Verwijzing naar een site

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Verwijzing naar een site

Bericht door Bob R.I.P. »

Hoe doe je dat met in het bericht alleen het woordje hier en met een klik ga je naar een website.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.

ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Verwijzing naar een site

Bericht door ferryvaneeuwen »

Bob,

Als je op Nieuw Antwoord klikt dan zie onder `Plaats een reactie` een aantal blokjes. In het laatste blokje staat URL. Als je de muis in dit vakje zet verschijnt de syntaxis van het door jou gevraagde.

Als voorbeeld laat ik er hier een dergelijk regel zien die ik pas heb gebruikt in een bericht op Kombuispraat:

[urk=http://www.spamfighter.com/download/remove.exe]hierrr[/url]

Let op: Ik heb urk staan ipv url. Dat heb ik gedaan omdat je anders gewoon weer hierrr krijgt!


Ferry
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Verwijzing naar een site

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Ferry,
Even proberen met een verwijzing naar een interessante site om als startpagina te gebruiken. Ik gebruik dit al enige tijd en het bevalt me goed.
http://www.symbaloo.com/hier

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Verwijzing naar een site

Bericht door Bob R.I.P. »

Niet goed gegaan. Overnieuw.


hier
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Verwijzing naar een site

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Ferry
Bedankt, het werkt zoals je ziet.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
soha

Re: Verwijzing naar een site

Bericht door soha »

Makes sense. Het moest zoiets zijn. Chrome kon door de blokkade van Adblock de instructies die in de broncode stonden niet uitvoeren. Waarom onschuldige smilies en kleuren nu plotseling als onguur volkje te boek staan bij Adblock is mij dan weer een raadsel.....


Plaats reactie