FEYENOORD

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Vaerderij

FEYENOORD

Bericht door Vaerderij » 14 okt 2006 07:53

'Investeerder wil Feyenoord kopen'

(Novum) - Een grote investeerder heeft interesse om Feyenoord over te kopen. Dat meldt VI-hoofdredacteur Johan Derksen vrijdag in het programma Voetbal Insite. Het gaat om Steven Rottier, volgens Derksen een betrouwbare zakenman die ook in de jeugdafdeling van de Rotterdamse club heeft gespeeld. Rottier zou komende week met Feyenoord om de tafel willen gaan zitten.

Jorien van den Herik, de voorzitter van de club die bij de suppporters onder vuur ligt, liet eerder weten wel plaats te willen maken voor mensen met een goed plan.

Publicatiedatum: 13 oktober 2006
Bron: Novum

Stavenuiter

Bericht door Stavenuiter » 02 apr 2007 20:49

Engelse overname van Feyenoord in de maak?
Een voorlopig nog onbekende Engelsman zou interesse hebben om Feyenoord over te nemen. Hugo Borst onthulde dit opmerkelijk nieuws in het NOS-programma Studio Voetbal.

Het zou om een Engelse investeerder gaan die de komende weken zijn plan rond zal maken. Met de mogelijke overname zou zo'n 175 miljoen euro gemoeid zijn. Sinds het vertrek van voorzitter Jorien van de Herik bij de Rotterdammers is de toekomst van de club nog onduidelijk. (dm)

02/04/2007 16u30

De Morgen

Anne krijg je misschien toch gelijk

Groet Nico.

jv

Bericht door jv » 04 apr 2007 00:32

Laten we het hopen, volgend jaar wil ik echt wel weer eens op de Coolsingel een feessie vieren!

j.v.d.vlies

Bericht door j.v.d.vlies » 19 mei 2007 12:49

Laten we a.u.b. hopen van niet.

Jos Komen
Contacteer:

Bericht door Jos Komen » 19 mei 2007 13:26

Van Burgemeester Opstelten mag er wel een feessie op de Coolsingel gegeven worden, tegen die tijd is hij al lang en breed met pensioen. :lol:
All the best
Jos
Hij die nooit gevaren heeft
Weet niet hoe een zeeman leeft.

http://www.scheepspraat.nl/

j.v.d.vlies

Bericht door j.v.d.vlies » 19 mei 2007 14:22

Ooooooooooooooooooooooo..............................
Dan hebben ze de tijd om een "voetbal elftal" op de been te brengen,Jos.Voorlopig dus.......rust......en moge de echte supporters genieten van een ploeg in opbouw.
Maar wel eerst goed heien.

Jaap
(fan van goed voetbal,maar niet van PSV)

Jos Komen
Contacteer:

Bericht door Jos Komen » 27 jun 2007 12:47

Giovanni van Bronckhorst keert terug bij Feyenoord.
Nu hebben ze alvast met Tim de Cler erbij twee linksbacks. :lol:
En Royston Drenthe is toch ook linkervleugelverdediger??
Met beleid aakopen doen, daar houd ik van. :wink:
All the best
Jos

Jos Komen
Contacteer:

Bericht door Jos Komen » 27 jun 2007 13:18

Na het aantrekken van De Cler en Van Bronckhorst werd zojuist bekend dat ook verdediger Kevin Hofland naar Rotterdam-Zuid komt.

(Die kan ook uitstekend op links uit de voeten. :lol: )
All the best
Jos

Jos Komen
Contacteer:

Bericht door Jos Komen » 28 jun 2007 15:38

Roy ook naar Feyenoord! :lol:
Die andere Roy dus, Roy Makaay. :wink:
Nu hebben ze echt wel een kampioenselftal bij elkaar gescharreld en het eind is nog niet in zicht.
Wie gaat dat allemaal betalen?????
Ze hebben geen cent te makke en spelen ook geen Europees voetbal volgend seizoen. :(
Of zullen ze bij verkoop zoveel voor Royston Drenthe vangen????
All the best
Jos

Jos Linders

Bericht door Jos Linders » 28 jun 2007 23:15

Van Bronckhorst kan ook heel goed links op het middenveld voelballen, dan kan Drenthe nog een linie opschuiven. Hofland kan heel goed naast Vlaar in het centrum van de verdediging spelen. Ja en Roy Makaay van origine een Nijmegenaar voetbalde in zijn jeugd bij Blauw Wit. Deze vereniging heeft aan de transfers van Roy een leuk zakcentje overgehouden en ook deze keer zullen er wat euri in de kas vloeien.

Groetjes Jos2.

Jos Komen
Contacteer:

Bericht door Jos Komen » 28 jun 2007 23:36

Tja Jos, jij weet het leuk te vertellen.
Laat ze maar opschuiven, dan spelen ze straks met 7 spitsen. :lol:
Charisteas, Slory, Castelen en ook nog eens Huysegems en nog een paar van die klasse spitsen die ik even vergeten ben... :wink:
Jammer voor die jeugdspelers die dachten door te kunnen breken. :cry:
Denk toch niet dat dit wat wordt, in paniek bijna een heel elftal kopen.........
All the best
Jos

Jos Linders

Bericht door Jos Linders » 28 jun 2007 23:49

Hallo Jos,

trouwens heb ik geen idee waar al dat geld vandaan komt, vorig jaar was Feijenoord falliet werd er gezegd. Waarschijnlijk zijn er toch een paar investeerders opgestaan. Dat overschot aan spitsen weten wij hier in Nijmegen wel raad mee, ik denk dat Mario Been wel een oogje heeft op Slory.

Groetjes Jos2.

Jos Linders

Bericht door Jos Linders » 11 jul 2007 22:06

Om het geheel af te ronden hebben ze nog een spits aangetrokken nl. Michael Mols. Het zal dus druk worden op de bank.

Groetjes Jos2.

Jos Komen
Contacteer:

Bericht door Jos Komen » 11 jul 2007 23:01

Hallo Jos,
Leuk, zo'n ouwe pinchhitter erbie.
Maar het zal die gasten straks in ons Euroborgstadion toch dun door de darmen dreutelen. :lol:
All the best
Jos

Vaerderij

Bericht door Vaerderij » 12 jul 2007 18:52

Dan zo'n ex Feyemoorder af en toe op bezoek wordt het nog leuker in het ms Euroborg. Sponsert Wagenborg eigenlijk .............?

'Ik denk dat het beter kan'
UTRECHT - Willem van Hanegems nieuwsgierigheid heeft hem bij FC Utrecht gebracht. De coach is benieuwd of hij er in slaagt om FC Utrecht anders en beter te laten voetballen dan de ploeg onder zijn voorganger Foeke Booy deed.

Willem van Hanegem: ,,Soms zit je te kijken en dan denk je dat het beter kan. Voetballen blijft toch het mooiste spelletje van de wereld,'' aldus de oefenmeester.

De coach wil met assistenten David Nascimento en John van Loen een drie-eenheid worden. ,,Ik spreek nooit van assistenten, maar van collega's. We gaan het met zijn drieën doen. Iedereen heeft daarin zijn eigen inbreng.''

Het feit dat hij in Utrecht heeft gewoond, bij de club heeft gespeeld en er in het verleden assistent-trainer is geweest maakten zijn keuze voor de club gemakkelijker. ,,Maar ik ga nu niet flauw doen dat de cirkel rond is ofzo. Daar houd ik niet zo van.'' (ANP)

Moi,
Anne

Jos Linders

Bericht door Jos Linders » 20 jul 2007 22:39

Van Bronckhorst maakt rentree voor Feyenoord

VOORSCHOTEN (ANP) - Giovanni van Bronckhorst heeft na negen jaar zijn officieuze rentree gemaakt in het eerste elftal van Feyenoord. De international speelde vrijdagavond mee in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Voorschoten 97. Feyenoord won het oefenpotje met 9-0, na een ruststand van 4-0.
Romeo Castelen was topschutter; hij maakte drie goals. De andere doelpunten kwamen op naam van Hofs (2), Makaay, Bruins en Danny Buijs. Bovendien schoot een amateurspeler in eigen doel.
Na afloop van het duel maakte Van Marwijk bekend dat Van Bronckhorst het komende seizoen aanvoerder is van Feyenoord. ,,Vanaf het moment dat hij tekende, wist ik het zeker'', aldus de trainer. ,,Giovanni vindt zichzelf misschien geen leider, maar alleen al door zijn uitstraling en de manier waarop hij omgaat met de jonge spelers, is hij dat juist wel. Als Giovanni geblesseerd raakt, neemt Kevin Hofland de band over. Theo Lucius is mijn derde aanvoerder. Zo heb ik dat de groep verteld.'

Groetjes, Jos2.

Plaats reactie