Kan mijn bril mijn dromen bederven?

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
kellyamirah

Kan mijn bril mijn dromen bederven?

Bericht door kellyamirah »

hallo mijn naam is Kelly-Ann. Ik wil volgend jaar aan de studie koopvaardij officier alle schepen aan de STC in Rotterdam beginnen. Ik ben nieuw op kombuispraat en begrijp niet precies hoe de forum eigenlijk werkt,dus even mijn excuses als dit onderwerp al in de database bestaat. Nu weet ik dat er voor de studie een medische test gedaan moet worden. Situatie is dat ik een bril draag,die draag ik al vanaf mijn 6de en ik ben nu 20. Zou ik hierdoor afgekeurd kunnen worden? graag antwoord hierop en alvast bedankt voor uw tijd.

Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Kan mijn bril mijn dromen bederven?

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Hallo Kelly-Ann,

Welkom op dit forum! Kijk rustig rond en lees veel, dan zie je vanzelf hoe het zo ongeveer in elkaar steekt en waar wat te vinden is. Gecompliceerd is het niet; we zijn maar simpele zeevaarders. :wink:
Weinig quoten en zeker geen hele berichten, dat wordt op prijs gesteld.

Wat je vraag betreft: daar kan alleen een keuringsarts voor de koopvaardij je een goed en afdoende antwoord op geven. Het lijkt me dus het eenvoudigst als je daar eens mee gaat praten.
Ik weet niet waar je woont, maar Klik HIER of ga direct naar de PDF met de namen en de adressen van alle keuringsartsen in Nederland.

Succes en laat eens horen wat het resultaat was.
kellyamirah

Re: Kan mijn bril mijn dromen bederven?

Bericht door kellyamirah »

heel erg bedankt voor het snel reageren. Ja ik zal zeker rondneuzen en de draad oppikken. Mijn probleem is dat ik nog op Curacao zit, in de examenklas en pas volgend jaar juni in Nederland zit. Ik heb altijd al iets met betrekking tot zeevaart willen doen, maar dacht niet aan de medische kant. Nu ik me aan het voorbereiden ben/informatie vergaren om naar NL te komen om te studeren moet ik me wel meer verdiepen en zie nu de medische keuring. Er zijn alleen nog maar een paar maanden over en geloof me ik heb geen idee wat ik anders zou kunnen/willen studeren. Ik had mijn zinnen altijd al op de zeevaart gezet :( .. dus daarom dat ik aan het onderzoeken ben, want als het nou niet kan moet ik lang gaan nadenken over wat voor een andere studie ik zou willen doen :? :( :?: :|
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Kan mijn bril mijn dromen bederven?

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Nou, dan ga je toch even op Curaçao bij de dokter langs, dan weet je het binnen vijf minuten...

Afbeelding
kellyamirah

Re: Kan mijn bril mijn dromen bederven?

Bericht door kellyamirah »

ah helemaal bedankt meneer. ik had dit niet gezien. Ondertussen heb ik de school wel hierover ge-emaild . Maar ik ga dan ook meteen even bij de dokter op Curacao langs. Heel erg bedankt. :o :-D .. Als alle zeevaarders even behulpzaam zijn als u, is het wel een heel leuk groep om bij te behoren.


Plaats reactie