Aanmelden voor gratis webruimte

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ik ben benieuwd. Ik heb mijn FrontPage 2003 nog niet ontvangen. De instructie CD wel, Mastering FrontPage 2003 en daar kun je onafhankelijk van het programma zelf mee aan de gang, dus ik ga oefenen. :)

John Vrijdag

Bericht door John Vrijdag »

Heb een homepage in elkaar zitten prutsen met frontpage 2000

http://www.xs4all.nl/~vrijdagj

gr.john
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Dat is immers hartstikke mooi? Ik hoop dat binnenkort ook "in elkaar te kunnen prutsen". :D
Maar, er hoort natuurlijk nog wel een geluidsfile bij, hè?
De CQ call van PCH geeft mij nog steeds kippenvel, gek hè?:D
Ik neem aan dat je die wel hebt.


.
John Vrijdag

Bericht door John Vrijdag »

Theo,
Er zitten aan die frontpage 2 bezwaren.
Ben nog uit de begingperiode om handmatig de broncode aan te passen als iets niet naar m'n zin was, maar dat valt hier nu niet mee.
Als je via FTP wat wilt verwijderen moet je eerst de diverse directories(mappen) leegmaken om te zaak te kunnen verwijderen.
Het is even wennen maar het werkt wel

Gr.John
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

250 MB gratis om je foto's te plaatsen...
Nog niet uitgeprobeerd.
All the best
Jos

http://www.mijnalbum.nl/
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Wie kan me vertellen wat de keuze bepaalt van een domeinnaam, ik bedoel waarom kies je bijvoorbeeld voor .com en niet voor.nl of .org?
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Theo,
Een aantal jaren geleden koos ik voor www.scheepspraat.nl omdat dit destijds de enige optie was en het moest via een bedrijf wat ingeschreven was bij de KvK.
Tegenwoordig zijn de normen verlegd en heb ik door datzelfde bedrijf nu www.scheepspraat.nl op mijn eigen naam kunnen laten zetten.
Ik sta nu bij Widex en dat kost me een aantal euro's per jaar.
Ik denk dat alle antwoorden wel ergens op onderstaande site te vinden zijn.


http://www.widexs.nl/nl/home.html


Waarom het forum kombuispraat.com heet weet ik ook niet, dat heeft Ragnar zo geregeld.
All the best
Jos
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Bedankt, Jos. Ik ben wezen kijken en daar staat voldoende informatie.
Ik moet binnenkort een host gaan kiezen, dus even rondneuzen.

Groeten,

Theo
jannuh
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 jul 2004 06:38
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Bericht door jannuh »

Er zijn inderdaad wel heel grote verschillen qua prijs en kwaliteit...
Heel goedkoop lijkt aantrekkelijk, maar als je website er 3 x in de week uitligt is de lol er snel vanaf...
gr., jannuh
------------
NL Maritiem Forum Archief
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Het is zo moeilijk om een keuze te maken als je daar niet in zit. Ik ben niet op het goedkoopste uit, maar als ik nu de eenvoudigste weg neem en ik vergelijk de prijzen van Widex met die van Hosthead, waar het Kustvaartforum op draait, dan zit daar nogal wat verschil in.
Waar moet ik om te beginnen op letten? Ik dacht schijfruimte en dataverkeer en als ik dat verkeerd zie, hoor ik het graag, want ik klets dus naar ik verstand heb.

Bij Hosthead krijg ik voor $9,95 per maand 500Mb schijfruimte en 30Gb dataverkeer.
Voor datzelfde moet ik bij Widex, als ik het goed zie € 113,45 per maand betalen en dat is me natuurlijk veel te veel.
Als ik daar € 17,70 per maand betaal - wat ik ook best aanvaardbaar vind - krijg ik maar 50Mb schijfruimte en 10Gb dataverkeer per maand.

Ga ik naar Quickspot, een zaak waar ik zo nu en dan eens iets bestel en die wat verkoop betreft een heel goede service leveren, dan heb ik voor 20 euro per maand 150Mb schijfruimte en ongelimiteerd dataverkeer.

Waar zitten die grote verschillen in en hoe kies je?


Plaats reactie