ImageShack niet meer gratis

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Ruud (R.I.P.)

ImageShack niet meer gratis

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Môgguh mannen,
Ik kreeg van Evert Sikkema vanochtend een mail,met de aankondiging van het onderstaande:
Het kon niet uitblijven,deze "dienst" van ImageShack moet nu ook betaald worden :!:
Zo niet dan ben je jouw foto's kwijt,en wij weten dat er velen zijn die via hun foto's uploaden, alleen de laatste 500 kunnen gratis blijven staan,dit ingaande per 1 Maart.
Een premium basic abonnement kost $2,00 p/mnd en tot aan 500 foto's .
Een premium pro abonnement kost $ 4,- p/mnd en voor een ½ jaar $ 19,- en voor 1 jaar $ 34,-,omgerekend zo'n € 26,00.
Dus voor diegene die hun foto's willen blijven behouden,wordt het betalen via PayPal,anders ben je jouw foto''s kwijt,en zitten wij weer met een heleboel "rooie kruissies" want in het begin van dit forum werden veel foto's neergezet via ImageShack,dus aan jullie de keus :?:
ImageShack.jpg
ImageShack.jpg (166.99 KiB) 6423 keer bekeken
Zie hier ook bij de buren:
http://www.kustvaartforum.com/viewtopic ... 79&start=0

Theo Horsten (R.I.P.)

Re: ImageShack niet meer gratis

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Een premium pro abonnement kost $ 4,- p/mnd en voor een ½ jaar $ 19,- en voor 1 jaar $ 34,-,omgerekend zo'n € 26,00.
Dat is duur.
Ik maak al meer dan zeven jaar gebruik van Photobucket en dat bevalt uitstekend. Nooit ook maar ergens last mee.
Ik heb een "Pro" account met geen enkele limit en dat kost daar nu 25 dollar voor een jaar of 40 dollar voor twee jaar. Iets minder, maar ik heb naar boven afgerond.
Ik verleng telkens voor twee jaar
Dat is - ook weer afgerond - 31 euro voor twee jaar, goed 15 euro per jaar, 1,30 per maand. Daar kan een mens volgens mij geen armoe voor lijden.
Image Shack kan me wat... :-D
Ruud (R.I.P.)

Re: ImageShack niet meer gratis

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Theo,
Ook ik zal daar niet gaan betalen,zolang ik hier gratis via onze server de foto's kan plaatsen,en mocht dit in de toekomst niet meer mogelijk zijn zijn er vast alternatieven,en die 800 die ik heb staan bij ImageShack, zijn de meeste screenshots, en die staan nu allemaal op m'n externe disk,dus ben ik niks kwijt,ze mogen die 300 van mij hebben. :lol:
Jos Komen (R.I.P)

Re: ImageShack niet meer gratis

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb imageshack vroeger wel vaak gebruikt, maar daar staan inmiddels heel wat rooie kruissies en al zou ik die oude foto's op imageshack willen bewaren dan lukt het me niet...

Sorry, invalid authentication received.
Please make sure that you have used complete URL sent to your registration address.


Al mijn emailadressen, ook de oude geprobeerd, maar ik kom er niet in.
Ze kennen mij dus niet; ik ging altijd gewoon zonder te registreren naar de site en laadde mijn foto's op.
Dus al zou ik me nu registreren, dan nog ben ik mijn foto's kwijt.
Maar ik kan ze altijd weer opnieuw via de server van Kombuispraat plaatsen.
All the best
Jos

Toch maar een account aangemaakt, tenslotte kan ik nu 500 foto's gratis overal plaatsen. :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10540
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: ImageShack niet meer gratis

Bericht door jdbvos »

....en anders deze, lekker gewoon in 't Nederlands.....maar hoe dat zit met links voor forums weet ik niet....
Ikzelf gebruik ook de Photobucket ( http://s96.photobucket.com ), en voor grote bestanden Rapidshare ( www.rapidshare.com )

http://www.mijnalbum.nl/
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
OLAU-fan
Berichten: 397
Lid geworden op: 11 sep 2006 19:33
Locatie: Fryslân

Re: ImageShack niet meer gratis

Bericht door OLAU-fan »

Goed werkend alternatief en tot 1000Mb gratis: http://www.picturepush.com

Maak er al jaren dankbaar gebruik van. Als de 1000Mb bereikt is, kun je onder een nieuwe naam (met ander e-mailadres) opnieuw een account maken. :)

EDIT: Helaas is ook Picturepush tegenwoordig slechts nog na periodieke betaling te gebruiken.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10540
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: ImageShack niet meer gratis

Bericht door jdbvos »

Wat is er tegenwoordig mis met OneDrive van Microsoft, of het GoogleDrive van Google ?
Ik gebruik eigenlijk alleen die 2 nog....en hier bij de Kombuis helemaal niets nodig (behalve de afmetingenlimiet)....

Bij OneDrive lees ik -tot mijn verbazing- 1 GB ter beschikking te hebben (Heb daar bij Beck anno eind '60/begin '70 goeie ervaringen mee :mrgreen: )....
Die OneDrive met extra capaciteit zit bij mijn Office365-abonnement, die Goegeldraaif is gratis (ik meen tot 20 MB; méér kost ook daar centjes)
Op die manier niet alleen je foto's, maar in principe alle files, ook ISO, PAR of RAR...sharen.
Ik heb Photobucket, ondanks jarenlange grote tevredenheid daarmee, ook opgezegd, evenals Rapidshare....
Red me uitstekend mbv Win- of Goegel-draaif
Wie enige tijd geleden die Bommelfilm ook via mijn link heeft bekeken/gedaunloot, zag dan ook dat die 'gewoon' op de Goegeldraaif stond....
Oost, west...ook best


Plaats reactie