Google

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4840
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Google

Bericht door Allen »

GOOGLE ZOEKEN > AFBEELDINGEN

Ik heb de instellingen op Google zoeken staan op: "Safe Search uit" "Geen filters".

De zoekinstellingen staan op: "Geen filters".
000.jpg

Ik neem als voorbeeld KNSM
Als ik KNSM typ in het zoekvenster en daarna op Afbeeldingen klik, openen zich niet alle afbeeldingen.
000a.jpg

Het vreemde is dat, als ik op een "blinde" afbeelding klik, zich wel de foto opend.
000b.jpg

Het maakt niet uit welke browser ik gebruik.

Wie weet de oplossing?


Inmiddels heb ik de oplossing achterhaald.
Wat bleek:
Het inloggen / aanmelden bleek niet door Google opgepakt te worden.
Na contact is het inmiddels gelukt.


Als de admins / moderators akkoord gaan, laat ik één en ander ter lering en de vermaak staan.
Grtn @Allen

Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Google

Bericht door Bertus. »

Kombuizers wie kan mij helpen bij het volgende probleem.
(zie bijlage )
Op Google kan ik het niet vinden. :(
Knipsel.PNG
Bij gewoon Googlen zoeken ( naast +Jij ) werkt de balk normaal.rara

M.v.g. Bertus
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Google

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Sorry, verkeerd begrepen. Ik dacht dat je dit zocht:

Afbeelding

Die bovenste balk met al die links, zoals "Afbeeldingen" en "Maps", krijg ik sinds kort niet meer.

Maar de zij scrollbalk werkt bij mij normaal.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Google

Bericht door Bertus. »

Goedenavond Theo,

Bedankt voor je reactie, zoals je laat zien in je afbeelding had
ik het ook op Google Chrome, en daar werkte die balk ook niet.
Heb toen Google Chrome eraf gegooid, en geprobeerd bij Google
standaard in mijn Windows 7,maar van hetzelfde laken een pak,daar
doet die balk het ook niet.rara
Ja,alle veranderingen zijn geen verbeteringen.

Met vriendelijke groet,

Bertus.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4840
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Google

Bericht door Allen »

Er zijn afgelopen week een hele zooi updates geweest.

Google Chrome met Google als startpagina.

>Klik op de negen stippen (apps) rechtboven en je ziet onderstaande:
Google001.jpg

>Klik eventueel op "Meer" en je ziet onderstaande:
Google001a.jpg

>Klik eventueel op "Nog meer van Google" en je ziet een overzichtpagina:
Google001aa.jpg



In het zoekvenster van Google b.v. schip typen:
Google002.jpg
>Klik op "Afbeeldingen":
Google002a.jpg


In Explorer met Google als startpagina werk het net zo.



Ben je in Explorer de "Menubalk" kwijt:

>Klik "Start"

>Klik "Internet Explorer"

>Toets "Alt"
Grtn @Allen
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Google

Bericht door ferryvaneeuwen »

Ik gebruik nog steeds IE8 omdat de hogere versies niet kunnen werken met Windows XP. Hierop heb ik nog steeds de oude indeling. De nieuwe wijzigingen voor Google gelden alleen voor de versies 9 en 10. Dat klopt wel omdat Google vorig jaar half november de support voor Windows XP beëindigd heeft. Versies 9 en 10 waren bedoeld voor Windows 8.

Firefox heeft ook de nieuwe indeling. Chrome weet ik niet want die heb ik recentelijk verwijderd omdat ik die bijna nooit gebruikte. Mijn oude trouwe Netscape 7.1 heeft hier geen last van maar dat is niet zo te verwonderen. De snelle browser Fafsi trouwens ook niet maar dat is een sterk vereenvoudigde Internet Explorer waarschijnlijk versie 8. Safari op mijn iPad ziet er nog hetzelfde uit.

De nieuwe indeling heeft denk ik te maken de de minimalistische trend op het gebied van browsers. Chrome was hier heel sterk in. Het scherm moet tegenwoordig zo leeg mogelijk zijn, een bijna onzichtbare browser dus.

Zelf gebruik ik Firefox het meest omdat dit een open source browser is met een groot aantal voor mij aantrekkelijke add-ons die veelal door derden zijn ontwikkeld. Alle browsers zijn naar elkaar toegegroeid, grote verschillen in performance zoals vroeger zijn er niet meer. Het is meer een kwestie van smaak. Nadeel van IE is dat deze gebonden is aan het Windows platform.

Het verdwijnen van de scroll bars is een oud verschijnsel dat zich geregeld bij verschillende browsers voordeed. Er kwam dan weer een update waarna deze weer terugkeerden op het scherm. Google maar op 'missing scroll bars internet explorer'. Misschien nog even geduld oefenen.....

Ferry
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Google

Bericht door Bertus. »

Hallo Allen,

Bedankt voor je reactie en de moeite die je genomen
hebt voor het probleem.
Ik had Google Chrome verwijderd en nu opnieuw gedownload
( maar moest wel een account aan maken ) en nu werkt die
scrolbalk wel.
Maar bij Google IE werkt de scrolbalk nog niet.rara.

Groeten,

Bertus.
Gebruikersavatar
A.Kuiper/J.Pessoa/BR
Berichten: 8104
Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24

Re: Google

Bericht door A.Kuiper/J.Pessoa/BR »

Waarom je in enkele landen you tube filmpjes niet kun bekijken
=======================================================
Enkele dagen geleden plaatste Meestertje op Smit&Co een link naar een you tube filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=JShGZXCpLeA
maar zoals Martinus al schreef het filmpje mag in Brazilie niet afgedraaid worden.
conteudo de wmg.jpg
conteudo de wmg.jpg (11.82 KiB) 1249 keer bekeken
Zou dit de oorzaak hier van kunnen zijn?
++
Ook YouTube heeft regels

De YouTube gemeenschap van zingende meisjes en meespelende muzikanten is boos op Warner Music Group, die hun filmpjes van de site verwijdert. Gaat WMG het gevecht om de rechten winnen?

YouTubers voelen zich aangetast in hun recht. Ze willen liedjes in hun webcam kunnen zingen, ook al behoren de rechten daarvan toe aan WMG-artiesten. Ze willen gitaarriffs mee kunnen spelen met zulke nummers. Ze willen huis-tuin-en-keukenfilmpjes kunnen monteren met opzwepende muziek erachter van een WMG-band. Tientallen filmpjes met boze pamfletten zijn inmiddels gemaakt, duizenden comments kraken het beleid van WMG af.

WMG vindt dat YouTube te weinig geld biedt voor advertenties bij de amateurfilmpjes waar muziek van WMG in gebruikt wordt, en is twee maanden geleden begonnen om de filmpjes te verwijderen.

''YouTube is een openbare plek zoals een café dat is, of een weg,'' zegt Alistair Verney van Google, eigenaar van YouTube. ''Je mag er van alles, maar je moet je wel aan de regels houden.''
Google ontwikkelde zelf een systeem voor rechthebbenden van muziek en beeld om te zoeken naar overtreders, Content ID. Als rechthebbenden daarmee een filmpje hebben gevonden waarin hun materiaal wordt gebruikt hebben ze volgens Verwey drie opties. Gewoon laten staan, verwijderen, of laten staan en advertenties ernaast zetten. De rechthebbende deelt dan in de winst van de advertenties. ''YouTube heeft nu al meer dan zeshonderd partners voor Content ID, de meesten kiezen voor de optie van advertenties.''
''En uiteindelijk zal WMG toch wel overstag gaan, de andere grote maatschappijen doen tenslotte al mee,'' zegt Everts. ''En kijk naar China, daar zie je de toekomst. Daar is Tudou.com de grootste videosite. Alles staat er op, films, series, ook alle Amerikaanse producties. Daar zijn weinig regels om je eigendom te beschermen. Dus kiest iedereen voor advertenties, en dat werkt.''
++
Iemand op het forum die er meer van weet?


Plaats reactie