computer gehackt

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4840
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: computer gehackt

Bericht door Allen »

W. Alton JONES
W. Alton Jones.JPG
W. Alton Jones.JPG (310.21 KiB) 3558 keer bekeken
W. Alton Jones1.JPG
W. Alton Jones1.JPG (59.97 KiB) 3558 keer bekeken
Grtn @Allen

Jos Komen (R.I.P)

Re: computer gehackt

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dit is nu een typisch voorbeeld van Zigzaggen. :lol:
Er is een computer gehackt die niet gehackt is en dan gaan we vrolijk verder met ijsblokjes op sleepboten en alle Jezus grote koelkasten.
De twee 'W. Alton Jones' komen weer ter sprake, prachtig toch! :-D
Sterke verhalen over de speedtanker Jones hoorde ik begin jaren 60 al van Ome Joep Portasse, reissies Mena-Philadelphia via de kaap en een ouwe die weigerde de Wallport filmkist te ruilen omdat hij iedere zaterdagavond de film "Kiss me Kate" wilde zien.
Kombuispraat optima forma. :wink:
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4840
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: computer gehackt

Bericht door Allen »

shame.JPG
shame.JPG (12.12 KiB) 3552 keer bekeken
Grtn @Allen
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: computer gehackt

Bericht door ferryvaneeuwen »

Ja Jos, we maken er weer een mooi zooitje van. Tussen de bedrijven door toch nog een computerprobleempje opgelost, zo zijn we ook wel weer..... :-D
W. Alton Jones  ELLT
W. Alton Jones ELLT
image.jpeg (16.95 KiB) 3549 keer bekeken
Ik sta links op de foto. In het midden 1e stuurman Reichenfeld en rechts de boordkomiek 3e stuurman Joepie Portasse. Ik krijg er weer, als ik dat zo zie, pijn in mijn buik van...... :wink:
Jos Komen (R.I.P)

Re: computer gehackt

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Joep had op de Gulftankers ook zijn jongens van de Jones meegenomen. :)
Als hij je hut binnenkwam nam hij die jongens altijd mee, de een ging na een hoop geouwehoer wel naast hem zitten, maar die andere was nogal recalcitrant en daar had Joep wat meer problemen mee.
"Nou lust ik wel een pilsie van je na al dat gedoe met die gassies" zei Joep dan met zijn geinponem. :lol:
En geef die jongens er ook maar een. :wink:
Tja, hij woonde boven een kroeg aan de Martelaarsgracht in Amsterdam.
Als hij op weg was naar moeders had hij een hoop hindernissen te overwinnen. :wink:
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: computer gehackt

Bericht door ferryvaneeuwen »

Joep had inderdaad een rijke fantasie, dat kan niet ontkend worden. Tijdens een binnenligperiode in Rotterdam is hij nog een keer bij mij thuis geweest. Hij moest op de Heemraadssingel bij de Waterschout zijn en dat was honderd meter bij mij vandaan. Dat werd weer een vertoning want bij binnenkomst ging de idioot meteen met zijn wijsvinger over de bovenlijsten van foto's en schilderijen in de woonkamer vegen. Even controleren zei hij ook nog. Mijn moeder was perplex, wist niet wat haar overkwam.

Na zijn vertrek kreeg ik de wind van voren ook al omdat ik in een deuk lag. Mijn vader, die van het type was die altijd zei dat zijn zoon niet werkte maar voer en dat maar een uiterst gênante zaak vond waarover je maar beter kon zwijgen, stond er 's avonds niet van te kijken en sprak afgemeten: "Wat had je anders verwacht van dat soort gasten?"...... :-D


Plaats reactie