Imageshack

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jolly,
bedoel je dit?? :roll: :lol:
Zal mij een worst wezen.
All the best
Jos


Jos Komen
Site Admin
Geregistreerd op: 21 Jul 2004
Berichten: 13315
Woonplaats: Warffum

Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ik heb werkelijk geen flauw idee hoeveel berichten ik hier heb geplaatst en ik let er ook nooit op, niet bij mezelf en niet bij anderen, maar speciaal om dat nu wel eens te weten, dit bericht! :lol:

Nu weet ik het: bijna 1400 in 4 jaar. Verstrek jij soms vetleren medailles, Jos, voor goeie klanten. 8)

Maar wat die thumbnails van Imageshack betreft: ik heb een reuze pest aan de shit die die krengen vaak meebrengen. Voor mij reden om ze niet of maar heel zelden aan te klikken.
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Ja Jos dat bedoelde ik, en voor die thumbnails gebruik ik het programma IE7 add on tegen de meegevoerde reclame.
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Smile

Bericht door Vaerderij »

Vaerderij schreef: Hallo Jolly,
Dit is mij even niet duidelijk. Of bedoel je dat er nog een mogelijkheid is (een kunstje noem ik het maar) dat je na het uploaden bijv. meerdere codes tegelijk copieert en daardoor in één keer meerdere foto's kan plaatsen in een bericht. Zoals jouw voorbeeld met de 4 (maritieme) afbeeldingen. Normaal gebruik ik de >Ctrl + pijltjes cursor< voor het copieren van meerdere regels. Hier werkt dat niet. Wat doe ik fout?
Moi,
Anne
Stel de vraag op deze wijze opnieuw aan de orde, als het mag.
Theo:
Maar wat die thumbnails van Imageshack betreft: ik heb een reuze pest aan de shit die die krengen vaak meebrengen. Voor mij reden om ze niet of maar heel zelden aan te klikken.
Daar ben ik het volkomen mee eens Theo. Ik doe het ook bijna nooit. Alleen met de topic Silindoeng heb ik vreemd genoeg geen last met aangehangen troep. Nou moet ik bij mij ook van alles ontgrendelen omdat er gewaarschuwd wordt dat er een pop-up wordt geblokkeerd.
Theo:
Nu weet ik het: bijna 1400 in 4 jaar. Verstrek jij soms vetleren medailles, Jos, voor goeie klanten.
Nee Theo strepen .... streeeeepen. Nou zit ik me wel af te vragen Jos wie het strepensysteem heeft ingevoerd? Toch niet op de Camphuys? (Sorry, ik ken de weg niet tussen de smily's).
Moi,
Anne
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Hallo Anne

Je zal ze een voor een moeten plaatsen, wat ik ook vaak doe als ik afbeeldingen met een verhaal moet maken dan doe ik dat met outlook express dan maak ik een nieuw bericht en plaats daar mijn afbeeldingen met verhaal en dan voer ik direct ook even de spellingcontrole uit, je kan dit ook doen natuurlijk in words maar omdat ik outlook toch altijd open heb doe ik het op deze manier.

Bij de afbeeldingen doe ik dan in outlook direct [img]en[/img] er voor en er achter.

O,ja bij het nieuwe bericht geen geadresseerde invullen anders verstuur je het direct na de spellingcontrole.

Vooral als je een lang verhaal tikt vind ik het niet zo overzichtelijk in dat kleine vakje van het forum.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Anne,
Ik kopieer de codes inclusief tekst naar word, kladblok kan ook en dan kopieer ik de hele handel tegelijk naar Kombuispraat.
Die strepen, daar kon ik voor kiezen bij de layout van het forum, maakt een beetje levendig, niet zo kaal zogezeid :)
All the best
Jos
SvenP

Re: Smile

Bericht door SvenP »

Vaerderij schreef: Daar ben ik het volkomen mee eens Theo. Ik doe het ook bijna nooit. Alleen met de topic Silindoeng heb ik vreemd genoeg geen last met aangehangen troep. Nou moet ik bij mij ook van alles ontgrendelen omdat er gewaarschuwd wordt dat er een pop-up wordt geblokkeerd.
..
Hallo Anne,

Juist vanwege de lastige ervaringen met imageshack, maak ik nooit gebruik van de aldaar voorgestelde 'Links'.

Voor een topic schrijf ik altijd eerst de tekst en zet ik 'voorlopige markeringen' op die plaatsen waar een foto moet komen. Pas als de tekst helemaal klaar is, ga ik de foto's op imageshack uploaden en prutsen met de linkjes:

Ik neem de afzonderlijke links naar de thumbnail en de grote versie van de foto, vervolgens brouw ik daar zelf handmatig een nieuwe link van:

Code: Selecteer alles

[url=http://link-naar-de-grote-versie.jpg][img]http://link-naar-de-thumbnail.jpg[/img][/url]
Het is wel meer tikwerk. Maar het bespaart uiteindelijk veel ergenis bij de lezers.


Groeten,

-Sven
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Afbeelding

Alleen als je meerdere foto,s tegelijk upload en je moet naar de grote foto voor eigenschappen en je wilt dan terug naar de volgende thumbnail krijg je de pagina is verlopen.
SvenP

Bericht door SvenP »

Jolly Sailor schreef: Alleen als je meerdere foto,s tegelijk upload en je moet naar de grote foto voor eigenschappen en je wilt dan terug naar de volgende thumbnail krijg je de pagina is verlopen.
Hallo Jolly,

Met de multi-upload functie van Imageshack kan het ook goed:

1. Je upload de plaatjes.
2. In het scherm waarin de voorgestelde 'links' staan, neem je de versies die "Forums" genoemd is.

Afbeelding

3. Het eerste gedeelte van die code moet je vervolgens aanpassen: De tekst tussen [URL=...] vervang je door de tekst genoemd onder "Direct".

(klik op het bijgevoegde plaatje voor een iets visuelere uitleg)


-Sven
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Hallo Sven

Ja dat klopt even niet nagedacht, trouwens dat systeem wat je beschrijft heb ik wel eens gebruikt om een foto met een link te plaatsen op het forum.


Plaats reactie