PC gerelateerde vragen? post ze en ik probeer te helpen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gerard

.

Bericht door Gerard »

Ahoy Vaerderij. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit betekent: Dat je deze teksten en foto`s NIET naar een andere website kunt overhevelen. Er zit een beveiliging in die dat blokkeert om plagiaat te voorkomen. Maar als je zegt waar de originelen staan kunnen we allemaal meegenieten.... :D vr.gr.gerard.

Gerard

.

Bericht door Gerard »

Lady Adrie: Goeienavond. Dat begrijp ik. Maar ik doe graag inloggen, als ik het niet vergeet :D Zo`n uil als op jouw beeldmerk hebben wij vroeger tam gehad. Hier in Brabant was het in de jaren `50 en `60 gewoonte van kleine jongens (12-17 jaar) om ieder voorjaar de bossen in te gaan en jonge vogels uit het nest te halen. Uilen, valken, merels, roeken, kauwtjes, buizerden, noem maar op. En dan samen in één groot grasnest opvoeden. Dat was meer werk als tien kinderen. Tegen de tijd dat die beesten konden jagen en vliegen waren we totalloss. Dat begon `s morgens al om een uur of vijf. Twee eksters die door het zolderraam naar binnen kwamen en over het bed begonnen lopen, en maar kwetteren en aan onze haren trekken. De heren hadden honger. Dan mussen en merels schieten voor die valken en die uilen. Na twee weken zaten er bij ons in de buurt niet één merel, mus of spreeuw meer in de buurt. Toen moesten we het afgesloten en bewaakte Philips-bos in om konijnen te stropen, want die vogels moesten vers vlees hebben. Daar kan ik een boek over schrijven.....Misschien komt dat nog ooit. Een zalige rust gewenst van Zjéraar.....
Adrie

Bericht door Adrie »

Hallo Gerard,
Ik zou graag een uil willen hebben,maar ten 1ste horen ze in de vrije natuur en ten 2de zie ik mijzelf geen muizen of kleine vogeltjes vangen ,
daar ben ik een te grote dierenvriend voor. Maar net als jij ben ik ook gek op Orchideen,dus dat vergoedt heel veel.
Eigenlijk hoort dit bericht hier niet thuis, maar ik wilde toch ff antwoorden.
Gr. Adrie
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door janvanduin »

Bij mij doet ie het ook niet meer Anne.

snap er niks van, gisteren deed ie het nog wel.
grts jan.
ronny

Bericht door ronny »

Inderdaad Anne..
Bij mij doet hij het ook niet en krijg ik dit.

Cross-site linking not allowed for this website

Zou het zo snel even niet weten maar denk dat de link wel goed is maar niet open staat voor alle
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik denk dat dit een beveiliging is tegen downlinken.
b.v. een apart item van je site op een weblog plaatsen.
Heb ik ook last van gehad, toen ik aan een bepaald maximum traffic per maand zat en als je daaroverheen ging, dan ging het licht uit, oftewel scheepspraat werd een rood kruissie.
Een link naar een site plaatsen vindt iedereen leuk, maar downlinken dus niet.
Maar om nu een hele site hiermee te "beveiligen" dat snap ik effe niet.
De site kan ook gehacked zijn of zoiets.
Of het is per abuis via een nieuw beveiligingsprogramma verkeerd ingesteld.
Ach, ik noem maar een paar dwarsstraten. Weet het ook niet.
All the best
Jos
Gerard

Printers.

Bericht door Gerard »

Ahoy Kombuizers. Weet iemand of er printers zijn die ZONDER inkt werken? (Zo`n dure inktpatroon is na een paar grote foto`s al leeg.... :cry:....) en welk merk ? En nog een vraagje: Ik heb een laptop met ,,wireless lan`` enz. Kan ik ergens, b.v. op een vliegveld, draadloos contact met het internet maken? En hoe gaat dat? Ik weet, veel vragen, en daarom: Bij voorbaat dank, Gerard.
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Gerard,
Ik heb er net zoveel verstand van als jij. Ten eerste hoef je toch niet zulke grote foto,s te maken? Ten tweede er zijn Laserprinters.Maar hoe dat werkt weet ik ook niet . Blond(lees Grijs)
Gr. Adrie
Gerard

Printers.

Bericht door Gerard »

Goedenavond Adrie. Ik wilde wat foto`s uitprinten om aan de muur te hangen, zo`n beetje A-4 grootte. Heb er een hoop van schepen, motoren enz. En nou zijn die inkt-printers heel niet duur, en geven mooie foto`s, maar owee als je er nieuwe inkt in moet doen....Dus ik dacht dat zullen hier wel een paar man weten. Maar we wachten rustig af. Vr.Gr.Gerard.

P.S. Blond is een prachtige kleur :D
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Gerard,
Je hebt gelijk , de printers op zich zijn niet duur, Maar die cardridges wel. Ik denk dat je ook beter een printer kunt kopen waar je Aparte kleuren cardridges in kunt doen,over het algemeen is het blauw op en de rest nog vol.En juist omdat je schepen wilt afdrukken zit daar veel lucht en water bij en dat is meestal blauw.Zodoende wordt het een dure bezigheid.Maar ja wie ben ik he?Ik heb er de ballen verstand niet van.
Gr. Adrie
.


Plaats reactie