Ziggo Mail

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10540
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ziggo Mail

Bericht door jdbvos »

Ik gebruik zowel de nieuwe mail, als de nog altijd bij Office35weetikveel (die online leaseversie van 2016)'s eigen "Outlook"... en die laatste eveneens vanwege de handelbaarheid, en in eerste instantie vanwege die problemen met POP/IMAP....
Maar 'all is forgotten, all is forgiven' met de nieuwe instellingen :-D
Voor zolang het goed gaat....want ze zijn zowat 'allemaal' bezig van alles te veranderen: Ziggo ging van POP naar IMAP, Microsoft heft z'n 'hotmail' en 'live' weer op, en deen na dandere kondigt z'n "improvements" aan....
Wij wachten het maar weer af... :roll:
Maar zoals je zelf al opmerkte (of was dat Ferry ?) dat de hardwhere-stroomversnellingen in stille wateren zijn leeggelopen, en is alle aandacht (blijkbaar) ineens naar de softwhere geijld....
Ze motten toch wát met het personeel doen daar, in Silicon-Valley.... :mrgreen:
alhoewel...silicon-valley....
is dat niet een decolleté van een overdadig behandeld 'gemoed' ? Dan heb ik een idee wat hen in dat interbellum tussen de where's -zeg maar de anywhere- bezighield.....
Oost, west...ook best

Jos Komen (R.I.P)

Re: Ziggo Mail

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Live mail zou er 1 juli mee stoppen, ik gebruik het emailadres bij alle officiële instanties, maar het werkt gelukkig bij Mail voor Windows 10. :)
Maar de "oude versie" werkt ook nog steeds, de vraag is alleen: Voor hoe lang?

Wel, dit topic heet: Ziggo Mail.
En laat Ziggo nu net de enige zijn waarbij mijn Live Mail niet werkt. :(
Ik ben via Live mail voor iedereen bereikbaar, behalve voor Ziggo.
De afgelopen weken heb ik bijna dagelijks meerdere malen contact gehad met de helpdesk van Ziggo, niet omdat ik dit zo gezellig vind, maar om diverse redenen.
Ik heb inmiddels bij Ziggo mijn Gmail adres in gebruik en dat werkt prima.
Heb de helpdeskmedewerkers er regelmatig op geattendeerd dat hun uitgaande mail naar Live mail waarschijnlijk niet op de bestemming terecht komt, kreeg daar weinig reactie op, een enkeling zou er een aantekening van maken.
Ik ben toch niet de enige????? :wink:
Maar waar maak ik me druk over?
Donderdag komt er een monteur van Ziggo om te kijken waarom mijn nieuwe modem niet werkt en om Horizon TV te installeren.
Mijn oude modem werkt prima, alleen de LAN ports doen het niet, zodat ik alles draadloos moet doen.
Ze hebben een nieuwe modem gestuurd, maar die doet het helemaal niet.
En bij Horizon TV krijg je er een gratis monteur bij.
Ben toch benieuwd wat hij van het Live Mail probleem vindt, met een monteur in huis kun je tenminste meteen spijkers met koppen slaan.
De monteurs balen ook altijd van die helpdeskknakkertjes. :wink:
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10540
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ziggo Mail

Bericht door jdbvos »

Da's een beetje raar gegaan, dan....
In het nieuwe mailprogramma zoekt het de ingeklopte gegevens vrijwel meteen op nadat je je emailadres en password hebt ingetoetst, en dan zijn die microsoftaccounts als live, Hotmail, outlook eigenlijk meteen al klaar.....
Iets zegt me dat je jouw pc niet automatisch laat inloggen op je microsoft-account, maar dat die op "local" staat.... Kan dát het zijn ???
Dan hoef je alleen dat maar eventjes recht te zetten....
Maar choet....de monteur is nakende (nou hoop ik maar dat die monteur, wanneer die dit bericht zou lezen, op de hoogte is van de betekenis van dat woord :lol: ) en die lost het zó voor je op....
Maar Ziggo heeft op de site hele goede 'step-by-step' handleidingen staan voor zowat elk probleem 1
Oost, west...ook best
Jos Komen (R.I.P)

Re: Ziggo Mail

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Maar Ziggo heeft op de site hele goede 'step-by-step' handleidingen staan voor zowat elk probleem 1
Helaas vallen mijn problemen daar niet onder, Jan. :(
De Ziggo monteur verving meteen twee aansluitkastjes, een in de meterkast en een in de woonkamer.
Draadloze Horizon in een aparte kamer was volgens hem geen optie, ondanks de beloftes die me gedaan waren door de afdeling verkoop van Ziggo.
Ik vroeg hem toen om de hele handel meteen maar weer mee terug te nemen, maar dat moest ik telefonisch regelen.
Heb het een paar dagen aangekeken en nog van alles geprobeerd met 'step-by-step' handleidingen, maar helaas.....
Dus morgen ga ik weer terug naar de oude vertrouwde situatie met de Humaxkastjes.
Als ik in de logeerkamer naar het voebele wil kijken rol ik wel een draadje uit.
Het is hier niet mogelijk om kabels via de vloer te laten lopen, maar daar vind ik wel iets op.
Maandag wordt ons oude bankstel na bijna 40 jaar trouwe dienst opgehaald en dinsdag wordt ons nieuwe bankstel afgeleverd. :)
Zo blijven we nog even lekker bezig.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10540
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ziggo Mail

Bericht door jdbvos »

Tnx voor de update....
Duzzz een nieuw bankstel....

En voor een (ex-)stuurman geldt dan natuurlijk: "zolang 't mar geen zandbankstel is..." :mrgreen:
Oost, west...ook best
Jos Komen (R.I.P)

Re: Ziggo Mail

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Diverse generaties katten hebben al die tijd hun best gedaan om het oude bankstel te slopen, maar we hebben nu besloten om geen jonge katjes meer te nemen, dus kunnen we er na 40 jaar eindelijk eens netjes bijzitten. :lol:


Plaats reactie