:20
Locatie: Ruurlo
Contacteer:

Bericht door proet »

Jos,

Als je klant wil worden is het welkom bel ons gratis nummer ! En geen enkele wachttijd te wordt meteen te woord gestaan.

Als je klant bent bel ons 0900 nummer en ja we verdienen aan dat nummer dus even geduld a.u.b. (vaak veel geduld erg veeeel) en sorry het ligt aan U noooit aan ons etc etc.

Als je echt te maken wil hebben met een arrogant bedrijf UPC nemen.

Maar ik NOOIT meer !

Proet
Weet u iets over of van de sleepboten van Bureau Wijsmuller ? Neem dan eens contact op met info@bureau-wijsmuller.nl
Gebruikersavatar
gerardk
Berichten: 383
Lid geworden op: 15 feb 2007 17:36
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door gerardk »

Hoi Jos2,

Ik had tot ongeveer een jaar geleden deze aparte items:
Vaste telefoon via KPN incl nummermelder plm E 20 p.m.
Gesprekken via 1601 (normaal belpatroon) plm E 12 p.m.
Internet van UPC Chello classic E 49,95 p.m.
TV/Radio UPC maar afrekening via Eneco plm E 13 p.m.
Totaal pakket dus E 95 per maand.

Ik ben overgestapt naar de aanbieding van UPC en heb nu internet downgraded naar Chello Easy, Telefoon via de kabel, TV en radio met digital TV pakket en extra channel pakket. TLF digital met nummerherkenning.
Voor dit gehele stelsel betaal ik nu gemiddeld E 48 per maand incl. alle belkosten.
Bellen via de kabel naar andere kabel abonnees kost 8 cent of je nu 5 minuten of 1 uur zit te bellen.

Ik ben zeer tevreden met dit pakket, perfect bellen zonder storing. Tijdens bellen of internetten geen storing op TV.
TV beeld, zowel analoog als digitaal perfect.

In het begin een paar maal UPC klantenservice gebeld maar als je eenmaal die tante van het callcenter voorbij bent wordt je prima door de UPC medewerker te woord gestaan.
Ik heb zelf geen enkele klacht over UPC.
Jos2, sterkte bij je beslissing.

Groetjes Gerardk
l


Plaats reactie