Firefox versus Chrome

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Firefox versus Chrome

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Joop, je wordt hartelijk bedankt.
Die zocht ik en die kon ik niet vinden.
Probleem opgelost ... dacht ik.
Helaas: AdBlock Plus voor Chrome geïnstalleerd en bij "extensies" vermeld als "Ingeschakeld, maar nog steeds een en al reclame, ook na opnieuw starten van de pc.
Ik word er niet vrolijk van. Gewoonlijk heb ik niet zo erg veel moeite met dit soort zaken, maar dit lukt vooralsnog niet.

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Firefox versus Chrome

Bericht door Joop »

Hallo Theo,

Je moet niet Adblock plus hebben maar die met dat handje. Zie rechtsboven, dan zit je goed.

Groetjes Joop
Adblock.jpg
Adblock.jpg (74.19 KiB) 2777 keer bekeken
Gebruikersavatar
Brazuca
Berichten: 2133
Lid geworden op: 04 mei 2009 00:06
Locatie: São Paulo
Contacteer:

Re: Firefox versus Chrome

Bericht door Brazuca »

Theo,

Firefox werkt goed met ADBLOCK for firefox extensie.

Op Chrome moet je de ADBLOCK hebben , die in hun Chrome Web store (gratis) is te installeren.
Afbeelding

Youtube die je noemt, is een paar dagen geleden op een nieuwe lay-out overgegaan.
Je kunt nog wel het oude formaat kiezen, maar volgens mij is dat tijdelijk.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Firefox versus Chrome

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Het zal vast wel aan mij liggen, maar AdBlock Plus gedeïnstalleerd, AdBlock met het handje geïnstalleerd en opnieuw opgestart en ziehier het resultaat....

Afbeelding



... en mijn Griekse krant van hetzelfde laken een pak, maar nu met Nederlandse reclame.


Afbeelding


Met Firefox helemaal reclamevrij...

Afbeelding

Trouwens een krant die aan te bevelen is voor iemand die misschien geïnteresseerd is in de toestand in en de neergang van Griekenland.
DIT is de link erheen.
Maar dit geheel terzijde, wand het lost mijn kleine probleem natuurlijk niet op.
Gebruikersavatar
Brazuca
Berichten: 2133
Lid geworden op: 04 mei 2009 00:06
Locatie: São Paulo
Contacteer:

Re: Firefox versus Chrome

Bericht door Brazuca »

Theo, Ik krijg de pagina van jouw krant in Chrome met ADBLOCK (met het handje) helemaal advertentie vrij , zoals jouw plaatje van Firefox.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Firefox versus Chrome

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

En ik ben nu ook van het handje, zoals je rechtsboven kunt zien, maar krijg nog steeds overal reclame!
Hoe kan dat nou?
Maar weer verder zoeken.
Nog eens opnieuw installeren.

Het is eindelijk gelukt. Geïnstalleerd via de site van de maker van AdBlock en nu werkt het dan toch.
Folkert
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 aug 2009 14:54
Contacteer:

Re: Firefox versus Chrome

Bericht door Folkert »

Naamloos.jpg
Naamloos.jpg (119.05 KiB) 4239 keer bekeken


Hoi Allen ,

Wellicht niet van belang maar mischien handig om te weten bij eventuele vragen bij Google Chrome als browser.
Indien iemand ooit iets in het verleden heeft geupload vanaf de volgende site ( members.lycos.nl) naar kombuispraat, Kan een ieder werkende met Crome de volgende veiligheidsmelding krijgen bij het betreden van de site .

Sloepen en reddingsvlotten behoeven niet betreden te worden !!! :wink:

Groetjes Folkert


Plaats reactie