Europees voetbal....deze week

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Ruud (R.I.P.)

Europees voetbal....deze week

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Afbeelding
Ahoy,
Het spel om de knikkers gaat weer beginnen, helaas niet meer met deze leren knikker :!:
thuis uit datum tijd
Champions League:
Arsenal-PSV 14 sep 2004 1-0 [1-0]
Ajax-Juventus 15 sep 2004 0-1 [0-1]
UEFA Cup:
Odd Grenland-Feyenoord 16 sep 2004 0-1[0-0]*
FC Utrecht-Djurgårdens IF 16 sep 2004 4-0[2-0]*
PAOK Saloniki AZ 16 sep 2004 2-3[2-2]*
Maccabi Petach Tikva-Heereveen 22 sep 2004 20.30
groetjes ruud
PS.Helaas nog niet bekend, welke wedstrijd uit UEFA CUP wordt uitgezonden, maar er komt een uitzending vanaf 19.00,op NED2 dus waarschijnlijk beginnen met Feyenoord, en daarna zal het wel switchen zijn,* NED2 om 18.50 met Feyenoord, om vervolgens door te schaken naar Griekenland 21.00 en na deze wedstrijd een ruime samenvatting van Utrecht*
* Feijenoord won in een zeer matige wedstrijd met een doelpunt van Ono, die in de 2e helft inviel en daarmee weer eens bevestigde dat hij erg belangrijk is; maar het resultaat is er.
*Utrecht deed goede zaken door met 4-0 de Zweden uit Stockholm naar huis te sturen.
* AZ won verdiend in Griekenland in een bizar scoreverloop, 0-1;1-1;2-1;2-2;2-3; voor AZ, dit was teveel voor de Griekse "fans" ..... zij staken in hun frustaties de tribunes maar in de fik....ook dit zal vervelende gevolgen voor de club hebben, die al in zware financiële problemen verkeerde.

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ruud, wat ziet dit er indrukwekkend uit, zoveel Nederlandse clubs actief.
Nu maar hopen dat er een keertje meer dan een "Overwintert".
PSV kijk ik wel in de pauzes van de film waar Akkie naar zit te kijken, kan ik gewoon achter de pc blijven zitten. Alhoewel Arsenal met Bergkamp en van Persie.....Als die meedoen ga ik boven wel even helemaal kijken, anders alleen het laatste kwartier.
Morgen Ajax-Juventus uiteraard op het puntje van de bank.
En donderdag....kwait nait.
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jos,
Ja we komen weer aan onze trekken,het begint weer, ik hoop ook dat er 1 kan overwinteren, maar dat zal toch moeilijk worden.Maar ik zal ze wel allemaal gaan kijken, daar ben ik teveel voetbal liefhebber voor, wie er ook speelt, ik ben duidelijk al ruim 50 jaar Ajax-fan. maar als Nederlandse clubs "Europa" in gaan ben ik voor de Nederlandse clubs, da's duidelijk :!:
Ik hoop dat van Persie nu eens z'n kans krijgt, want Wenger houdt hem wel lang a/d kant, en dat komt de wispelturige Robin niet ten goede.
groetjes ruud
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb net even naar Johan Cruijff zitten luisteren, maar snap nou echt niet meer wat hij sprecies had willen vertellen.
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Leuk om een oud bekend geluid te horen als de keeper uittrapt, al was het dit keer bij Zoetebier anders bedoeld dan vroeger.
Toen zaten we achter het doel en als Teun van de Berg (EDO) zijn aanloop voor de uittrap nam begonnen we allemaal luidkeels te schreeuwen: RRRRRRTTTTTTTTTTTTTTT BOEM!!
Teun hield wel van een geintje en een keer maakte hij een hele mooie schijnbeweging toen wij allemaal luidkeels BOEM! riepen. En met een brede lach naar ons nam hij de uittrap snel opnieuw en lag iedereen op de tribunes in een deuk.
Toen was geluk nog heel gewoon.
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Zag van Bommel net weer eens hard net naastschieten..
Wat mij opvalt bij alle trainers, ook bij Hiddink viel het erg op, dat als er als een camera op ze gericht is ze dan meteen als een veldheer aanwijzingen gaan geven met woord en gebaar, maar geen speler die daarop let.
Bij sommige clubs is dat nog erger, dan doet de "tweede man" ook mee.
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Hier de uitslagen van dinsdag 14 sep 2004:
UEFA Champions League
thuis uit stand
20:45 Arsenal PSV 1-0 (1-0)
20:45 Panathinaikos Rosenborg BK 2-1 (1-0)
20:45 Shakhtar Donetsk AC Milan 0-1 (0-0)
21:15 Celtic Barcelona 1-3 (0-1)
20:45 Valencia CF Anderlecht 2-0 (2-0)
20:45 Internazionale Werder Bremen 2-0 (1-0)
20:45 FC Porto CSKA Moskva 0-0 (0-0)
20:45 Paris Saint-Germain Chelsea 0-3 (0-2)
Uitslagen van woensdag 15 sep 2004
20:45 Deportivo La Coruña Olympiakos Piraeus 0-0 (0-0)
20:45 Liverpool AS Monaco 2-0 (1-0)
20:45 AS Roma Dinamo Kiev 0-1 (0-1) Stilgelegd*
20:45 Bayer Leverkusen Real Madrid 3-0 (1-0)
20:45 Ajax Juventus 0-1 (0-1)
20:45 Maccabi Tel Aviv Bayern München 0-1 (0-0)
20:45 Fenerbahçe Sparta Praag 1-0 (1-0)
20:45 Olympique Lyon Manchester United 2-2 (2-0)
* Op weg naar de kleedkamer werd de scheids Frisk, naar wat nu blijkt door een Zippo[benzine aansteker] geraakt, ditmaal zal de UEFA harder optreden, want AS Roma werd al eens gematst bij een vechtpartij 2 jaar[maart 2002]Roma kan een forse straf tegemoet zien. In maart 2002 liep het Champions League-duel met Galatasaray (1-1) volledig uit de hand. Spelers, officials en politie raakten slaags met elkaar. Opvallend genoeg was Frisk toen ook scheidsrechter. De UEFA gaf Roma in eerste instantie een zware straf. De Italianen moesten hun volgende Europese wedstrijd 300 kilometer buiten Rome spelen en kregen bovendien een boete van 135.000 euro. Daarnaast werden Francesco Totti, Francisco Lima, Gabriel Batistuta en trainer Fabio Capello voor één of meerdere wedstrijden geschorst. In hoger beroep werden de straffen echter aanzienlijk verlaagd. De boete werd weliswaar verhoogd tot 340.000 euro, maar Roma mocht zijn eerstvolgende thuisduel wel in Rome afwerken en de schorsingen van Totti en Lima werden verlaagd. .
groetjes ruud
Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 764
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Willem Visser »

Voorspelling Ajax-Juventus 3-2. We moeten optimistisch blijven.
Old sailors never died.

Gr Willem V.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Weer met 1-0 verloren, maar wel door een wereldgoal.
Maar stel je voor dat er uit die laatste corner van Ajax gescoord zou zijn...
De bal lag niet helemaal in het cirkeltje volgens de Duitse grens.
Grensrechters zijn aparte figuren. Ze hebben allemaal de ambitie gehad om ooit eens Scheids te worden.
Inplaats van met de fluit in de hand lopen ze zich langs de zijlijn het lazerus te rennen met zo'n stom vlaggetje. En af en toe willen ze laten zien dat ze er OOK bijhoren.
Ze zijn vaak kaal of hebben een andere afwijking.
Maar het toppunt van miereneukerij is toch wel die Assistent Scheidsrechter, zoals dat tegenwoordig heet van vanavond.
Toevallig ook nog eens een Duitser....
En gefrusteerde Duitsers staan met stip op EEN bij het Mierenneuken.
Ze hebben de wedstrijd nu op DVD staan en trots kunnen ze laten zien dat ze de stempel op een belangrijke wedstrijd hebben kunnen drukken.
Gute Nacht Freunden, es ist zeit fuhr Mich zu geh'n.
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Optimistisch genoeg, maar van die "uitgenasste" profs, is het moeilijk te winnen; heb mij mateloos geergerd aan Nedved, zou zo'n speler toch niet nodig hebben, maar we hebben meer gezien hoe hij acteerd, je zou een hekel krijgen aan zo'n mannetje, maar er liepen er nog een paar bij Juve... die Emerson kan er ook wat van, altijd met die handjes in de hoogte, zo van....ik heb niks gedaan, maar ondertussen schoppen ze je vrolijk het ziekenhuis in; in de 2e helft verdiende Ajax wel een gelijkspel, maar ook hier weer een "verkeerde"wissel.; maar zie toch mogelijkheden voor de volgende wedstrijden.
groetjes ruud


Plaats reactie