Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gebruikersavatar
Drentenier
Berichten: 2198
Lid geworden op: 12 mei 2010 14:13
Locatie: Gasselte

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Drentenier »

Misschien dat dit je verder helpt, Mart: de handleiding van jouw mobieltje in het portugees:
https://fccid.io/ANATEL/01568-08-00953/ ... C09CE3C6F7
Succes!
Groet,
Hans

Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Met deze handleiding ben ik erg blij.......maar nu zie ik dat het mobieltje (oorspronkelijk van mijn ega die er ook geen bal van snapt)in engelse taal is uitgevoerd,dus is veel gevraagd om het in het nederlands of engels nog eens over te sturen?Of mij te berichten waar ik dat kan downloaden.Zelf nooit met mobieltjes gewerkt,behalve dan fotoos maken,en heb nog steeds een lijn telefoon in huis.Over dat overzetten op het SDHC kaartje zag ik niets voorbij komen,maar zondag nog eens goed lezen.Groet Mart.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Drentenier
Berichten: 2198
Lid geworden op: 12 mei 2010 14:13
Locatie: Gasselte

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Drentenier »

Het spijt me, Mart, maar die handleiding kan ik alleen nog maar in het Portugees vinden.
Dat zal wel aan de leeftijd van het toestel liggen (uit 2008).
Groet,
Hans
Patru (R.I.P)

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Patru (R.I.P) »

Hallo Mart,
M'n Portugees is niet meer wat het geweest is ( :? ), maar uit de tekst van Hans zijn handleiding (blz 18) maak ik op dat er een wat ouder type kaartje in moet worden geplaatst.
Jij hebt, zoals je beschreef, een micro-SDHC (Hoge Capaciteit) gekocht. Oudere telefoons lezen die nieuwere kaartjes niet, maar je laptop dus wel begrijp ik.

Micro-SD.jpg
Micro-SD.jpg (70.08 KiB) 4501 keer bekeken
Succes met het vervolg en groet, Paul G.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Zo staat het inderdaad er bij,vandaar de mesage;memorycard has unreconised format,maar maandag hoop ik meer te weten want kan ook niet telefoneren met de nieuwe VIVO card...je hoort het wel van me,Mart. :( wat een gesodemieter.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Samsung mobieltje wil niet op Windows 10 koppelen

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Met het mobieltje kan ik nu wèl bellen ,maar is inderdaad een te oud modelletje voor de nieuwste SD cards,,dus dat wil niet meer , maar er zijn nog meer mogelijk heden via Google wordt mij gemeld.Ook mijn oude camera een ODYS Pocket cam 5200 uit de mottenballen gehaald en ga daar batterijtjes voor kopen,en daar past die micro chip ook in ,of die het daarin doet zie ik wel.Allen bedankt voor de wijze raad.Mart.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook


Plaats reactie