Hoe kan dit?

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Hoe kan dit?

Bericht door Bob R.I.P. »

Phan Mem Bao Co" op "Kombuispraat". Dit onderwerp heeft een nieuwe reactie van

Ik kreeg een mail van Kombuispraat met bovenstaande mededeling. Na de poging tot inloggen kreeg ik de mededeling dat bovengenoemd item niet bestaat. Dit is al eens eerder gebeurd. Hoe kan dit?
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.

Jos Komen (R.I.P)

Re: Hoe kan dit?

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Een mail van Kombuispraat?
Die Phan Mem Bao Co heeft een bericht geplaatst en omdat dit duidelijk Spam was heb ik van deze gebruiker het IP adres geblokkeerd en hem daarna verwijderd en uiteraard ook al zijn berichten.
Maar helaas lopen we hier geen Chinese wacht om dit soort ongein continu in de gaten te houden. :(
Robert Delhaye
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2013 12:45
Locatie: London, UK

Re: Hoe kan dit?

Bericht door Robert Delhaye »

Hoe kan het? Tja, een goede vraag.

Vandaag vroeg ik me ook af hoe het kon...
Er was een behoorlijke schuiver en een volle fles rode wijn viel over het toetsenbord van een laptop.
De laptop doet het nog altijd...!
Ik zal het apparaat maar de hele nacht aan laten staan - zo blijft het warm. Misschien goed. Of de schade komt nog...

m. vr. gr.

Robert.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10540
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Hoe kan dit?

Bericht door jdbvos »

:-D
Tsja....en als hij de ochtend erop rare dingen doet, issie gewoon nog dronken :lol:
...als hij niet wil starten, vermoedelijk een kater...

Iig: ik hoop voor je dat hij het overleeft ! Onder spanning laten staan kan ook link zijn 's nachts, ivm eventuele kortsluiting...
Maar meestal zitten er op een laptop latex kapjes over de schakelnokjes onder de Tutsi's, dus wie weet heb je mazzel, en hou je er alleen een plakkerig Tutsi-bord aan over ! Dat kun je dan met zo'n reinigingsspray wellicht weer schoonkrijgen....
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Re: Hoe kan dit?

Bericht door K.Brouwer »

Moet je niet doen bij het toetsenbord bij een Satcom-C. Daar spoot ik eens een schoonmaakmiddel op om de toetsen van het vuil te ontdoen. Direct begon de Satcom-C met het uitzenden van een noodsignaal! 8)

Groeten, K.Brouwer
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Hoe kan dit?

Bericht door leo-shof »

Maar was het toetsenbord toen wel schoon ? :lol:
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO


Plaats reactie