PC gerelateerde vragen? post ze en ik probeer te helpen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gerard

.

Bericht door Gerard »

Ahoy beste mensen. WIE heeft ECHT verstand van Windows xp? Ik heb per ongeluk een programma van de harde schijf gewist, dat werkt dus niet meer. Ik heb hier een fabrieks-c.d. waar alles opstaat, maar die kan ik natuurlijk niet compleet afdraaien, want dan staat mijn computer weer in de fabrieksstand. Dat is wel mooi, maar dan kan ik dus helemaal niks meer. Is er een mogelijkheid om van die c.d. één programma weer op de computer te laden? Met vriendelijke groet Gerard.

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Gerard,

Al even geprobeerd met systeemherstel ? Geef je een goede kans
(programma's-Bureau accesoires-Systeemwerkset-Systeemherstel)

Bert de Boer
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Hallo Gerard.

Systeem herstel kan je vinden als je op start druk en vervolgens op help en ondersteuning.
succes verzekerd.
Groetjes Bredase Cor
Il parle Il a parle
Gerard

.

Bericht door Gerard »

Ahoy Bert en Cor. Ik ben natuurlijk blij met jullie reacties. Maar dit programma is compleet van de harde schijf (dus het interne computergeheugen) verdwenen. Dus via systeemherstel denk ik niet dat het lukt. (Heb dat al een paar maal geprobeerd) Ik heb n.l. een keer de fout gemaakt op de verkeerde ,,knop`` te klikken, en hij was foetsie. De fabrikant wil niet helpen, (medion) of ik moet voor f1,50 per minuut gaan bellen. Maar ik heb een fabrieksschijf om te kunnen programmeren, maar weet natuurlijk niet hoe zo`n ding werkt. Maar toch bedankt voor jullie meedenken :D vr.gr.gerard.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Gerard,
Hoe heet het programma wat je verwijderd hebt?
(niet dat ik je veel hoop kan geven... maar je weet maar nooit)
All the best
Jos
Gerard

.

Bericht door Gerard »

Ahoy Jos. Dat durf ik op het forum niet te zeggen, zal het even in jouw mailbox zetten, en bij voorbaat dank, Gerard.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bankie,
Heb je een mailtje via het forummail teruggestuurd, weet niet of dat aangekomen is, ik mail zelf liever via outlook of Gmail.
All the best
Jos
Gerard

.

Bericht door Gerard »

Ahoy Jos. Het is aangekomen, en bedankt voor het meedenken. Ik heb dat programma aangeklikt, maar daar komt zo`n enorme berg informatie op het scherm dat ik daar geen wijs uit word. Bovendien bestaat dat programma uit drie of vier verschillende delen die stuk voor stuk geladen moeten worden, en waarvoor ik een paar van mijn eigen programma`s moet wissen om te voorkomen dat het in de soep loopt. En dat is heel link. Ik denk dat het enige is dat er gedaan kan worden, die c.d. er in en de hele computer in fabrieksstand terugzetten, maar dan weet ik natuurlijk niet hoe dat ding weer op te starten. Je ziet het, ik zit tussen de klippen, en ben met motorschade even voor anker gegaan....Vr.gr. gerard.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bankie,
Jammer genoeg kan ik hiervandaan weinig goede adviezen geven, maar ik zou nog even wachten met alles terugzetten, of je moet hele goede back-ups hebben.
Als je die niet hebt, eerst maken, voordat je xp opnieuw installeert, of misschien komt er nog een slepertje langszij die toevallig bij jou in de buurt ligt...
Sterkte en succes.
Jos
Gerard

.

Bericht door Gerard »

Ahoy Jos. Wat is een ,,back up`` ? vr.gr.gerard


Plaats reactie