Foto's in emails

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Nergens "aan" gezete!

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Kees, :wink:
Ik ben blij dat jij het begrijpt, ik heb nergens aangezeeete, alle stoomafsluitertjes zijn op de zelfde stand blijven staan en NOG is de handel over de zeik gegaan, ik kan ut niet hellepe!
Aldie mederne gassies! :shock: :shock:
Nog bedankt voor je hulp.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"

Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Harry,

je moet tegenwoordig wel flexibel en 'breed uitgelegd' zijn, dus een WTK dient ook zonder schroom en met een wetende blik een PC open te schroeven en te fixen. Ben zelf, als electronica man, net terug (03.00 LT) van een krachtmeting met een voedingswaterontgasser, en het was ouwerwets Mind over Matter.

En het eten was voortreffellijk, we zaten met een ploegje van 4 man in een voor de rest compleet lege plant en de chef had het volgende voor ons in petto: een voorafje van lasagne bladen met afwisselend aubergine, zalm en ik denk forel met een sausje. Daarna een luxe tomatensoep met stukjes kaas. Voor vier man was er een ham van zowat een kilo met mosterdsaus, garnituur van witlof met kaas, spruiten, friet en aardappelkroketjes. Toetje een bavarois met vruchten en slagroom. Dit alles geserveerd op en feestelijk gedekte tafel. Geen wijn, maar wel een lekker vruchtensappie.

Kijk, en dan ga je wel even door met het karwei niettan ? Die chef krijgt van ons nog een pilsje in 2005.

Happy New Year !

m vr groet, Leo.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Voorspoedig 2005

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ha die Leo,

Zo te horen is alles "kat in ut bakkie", als ik naar dat menu kijk zou ik van schrik haast an ut werk gaan!

Beste wensen en een Voorspoedig en gezond 2005 met je gezin en familie.

Tot horens Harry
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Hi Harry,

ook de beste wensen voor 2005, en het was inderdaad een mooie klus.

Zit nog even via Internet te buurten met m'n oudste dochter in Kentucky en haar gast familie, die hebben zometeen Nieuwjaar.

m vr groet, Leo.

btw: ons Farymannetje draait nog altijd als een trein, ga wel de motorsteunen en de koppeling vervangen maar het blijft een heel degelijk stukje techniek.
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Harry C. Hogeboom schreef:Uiteindelijk is het gelukt. Heb toch nog maar weer eens de instellingen van Outlook bekeken.
Bij Extra;Opties;E-mailindeling;Instellingen kun je kiezen tussen MIME en
Uuencode.
Hij stond op Uuen en volgens mij moet dat op MIME.
Wat dat betekent weet ik niet maar nu werkt het.

gr.
Harry
Heb nog geen reactie gehoord op deze instellingen. Weet iemand hier meer van.

gr.
Harry
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Harry,
Ik weet het ook niet, wat maakt het uit? Als het maar werkt.
All the best
Jos
delano

e-mails

Bericht door delano »

ik heb ook problemen gehad met e-mails met foto,s en of bijlagen

mij is aangeraden om pouwer pont offis te instaleren
na dat ik dat gedaan hebt gaat alles heel goed kan niet beter
groetjes delano


Plaats reactie