Beltegoed terug krijgen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Jos Komen (R.I.P)

Beltegoed terug krijgen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

We hebben een mobieltje van Orange/T.mobile en maandelijks wordt er geld van onze rekening afgeschreven, terwijl we dat ding nauwelijks gebruiken.
Op internet heb ik diverse sites gevonden die behulpzaam zijn om het beltegoed terug te kunnen krijgen.
Via die ballentent van T.mobile lukt dat niet.
Heeft er misschien iemand ervaring met het terugkrijgen van beltegoed?
Bij voorbaad dank.
Jos

ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Beltegoed terug krijgen

Bericht door ferryvaneeuwen »

Dat wereldje is een complete jungle..... Ik denk dat T Mobile nooit zal overgaan tot terugbetaling van het beltegoed dat is tegen hun principes. Er zijn inderdaad sites via welke je een deel van het beltegoed terug kan krijgen op je bankrekening. Je schiet er alleen fors bij in.
Hoe werkt het systeem?
Je belt naar een 0909-nummer (1.30 euro per gesprek) en je krijgt een pincode. Deze pincode vul je in op de site en vervolgens ontvang je automatisch € 0.80 bij je saldo!
Eigenlijk moet je zo'n abonnement opzeggen en je verlies via zo'n 09-nummer maar nemen. Dat opzeggen is soms op zich al een kunst en bijna een vorm van topsport..... Zelf heb ik de laatste jaren uitsluitend pre-paid GSM's die ik dan ook nog gratis kreeg via de Postbank, nu ING met een gratis beltegoed. Opwaarderen gaat met een pincode via de telefoon. Zo kan je de kosten goed beheersen.

Ferry
Jos Komen (R.I.P)

Re: Beltegoed terug krijgen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ferry,
bedankt voor het meedenken en de tip. :)
Ik pak uit gemakzucht altijd de gewone telefoon, hou niet zo van dat gepriegel met zo'n klein glad pokkedingetje. :)
In mei gaan we cruise maken van Moskou naar St Petersburg, daar treffen we een familielid en een goede bekende die daar aan de universiteit Russisch studeren, het bellen is daar nogal prijzig, dus een uitstekende gelegenheid om het beltegoed te verminderen. :)
All the best
Jos


Plaats reactie