Cookies

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
ArnoldW

Cookies

Bericht door ArnoldW » 06 jan 2018 19:30

Krijg bij iedere pagina de melding; deze website maakt gebruik van cookies enz. Klik iedere keer op begrepen, maar als ik naar een ander bladzijde surf, komt dat bericht steeds terug. Is erg hinderlijk. Wat ka ik er aan doen om dat kwijt te raken?
Groet Arnold.

BS.

Re: Cookies

Bericht door BS. » 07 jan 2018 16:37

Hallo Arnold,

Misschien heb je hier wat aan.

Internet Explorer 10
Voer de volgende stappen uit om de opslag van cookies uit te schakelen voor alle websites, in Internet Explorer 10 / Windows 8.
Klik op de knop Extra Internet Opties en klik vervolgens op Internet Opties.
Ga naar het tabblad Privacy en zet de slider helemaal naar boven, op "Alle cookies blokkeren".
Klik vervolgens op ok.
unnamed.png
unnamed.png (29.84 KiB) 1467 keer bekeken
Bertus.

Jos Komen (R.I.P)
Contacteer:

Bericht door Jos Komen (R.I.P) » 07 jan 2018 23:34

Die blauwe balk is al eerder ter sprake gekomen, ik heb er al maandenlang last van.
Het vreemde is dat deze balk alleen bij Kombuispraat te zien is.
Ik heb de moed al opgegeven om een oplossing te vinden, gewoon afwachten tot het probleem vanzelf is opgelost. :wink:
Hij die nooit gevaren heeft
Weet niet hoe een zeeman leeft.

http://www.scheepspraat.nl/

ArnoldW

Bericht door ArnoldW » 08 jan 2018 13:39

Gisteren was de blauwe balk ineens verdwenen, gelukkig. Heb de oude instellingen van Windows weer terug gezet en gelukkig is dat ding weg.
Groet Arnold.

Bob

Bericht door Bob » 20 jan 2018 17:29

Ik heb voortdurend last van die blauwe balk. Wel geprobeerd via instellingen een blokkade op te werpen, maar dan krijg ik weer vragen wat er met de cookies moet gebeuren.
Ik vind het vreemd dat ik bij elk item die blauwe balk krijg. Ik ben toch ingelogd voor alle items? Zou Dennis hier iets aan kunnen doen?

gr.

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.

Plaats reactie