HFC Haarlem

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Jos Komen (R.I.P)

HFC Haarlem

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Tja, voetballiefhebbers, effe TOP-OSS, een titelkandidaat, effe thuis met
1-6 een voetballesje geven, dit geeft wel hoop voor de nabije toekomst. :D
Bert, volgend jaar hoeven de boys dus niet meer die lange reis naar de "Lange Leegte" te maken. :D
All the best
Jos

Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14409
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Bericht door Joost.R »

Hallo Jos.
Ik wen wel geen erg fanatieke voetbalfan meer. :(
Maar als je de stand bekijkt staat DE titelkandidaat
voor het seizoen 2006/2007 na 2 wedstrijden nu
al bovenaan de ranglijst......juist FC-Den - Bosch. :lol:
Maar het seizoen is nog erg lang. :cry:
De beste krachten zijn nog niet fit waaronder de van FC.Köln
gehuurde Anthony Lurling.

Sportieve Groeten Joost. :wink: :wink: :wink:
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Joost,
Het kampioenschap wordt zo te zien een Noord Hollandse aangelegenheid.
All the best
Jos

AZ heeft zich in de eerste speelronde van de Eredivisie gepresenteerd als een kampioenskandidaat. De ploeg van Louis van Gaal wervelde langs NAC Breda in het nieuwe DSB Stadion: 8-1. Simon Cziommer was met drie doelpunten de uitblinker aan Alkmaarse zijde. Danny Koevermans vond het net twee keer.

AZ opende gezien de eindstand pas laat de score. Koevermans verraste Edwin Zoetebier in de 33ste minuut met een schot in de korte hoek. Met een snoeiharde vrije trap bepaalde Cziommer (40') de ruststand. Vlak na rust blunderde Joey Didulica bij een inzet van Ronnie Stam en hielp de doelman NAC in de race.

NAC zakte daarna echter in elkaar. Joris Mathijsen (54'), Cziommer (56'), Stijn Schaars (58'), Tim de Cler (64'), Koevermans (71') en opnieuw Cziommer (80') zorgden voor de monsterscore. De club uit Alkmaar boekte niet zijn grootste zege ooit in de Eredivisie. De marge van zeven goals is wel een evenaring van het record, maar AZ'67 won in augustus 1977 met 2-9 bij FC Amsterdam.
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Nu de twee kampioenen 2007 bekend zijn stel ik voor de competitie verder af te blazen. Hoeven we dat gezwets van die gozer uit de kaasstad ook niet meer aan te horen en kunnen we allemaal iets nuttigers gaan doen. De vrijkomende gages kunnen ook voor een beter doel worden aangewend dunkt mij zo. Het enige leuke voetbal dat ik dit jaar heb gezien van van Foppe zijn ploegie. Zoals ze van de week ook speelden tegen de jeugd van Duitland. Prima. Van Basten heeft zijn ongelijk deze week natuurlijk opnieuw duidelijk aangetoond. Huntelaar een paar maanden eerder meegenomen en het was nog leuk geworden op de WK ook.
Anne
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Dat is nu zo mooi met een club als Haarlem. Met 6 punten uit 5 wedstrijden niet meteen de koppositie innemen maar aan het eind van de competitie met een demarrage over de concurrentie heen. Dat houdt het spannend. Zwolle staat trouwens weer een punt achter Haarlem. Maar ik ben er zeker van dat zij niet dezelfde tactiek hebben. Enne Jos met die zwetser uit de kaaststad bedoelde ik een zekere v. G. Maar dat had je al wel begrepen.
Moi,
Anne
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Viel zowat van mijn stoel van verbazing Helmomd Sport - Veendam 1-7 , laat Haarlem nu maar komen Komen :lol:

Gr Bert.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bert,
Ik pleurde ECHT van mijn stoel van verbazing :wink:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14409
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Bericht door Joost.R »

Jos
Even bijstellen de ambitie van Haarlem
voor dit seizoen :wink: :wink:
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Joost,
Ik heb het over kampioen worden in 2007! en niet over de eerste periodetitel :wink:
All the best
Jos
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Vergeten even de competitie gaan vanavond eerst Feijenoord klop geven, wonnen ooit met 2-1 van hun toen ze nog in goeie doen waren, dit zootje ongeregeld moet toch met een 0 of 5 te pakken zijn op de Lange Leegte......

Onze Groninger Marianne werkt goed mee , die Timmer vangt geen bal meer de laatste tijd :lol:


Bert.Romeling.


Plaats reactie