Nederlands Elftal

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Bertus. »

Jos Komen schreef:.Maar uiteraard weten we het hier allemaal beter. :lol:
Hallo Jos,

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, want een blind paard kan toch
wel zien dat Bert van Marwijk en van Persil :) :wink: vier handen op een
buik zijn.
Waardoor werd Bassie Dost topscorer van Nederland :!: .Juist, door al die
ballen voor de pot van Narsingh.,daar vielen 18!!! doelpunten uit.
Dus de Hunter in de spits en Narsingh op de rechtervleugel. 8)

Groeten,

Bertus.

Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Bondscoach Bertje zal vanavond toch wel met de billen bloot moeten, want hij zal nu toch moeten beginnen met de basisopstelling die hij in zijn hoofd heeft.
En laat tie het niet in zijn hoofd halen om Huntelaar niet op te stellen! :roll:
Met Robben en Narsingh op de vleugels en Huntelaar in de spits winnen we met 2 vingers in de neus het EK.
Je wint altijd door meer doelpunten te maken dan de tegenstander. :)
Dan kunnen de verdedigers rustig hun traditionele fouten blijven maken.
All the best
Jos
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Bertus. »

Jos Komen schreef:.Met Robben en Narsingh op de vleugels en Huntelaar in de spits winnen we met 2 vingers in de neus het EK.
All the best
Jos
Toch nog iemand die het met mij eens is :lol: :lol:
Succes :!:
3-1

Gr.v.Bertus.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De verdediging blijft toch een probleem, na 15 seconden probeerden ze zichzelf al uit te schakelen. :)
Ach, waar maak ik me druk om, het zijn slechts oefenwedstrijden bijgewoond door 50.000 zich in volledig oranje getooide fans.
Maar het voetbal zag er vanavond iets beter uit, dus we gaan de goede kant op. :wink:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Na het lezen van diverse berichten vandaag over het Nederlands elftal schijnt het geen One Big Happy Family te zijn om het maar voorzichtig uit te drukken.
Maar hopen dat Huntelaar zich rustig houdt en zijn kans pakt zodra hij die krijgt.
Ze kunnen nu nog moeilijk een nieuwe bondscoach aanstellen.
In het verleden pakte dit soort zaken soms goed uit tijdens de toernooien, maar hopen dat het nu ook goed uitpakt. :)
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Nederlands Elftal

Bericht door gerard tenerife »

Ik volg met groote belangstelling de moeilijkheden in het Nederlands elftal want het geeft me goede moed. :roll:
We zijn dus niet alleen in Engeland en gedeelde smart is halve smart :lol:
Ik ben wat je in Engels noemt een "Sucker", ik heb de keuze om supporter te zijn van 3 verschillende landen. Het land waar ik geboren ben, Nederland. Het land waar ik het langste gewoond en gewerkt hebt, Engeland. en het land waar ik nu woon, Spanje. En wat denk je, ik ben een Engeland supporter :(
mvg van een droevige Engeland supporter, Gerard
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Ruud (R.I.P.)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Ook ik heb wat met het voetballen,en met andere sporten[wielrennen-tennis-honkbal- etc].
Geboren in Nederland,heel lang gewoond in Frankrijk, daarnaast ook in Spanje en Portugal en Duitsland gewoond, en wat denk je?
Ik ben en blijf een Nederland supporter :wink:
Maar hou m'n hart vast met dit elftal,want de verdediging zit nog niet goed elkaar, het middenveld is OK, en de aanval hebben we zeer sterk bezet,alleen de poppetjes op juiste plek zetten,en gaan met die banaan,alhoewel deze poule met Denemarken-Duitsland-Portugal geen makkie wordt,en ach we zien wel,misschien komen ze niet eens verder dan de poule wedstrijden, zou zo maar kunnen :oops:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik denk dat het morgenavond in de Amsterdam Arena het publiek wel een heel duidelijk signaal af zal geven wie er in de spits moet staan. :)
Van Persie is een spits die bij Arsenal uitstekend tot zijn recht komt; de hele speelstijl is op hem ingesteld.
Maar in het Nederlands elftal loopt dat om de een of andere manier niet.
Teveel ego's en BB (Bondscoach Bertje) kiest de weg van de minste weerstand en maar hopen dat het goed afloopt.
Maar zo werkt dat niet.
Nee, het is en blijft geen "One Big Happy Family".
Als ik bondscoach zou zijn....Van Persie naar huis sturen en verder: Kein geloel, fussballen! :)
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Bertus. »

Jos Komen schreef:.Als ik bondscoach zou zijn....Van Persie naar huis sturen en verder: Kein geloel, fussballen! :)
Volkomen mee eens :mrgreen:
Als Bertje die oogkleppen of jampotglazen eens af had gedaan
bij het kiezen van die 23 speler, dan had hij Anita en Emanuelson
erbij moeten houden.
Stekelenburg
v/d Wiel Heytinga Matijssen Willemsen

van Bommel N.de Jong

Sneyder

Narsingh Huntelaar Robben

Nu maar hopen dat het blinde paard Bertje naar Kombuispraat kijkt. :lol: :lol: :lol:

Bondcoach Bertus. :wink:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Bondscoach Bertus... :lol:
N. de Jong...... :roll:
Gegarandeerde rode kaart, dus met 10 man verder.
Nee, die mag van mij ook naar huis.
Met van Bommel hebben we al een schoffelaar op het middenveld.
We moeten wel vooruit blijven voetballen, dus vervang hem maar door van der Vaart. :)


Plaats reactie