WK 2006

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.

Haalt Nederland de Finale?

Ja, natuurlijk!
10
36%
Nee, ze vliegen er de eerste ronde uit...
3
11%
Zal mij een worst wezen.
7
25%
Ze halen met pijn en moeite de tweede ronde en worden erdan uitgeknikkerd
8
29%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Jos Komen (R.I.P)

WK 2006

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De Oranjekoorts begint straks weer. :wink:
Ik las dat Nederland tegen 4 landen moet spelen, in de andere groepen spelen ze tegen drie landen. :cry:
Tegen Argentinië, Ivoorkust, Servië en Montenegro. :o
All the best
Jos

Ben Faber

wk 2006

Bericht door Ben Faber »

Jos ik denk dat nederland tot de kwart of halve finale reikt,verder zullen ze niet komen.
jurrie

Bericht door jurrie »

het NE kan net zover komen als ze zelf willen, de vraag is welke elf dat gaan doen. nog maar flink wat oefenen zodat we eindelijk de echte elf eens te zien krijgen. tegen brazilie is eenvoudig te winnen , je maakt er gewoon een meer dan hun. je ziet dat hier in de competitie wekelijks gebeuren, teams vallen alleen maar aan en tegengoals nemen ze op de koop toe. achterhoedes nemen grote risicos en keepers moeten dus harder werken dan van der sar gewend is .
je kan op bovenstaande manier natuurlijk verliezen , maar met een zware verdediging en weinig aanval ga je zo wie zo het schip in bij de brazilianen we hebben dat jaren geleden in amerika ook al eens geprobeerd en toen gingen we ook het schip in bij romario en zijn consorten. reden toen ook , te scheiterig om de verdediging te verlaten.


gr jurrie
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jurrie,
Dat heeft Cruijffie ook al eens gezegd:
Er gewoon eentje meer inschoppe dan je tegestander.
En met Robb'n op links en van Persie op rechts hebben we toch wel hele goeie vleugelspelers.
Nu maar hopen dat ze in juni in bloedvorm zijn.
All the best
Jos
jurrie

Bericht door jurrie »

ja jos , aan de vleugels ligt het niet ....... je kan alleen niet genoeg goals daar vandaan maken. zullen er toch nog een paar voor de goal moeten staan die ze er in doen. daar schort het aan bij nederland tot dusver dacht ik .
ik lees regelmatig de reacties in de telegraaf over de finale van ons tegen brazilie, dan zeggen ze mij een beetje te vaak van 0-0 en we winnen met penalties. dus die gaan er ook al van uit dat we niet schoren en die brazilanen ook niet. dat is volgens mij een grote denkfout. die brazilianen, met de voorhoede die ze hebben, scoren altijd dus moeten wij dat ook maar eens gaan doen.

gr jurrie
jurrie

Bericht door jurrie »

jos ik had je nog een e mail gestuurd over een optrekje hier ergens zuid oost van rio ...... heb je dat ontvangen ?

gr jurrie
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jurrie,
nee, ik kan me geen optrekje herinneren.
Op onderstaand adres kun je me ook mailen, speciaal voor grote foto's van kleine optrekjes. :lol:
All the best
Jos

jos.komen@gmail.com
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanavond om 18.15 uur, de halve finale van Jong Oranje tegen het favoriete Frankrijk.
Na de nederlaag tegen Oekraine zei Huntelaar: in 1988 verloor het Nederlands elftal ook de eerste wedstrijd.
Begon van Basten toen niet op de bank?
Ze wonnen wel de finale tegen Rusland, waar ze de eerste wedstrijd van verloren.
Dus de finale: Nederland-Oekraine met een wereldgoal van Huntelaar en eindelijk een vrije schop van die Hofs die er een keer invliegt.
Van mij mag Huntelaar zo doorreizen naar Duitsland, ze verzinnen daar ter plekke wel iets om dat mogelijk te makan.
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Gisteren na die prachtige overwinning van Jong Oranje zapte ik naar het echte oranje, en wat zien ik?
0-1 voor Mexico en ik zie van Vennegoor of Hesseling, in ieder geval een van de twee, een kans missen, die heel wat simpeler was dan dat fraaie doelpunt van Huntelaar.
Huizenhoog naast. Kan gebeuren als je de bal verkeerd op je pantoffel krijgt, maar als je daarvoor naar Jong Oranje gekeken hebt en je ziet dan die gasten zo lopen klooien, dus ik heb niet verder gekeken.
Als ze er straks maar staan, dit was tenslotte een oefenwedstrijd.
Ik snap ook wel dat ze Huntelaar en Castelen uitgeleend hebben aan ome Foppe.
Effe een paar blessuuretjes regele en deze jongens stappen zo op hun fietsie richting Duitsland.
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Zit ik hier alleen maar een beetje in mezelf te mompelen? :roll:
Morgen worden de jonkies van Ome Foppe EUROPEES kampien als het een beetje meezit. :wink:
We kunnen wel terugbliiken op die goeie ouwe tijd, toen geluk heel gewoon was en we liepen te zingen: "We gaan naar Rome", maar daar zijn we nooit geweest. :(
All the best
Jos


Plaats reactie