Registreren vanuit Bulgarije

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Jos Komen (R.I.P)

Registreren vanuit Bulgarije

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik krijg dagelijks vragen over problemen met inloggen en wachtwoorden, die problemen kan ik wel oplossen, maar hier heb ik geen sjoege van.
Is er misschien iemand met een goede tip?

Geachte heer/mevr
Probeer diverse malen te registreren maar helaas wil het niet lukken.
Is het mogelijk dat het komt om dat ik registreer van uit het buitenland

Met vriendelijke groet, Peter Gest uit Bulgarije

Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Registreren vanuit Bulgarije

Bericht door jdbvos »

waarschijnlijk is dat ook zo'n IP-adres blokkade....
Vroeger had ik daar een speciaal progje voor, maar ik kan het niet meer terugvinden in de bulten back-up-CD's/Dvd's omdat ik de naam ervan vergeten ben....
Maar het is een nog steeds voorkomend probleem: op het El Faro topic heb ik een linkje gezet met info...
Ik adviseer om HOLA eens te proberen.... http://hola.org/
De Win-versie downloaden (deed ik, maar nog niet geinstalleerd), of de site de selectie laten bepalen mbv de Start-button (?)...

Niet geschoten, altijd mis.
Oost, west...ook best
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Registreren vanuit Bulgarije

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

-------------------------------
Jan, allereerst bedankt voor je tip om via een VPN de NTSB te bereiken, maar ook dat lukt niet. Ik had dat al met andere programma's geprobeerd, maar heb nu ook HOLA geïnstalleerd. Werkt prima, beter dan de andere die ik heb en werkt goed om Nederlandse tv-programma's die ik hier in Griekenland op de pc niet mag zien, toch te bekijken, maar voor de NTSB werkt ook dat niet. Die makker die me zo keurig antwoordde had dus gelijk: zij blokkeren niets; de fout moet hier, bij mijn provider zitten. Ik zal er eens achterheen trekken.

Dat gezegd hebbende: ik snap dat probleem vanuit Bulgarije niet. Ik begrijp dat hij niet kan registreren, maar betekent dat dat hij wél op Kombuispraat kan komen en dus lezen, maar dat puur het registreren niet lukt? Dan kan het toch geen kwestie van blokkeren zijn, dacht ik. Raadselachtig. :shock:
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Registreren vanuit Bulgarije

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ik heb HOLA VPN weer van mijn pc afgehaald. Zo nu en dan kreeg ik de indruk dat het niet helemaal lekker liep. Nu kwam ik toevallig een artikel uit 2015 tegen waarin wordt gemeld dat HOLA niet te vertrouwen is. Misschien is het niks, maar beter zeef dan zorrie. Klik HIER.


Plaats reactie