Webmaster Jos ff uit de running!!!!!

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Jos Komen (R.I.P)

Imageshack

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Even een tijdelijke topic.
Bij mij zijn de plaatjes van imageshack niet te zien, van allucanupload en Photobucket wel.
Ligt dit specifiek aan mij of zijn er meer met dit probleem?
All the best
Jos

Ruud (R.I.P.)

Webmaster Jos ff uit de running!!!!!

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy @ll,
Helaas zal onze Jos,enige tijd[ :?: ] afwezig moeten zijn,ik werd nét gebeld met de mededeling dat zijn Modum[Ziggo :!: :evil: ] eruit lag,ook z'n laptop draait daar op, dus geheel verstoken van het internet,en dat er niet voor woensdag iemand kon komen :!: ,gelukkig deed de telefoon en t.v het nog wel,dus ging hij maar op z'n "gemak" naar de Vuelta kijken op de buis.
Ik weet,en velen met mij, dat zijn "speeltje" nu wordt afgenomen voor enkele dagen,dus vanaf hier wens ik hem veel succes met deze verplichte "afkick",neem gerust een kouwe klets Jos,hopelijk is het gauw opgelost! :-D
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Ruud,

Zou DIT zijn straf zijn voor " achter het bordpapier" te gaan wonen :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
proet
Berichten: 1873
Lid geworden op: 26 sep 2006 19:20
Locatie: Ruurlo
Contacteer:

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door proet »

Ja die kabelboeren, als je bij de klub wil komen zijn ze snel zeeeer snel.
Je mag je zelfs aanmelden via een 0800 nummer geheel gratis :-D

Ik ben lid van de klub ik heb een probleem :twisted:

U mag bellen naar ons 0900 nummer slechts 40 cent per minuut :mrgreen:

Goh wat heeft u gedaan dat onze verbinding niet meer werkt ? Want wij hebben niets gedaan en bij mij op de helpdesk werkt alles ook perfect.

En snel ja wat heet snel :shock:

Als u uit het raam kijkt ziet u ons vanzelf over enige tijd naderen :P

Sterke Jos :wink:

Groet Proet
Weet u iets over of van de sleepboten van Bureau Wijsmuller ? Neem dan eens contact op met info@bureau-wijsmuller.nl
Joop Kieviet (RIP)

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Joop Kieviet (RIP) »

Wat moet dat nu :mrgreen: ? Nu het modempje weg :cry: dan toch maar even de straat op of de kroeg in voor een koude klets, ja voor mij is het dan gelukkig mooi weer kunnen we wat aan de conditie doen op de fiets. Desalniettemin :lol: tot wedergeboorte op de digitale markt :twisted:
Groetjes Joop :-D :P
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Roy »

Sterkte Jos, dit is beslist niet leuk !.
'k Heb deze "grappemakerij" net achter de rug. Mr. Ziggo blijft natuurlijk z'n handen in onschuld wassen, dat laat zich raden.
Gelijktijdig kom je er weer achter dat er eigen best wel wat andere kussies zijn blijven liggen.........
Graag tot woensdag.

m.v.g. Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door hrobbers »

Heb bij de whekamp een router aan geschaft voor 25 eurie, die draait los van mijn ziggo aansluiting van tv & telefoon, werkt perfekt.
mischien een tip voor Jos?? :-D
Gerard

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Gerard »

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat die takkenbos met gestrekte oren onder tafel ligt na een visite aan het Praatcafe....
Ruud (R.I.P.)

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Zojuist Jos aan de lijn gehad,en er is besloten om een router te bestellen,dit na de tip "hrobbers".Verder maakt hij het goed,en gaat vandaag een uitstapje maken,ik meen naar Uithuizen waar iets te doen zou zijn,ach zo kom je nog eens ergens anders :lol:
Hij heeft [nog] geen afkickverschijnselen :lol: maar wat niet is, kan nog komen :!: :mrgreen:
Verder een iedereen een fijn weekend gewenst :!:
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: WEBMASTER JOS FF UIT DE RUNNING !!!!!

Bericht door Compass »

Ik denk dat hier even een paar dingen door elkaar gehaald worden.

Modem is het apparaat dat verbinding maakt met internet en waar je één computer met een kabel kunt aansluiten.
Dus computer rechtstreeks aan modem. Al lang achterhaald !

Router is een kastje dat tussen het modem en de computer zit en met meerdere aansluitingen voor bekabelde computers en eventueel ook draadloos.
Dus modem naar router en router naar computers. Verdeelkastje zeg maar. Ook al achterhaald

De moderneren modems zijn modem en router inéén maar vaak wel afhankelijk van de provider. Een modem/router aanschaffen is dus geen garantie dat het bij Zigo werkt. Effe checke dus.

Groeten,
Bert de Boer


Plaats reactie