Geen e-mail meer na reacties op topics.

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Arnoud Oprinsen
Berichten: 99
Lid geworden op: 08 jul 2008 21:20
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Geen e-mail meer na reacties op topics.

Bericht door Arnoud Oprinsen »

Sedert ik me, na mijn verhuizing, weer heb aangemeld krijg ik geen berichten meer over ontvangen reacties op diverse topics.
Wijziging van mijn e-mail-adres in <arn.oprinsen@ziggo.nl> heb ik wel doorgegeven.
Wat kan de oorzaak zijn?
Menigeen vaart veel langer dan eerder was gedacht.

Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Re: Geen e-mail meer na reacties op topics.

Bericht door DennisV »

Indien je een langere tijd een topic niet bezocht hebt, stopt automatisch je abonement op dat topic, als je het betreffende topic weer bezoekt, dan krijg je vanzelf weer meldingen.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Geen e-mail meer na reacties op topics.

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo,

Hoe kan het dat ik opeens weer een melding krijg van een nieuw bericht in een topic en dan zie ik dat er de hele week berichten geplaaatst zijn?

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Re: Geen e-mail meer na reacties op topics.

Bericht door DennisV »

Het abonnement op onderwerpen loopt automatisch af, als je een tijd het onderwerp niet bezocht hebt, bezoek je zo het onderwerp weer, dan wordt ook je abonnement weer geactiveerd.

Ook komt het regelmatig voor dat de mailtjes in de spamfilters van internetboeren blijft kleven.

Met de functie zelf is niks mis.

Mocht je problemen houden, wil het wel eens helpen om alle abonnementen helemaal af te melden, en per topic opnieuw aan te melden.


Plaats reactie