mailbox in Windows 7

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Jos Komen (R.I.P)

mailbox in Windows 7

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb zojuist een nieuwe pc aangeschaft met het onvolprezen besturingssysteem Windows 7.
Met XP had ik outlook express, met Vista windows mail, maar hier zie ik alleen maar hotmail en windows live en daar kan ik mijn emailadres niet activeren. :roll:
Misschien weet er iemand een simpele hapklare oplossing?
Bij voorbaad dank!
All the best
Jos

Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4846
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: mailbox in Windows 7

Bericht door Allen »

X
Grtn @Allen
Jos Komen (R.I.P)

Re: mailbox in Windows 7

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Allen,
bedankt voor de tip. :)
Ben nog steeds bezig met het overzetten van bestanden, moet toch ook gebeuren en is vrij simpel.
Ik zal me er morgen maar verder in verdiepen. :)
All the best
Jos
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: mailbox in Windows 7

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Jos,

Klik hier eens. Dat waren mijn moeilijkheden met Windows Live. Wat de oplossing was voor het laatste weet ik niet meer. Maar als je zover bent dan kom je daar ook wel achter.
Trouwens een prima site voor hulp bij computerproblemen.
mvg

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: mailbox in Windows 7

Bericht door Gerrit »

Hallo Jos,

Mocht je in het bezit zijn van Microsoft Office dan kan je
hiervan de Outlook express gebruiken.
Werkt prima.
Groetjes Gerrit.
Adrie

Re: mailbox in Windows 7

Bericht door Adrie »

Ik heb ook Windows7, maar mijn mail komt gewoon via Windows live Messenger binnen.
Jos Komen (R.I.P)

Re: mailbox in Windows 7

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bob,
bedankt voor de link, je hebt uiteindelijk toch een goede internetverbinding, inderdaad een prima forum voor E-mailproblemen; hele behulpzame mensen, daar kunnen ze op het microsoft helpforum wel een voorbeeld aan nemen. :)
Gerrit ook bedankt voor de tip, maar ik heb alleen word en frontpage van office.
Inmiddels heb ik zelf al een oplossing gevonden: ik heb mijn emailadres van ziggo als adres in windows live mail opgegeven en het werkt ook nog. :-D
Komt goed uit, want straks krijg ik van KPN weer een ander emailadres, maar ik houd dus gewoon mijn oude adres aan.
Misschien ga ik windows live mail ook wel op mijn Vista laptop installeren, maar dat moet ik eerst even uitzoeken.
Nu kijken of ik mijn adresboek erop kan zetten en dan ga ik weer verder met het overzetten van foto's, filmpjes, muziek en andere bestanden op de nieuwe pc.
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: mailbox in Windows 7

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Inmiddels ben ik toch overstag gegaan voor Windows Live mail, dat home adres liep toch via de server van Ziggo.
Ach, ik dacht slim te zijn, maar ik volg al die nieuwe ontwikkelingen niet meer sinds ik pensionado ben; op mijn werk had ik er dagelijks mee te maken, nu houd ik me er alleen nog maar mee bezig als ik opeens met iets nieuws geconfronteerd word.
Mijn email adres is dus iets veranderd; home.nl is vervangen door live.nl
All the best
Jos


Plaats reactie