We willen toch allemaal een goed leesbaar forum?

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Jos Komen (R.I.P)

We willen toch allemaal een goed leesbaar forum?

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Quotes:
Een quote gebruiken kan erg handig zijn. Zeker als je hiermee off-topic gaat. Maar een quote is niet echt nodig als je vrijwel direct reageert op een bericht. Als je wilt quoten op een groot bericht, pas dan de tekst aan en haal er uit wat niet ter zake doet. En verwijder sowieso de foto's uit een quote of maak ze kleiner.

Jolly Sailor

Re: Quotes

Bericht door Jolly Sailor »

T,sis maar goed dat de kranten niet het hele bericht quoten van gisteren als ze vandaag er een vervolg op hebben van het zelfde item.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Quotes

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Onnodige en storende quotes worden vanaf nu verwijderd zonder verdere uitleg.
Er staat al meer dan genoeg uitleg op diverse topics van Kombuispraat.
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: Quotes

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb zojuist iets aan de instellingen van het forum veranderd.
Je kunt nu maximaal 1 bericht quoten.
Hoe dit in de praktijk werkt weet ik nog niet.
Mochten er hierdoor onverwachte problemen ontstaan dan zal ik de instellingen weer terugzetten.

Als je wilt referen aan iets wat iemand geplaatst heeft, houd het a.u.b. zo kort mogelijk.

Met de knop wijzig kun je overbodige quotes zelf aanpassen.

Jos
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: We willen toch allemaal een goed leesbaar forum?

Bericht door lp »

:? Ik ben bang dat het SMN topic een beetje aan het verbrokkelen is. Kan dat worden gteplakt :?:
quo vadis
Jos Komen (R.I.P)

Re: We willen toch allemaal een goed leesbaar forum?

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De moderators en beheerder doen hun uiterste best om het forum overzichtelijk te houden, maar zijn niet 24 uur per dag aanwezig.
Een bericht van de verbrokkeling die ik zojuist aantrof werd ook nog eens normaal beantwoord door een van de leden.
Iedereen kan degene die een verkeerd nieuw topic plaatst ook daarop wijzen met vermelding hoe het wel moet, dit wordt dan later wel door een van de moderators verwijderd of verplaatst.
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: We willen toch allemaal een goed leesbaar forum?

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb de maximum afmetingen van afbeeldingen bij het onderschrift verminderd.
Er zaten banners tussen van 468x120, als deze gebruiker een aantal berichten achter elkaar plaatst wordt het wel heel erg hinderlijk, vooral als ieder kort bericht gepaard gaat met zo'n joelel van een banner.
Verwijzingen naar websites kunnen daar ook heel goed zonder banner geplaatst worden.
We kunnen hier tenslotte ook al een avatar plaatsen.
All the best
Jos


Plaats reactie