Louis van Gaal

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Van Gaal vermoedt sabotage van tegenstanders

Bayern München wil zaterdag afrekenen met de slechte reeks op vreemde bodem. Trainer Louis van Gaal zoekt de oorzaak ook buiten zijn eigen omgeving.

De oogst van zes uitduels is met zes punten mager. Bayern München won alleen bij 1899 Hoffenheim. Als het aan Van Gaal ligt, komt daar zaterdag verandering is tegen Schalke 04. 'We moeten ook buitenhuis winnen', zei Van Gaal.

De Nederlandse coach denkt te weten waarom zijn ploeg beter presteert in thuiswedstrijden dan in uitduels. Hij vermoedt dat tegenstanders 'bewust' hun veld niet goed verzorgen. 'Op een slecht veld komt ons positiespel er niet goed uit.'

Bron: VI

Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Louis van Gaal

Bericht door Bertus. »

Jos Komen schreef:..

Als het aan Van Gaal ligt, komt daar zaterdag verandering is tegen Schalke 04. ..Bron: VI


Hallo Jos,
Ik vind van Gaal een van de betere trainers op deze aardbol, maar wat hij nu voor een
slapgelul verhaal zit te verkondigen slaat nergens op.
Ik hoop niet dat onze Huntelaar (the Hunter) er de dupe van wordt.

Trouwens gefeliciteerd met de overwinning van FC Groningen.

Mvg. Bertus.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik vond op een oude back-upschijf nog een interview van mij met Louis van Gaal. :)

Dankzij de moderne communicatiemiddelen kon ik hem live interviewen vanaf zijn zomerverblijf in Sitges.

Hallo Loetje, hoe istie, ouwe reus?
Ik heet geen Loetje, maar Louis.

Okay, hoe gaat het nu met je Louis?
Voor jou is het: Mijnheer van Gaal.

Mijnheer van Gaal, hoe ziet uw nabije toekomst eruit?
Prima, ik heb net de scheidsrechterscursus gedaan en op het examen heb ik de examinatoren verteld dat ze allemaal op konden rotten, want ik ga in het vervolg zelf de examens afnemen.

Zo zo mijnheer van Gaal, gaat dat zomaar?
Geen probleem, ze bedankten me voor mijn komst en waren opgelucht dat ze van me af waren.

En begint u met amateurswedstrijdjes om het zogenaamde wedstrijdritme op te doen?
Ben je nou helemaal besodemieterd? Ik ga alleen de toppers in Nederland fluiten en verder alleen Championsleague en Interlands.

Ja maar, mijnheer van Gaal, als je zo…..
Leg niet te eikelen Komen, ik fluit ook de finale van het EK in Portugal.

Maar, stel dat Nederland in de finale komt, dat kan dan toch niet? Een Nederlander die dan de finale fluit.
Dan heeft Nederland pech gehad.
Speelt de nummer 3 de finale.

Als u straks Ajax-Feyenoord fluit, bent u dan echt onpartijdig?
Ik kijk naar de ranglijst. Staat Feyenoord 3 punten voor op Ajax dan krijgt de keeper van Feyenoord na 20 minuten de rode kaart. Zo kun je het beste de organisatie ontregelen. Daar moet Ajax dan van profiteren. Als dat niet lukt keur ik alle doelpunten van Feyenoord af en geef ik Ajax een penalty.
Ik wil de spanning in de competitie erin houden.

En PSV?
Ik keur gewoon al hun doelpunten af.

Hoe denkt u geloofwaardig over te komen na deze wedstrijden?
Dan geef ik een ouderwets interview aan mijn oude vrienden van de pers, maar je hoeft me geen Mijnheer van Gaal meer te noemen, hoor.

Okay Louis
Je mag me Scheids noemen.

Okay Scheids, je zit al aardig aan de leeftijd waarop je moet stoppen met fluiten.
Dat geldt niet voor mij.

Maar als het echt opgehouden is?
Dan ga ik de politiek in.

En wat zijn Uw speerpunten?
Nederland weer op de rails krijgen.

Hoe gaat U dat doen?
Keiharde maatregelen, vooral de ouderen moeten het ontgelden. Geen verzorgingstehuizen meer, maar alle ouderen in een soort trainingskamp, waar ze moeten werken voor de kost.

i]Wat voor werk scheids?[/i]
Wasknijpers maken, ik noem maar een dwarsstraat.

Wat gaat u doen met de jeugd?
De jeugd heeft de toekomst, laat mij maar schuiven als ik straks in mijn torentje zit.

Ik snap het scheids.

Jos Komen
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14409
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: Louis van Gaal

Bericht door Joost.R »

Bayern Munchen - BVB-Dortmund 1 - 3

„Dortmund hat ein super Pressing entwickelt. Wir konnten nicht rausspielen”, gestand Bayern-Coach Louis van Gaal geknickt
ein und übte an seiner schwachen Mannschaft, in der vor allem Nationalspieler Bastian Schweinsteiger einen rabenschwarzen
Tag erlebte, Kritik: „Wir waren nicht schlau genug. Wir haben uns viel zu viele individuelle Fehler geleistet.”
{Bild Sport}
Bud

Re: Louis van Gaal

Bericht door Bud »

''Louis heeft er weer een jasje bij'' ,zou zo de titel van 'n carnavalskraker kunnen zijn !! Wat moet deze onfeilbare man een pokkehumeur of katergevoel hebben leren kennen in der heimat zum lesten szeizoen !! Heb bijna met Truus te doen,die stroopt vast de shops af om uit de buurt te blijven van 'n voor de spiegel oefenende lou'tje,hoe die der mannshaft wieder aan 't winnen brengt !! Der bokahl[heet ie zo ?] had weleens van grote waarde gewezen gezien dit seizoen,om zeker europafussbal te beleven,nu word dat nog een crime !!. Sterkte Truus ,je weet waar je ook heen kan ,kanjer !! Groetjes Ger . p.s. Breng dan wel je Goldcards mee, Kunnen we voor louis gaan scouten in 'n warm [voetbal]land !!!
Gebruikersavatar
wil
Berichten: 297
Lid geworden op: 05 nov 2004 20:46
Locatie: tilburg

Re: Louis van Gaal

Bericht door wil »

ik denk dat van gaal enkel wijnazijn drinkt :mrgreen:
waar een wil is is een weg en wil wil wel
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: Louis van Gaal

Bericht door Gerrit »

Groetjes Gerrit.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

'Met Robin van Persie heb ik een fantastisch gesprek gehad', aldus Van Gaal op de KNVB-website. 'Ik heb dat zelden meegemaakt met een speler.

Bron: VI.nl
Ruud (R.I.P.)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Kijken als ie van Persie nog een tijdje op de bank houdt,en of er dan nog een fantastisch gesprek op volgt :P
We gaan het zien vanavond tegen de Belgen,altijd moeilijk uit :!: :-D
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: Louis van Gaal

Bericht door Bertus. »

Ahoy Kombuis Bondscoaches,

Tip voor Louis van Gaal.

Hier de opstelling van coach 10.283 voor de
wedstrijd tegen de Turken.

Doel: Stekelenburg.

v.r.n.l.
Achter: v/d wiel - Heytinga- de Vrij - Willems.

Midden: v.Persie - Sneyder - Emanualson.

Voor: Narsingh - Huntelaar - Afelay.

Coach 10.283 Bertus,


Plaats reactie