fotos gemaakt met video camera maar krijg fotos er niet af

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
maarten dijkhuizen

fotos gemaakt met video camera maar krijg fotos er niet af

Bericht door maarten dijkhuizen »

een goede avond heren een ieder nog de beste wensen voor 2008.
ik heb op mijn video camera de optie foto s maken nu heb ik dit gedaan en doet het volgende probleem zich voor als ik het vanaf de camera op de computer zet ziet hij dit als een film dus is het niet mogelijk om de foto s eraf te halen wie weet hier een oplossing voor ik hoor dit graag van u.

mvg maarten :?:

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Maarten,

Staan de foto's niet in een apart mapje op een chipje. Zelf heb ik een Sony ; video komt op de tape maar foto's op de memory stick

Groeten,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10540
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: fotos gemaakt met video camera maar krijg fotos er niet

Bericht door jdbvos »

Probeer Spotnet eens....werkt op de nieuwsgroepen

Kaaza e.d. worden tegengehouden door de zelfbenoemde "eigenaren" van internet, zoals platenproducenten, regeringen, en de immer oprukkende commercie, die steeds meer druk (en zelfs bedreigingen) uitoefenen op de providers om downloaden tegen te gaan, of downloaden strafbaar te stellen...
Uploaden wordt natuurlijk nooit strafbaar: hoe moeten die "eigenaren" anders hun rotzooi promoten of jou kunnen bestoken met hun ongevraagde reclame's. Je bent tenslotte "eigenaar", of niet.
Je biedt mensen in een regering een goedbetaald commissariaatje aan, en alles wat je doet is meteen gelegaliseerd.
Oost, west...ook best


Plaats reactie