Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Ik ben tevreden met de foto's die ik maak met mijn wat ouder model Samsung mobieltje SGH~J165L. Maar kan geen USB verbinding maken met mijn nieuwe Windows 10 laptop om de plaatjes daar op te slaan..De bijgeleverde samsungdriver gedownloaded maar lukt niet.Krijg het bericht''usb stuurprog installeren''.Als ik dat intik op Google krijg ik allerlij ''steeringwheels'' voor games etc.Wie weet hier iets op? Mart Brasil.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook

Patru (R.I.P)

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Patru (R.I.P) »

Hoi Mart,
Als je er een micro-SD kaartje in hebt zitten is het makkelijkste wellicht om die er uit te halen en in de cardreader van je computer te plaatsen.
Groet, Paul G.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Patru bij nader onderzoek zie ik nu pas dat het slot van de microSD leeg is dus kaartje niet aanwezig meer,dat kaartje zou veel kleiner zijn dan de SD card die in mijn laptop past welke +_ 2.5cm breed is,dus uw oplossing zou niet kunnen.Ga eerdaags wèl een micro sd card kopen,en kijken hoe het dan gaat.Groet Mart.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Patru (R.I.P)

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Patru (R.I.P) »

Mart,
Bij zo'n micro kaartje wordt vrijwel altijd een adapter mee geleverd die wel in je cardreader past. De foto's die je maakt staan nu in het geheugen van je toestel. Als je ze direct opslaat op het kaartje dat je in het slot plaatst gaat het denk beter en heb je ook meer capaciteit.
Groet, Paul G.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Bedankt voor je raad Paul,ga er morgen achteraan....payday dus pinnen,aget mar wit zeggen ze in brabant.Groet Mart.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Patru (R.I.P)

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Patru (R.I.P) »

Payday, wij hebben de AOW vandaag al binnen gekregen.
Maar ik ben wel benieuwd (ter lering) of Windows 10 wel communniceert met dat SD-kaartje en niet met het geheugen van je telefoon.
Succes en groet, Paul G.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Ik ga het uit proberen en je hoort wel of het al of niet gelukt is.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Jos Komen (R.I.P)

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik bedenk me opeens zelf ook met dit probleem te kampen. :wink:
Maar via een omweggetje heb ik dit opgelost.
Foto's van de Android mail ik naar mijn Gmail en dan is het een kwestie van downloaden op mijn pc. :wink:
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door jdbvos »

Via Microsoft kun je een tool downloaden, die niet voor eoa spel is...
Het heet 'USB-controler muttv22.msi' en kun je downloaden op https://www.microsoft.com/en-us/downloa ... x?id=51604
Ik heb daarmee een onwillige USB2 weer mee aan de gang gekregen...
Misschien werkt dat...
Oost, west...ook best
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Jos,Paul en Jan .....Gisteren een Sandisk card van 8GB gekocht en ingeschoren op het mobieltje,daarna wat plaatjes geschoten.Zojuist het kaartje via de adaptor in mijn laptop geplaatst en komt tevoorschijn als SDHC(E) maar blijkt nog leeg te zijn,dus dit werkt zover.Maar nu graag verteld waarom de fotoos er niet opstaan.....die blijven dus op het geheugen van het mobieltje staan waar ook een nieuw kaartje van de telefoondienst inzit.Dus de footoos gaan niet automatisch naar dat extra geheugenkaartje,GAARNE ADVIES,wat ik fout doe, of niet weet te doen.Hebben jullie het werm??Hier winter en frisjes.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook


Plaats reactie