Louis van Gaal

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
jangoedhart (R.I.P)

Om in te lijsten

Bericht door jangoedhart (R.I.P) »

vincent om in te lijsten
Bijlagen
vincent.jpg
vincent.jpg (126.23 KiB) 7136 keer bekeken

Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Manchester United - Chelsea
'So as they in The Nederlands say: that is another cook', sprak Louis van Gaal op verheffende toon, zoals alleen hij dat kan. Een zaal vol verslaggevers keek de Nederlander verbijsterd aan, en barstte vervolgens in lachen uit. Van Gaal deed een dolkomische poging tot herstel: 'It means another biscuit.' Van Gaal poogde zijn toehoorders duidelijk te maken dat Chelsea, de tegenstander van zondag (17.00 uur) van een ander formaat is dan de ploegen tegen wie hij het tot nu toe opnam met Manchester United.

Bron: vi.nl
Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Na de knappe 2-1 zege bij Arsenal vermaakte de oud-bondscoach de Britse journalisten weer met een paar prachtige uitspraken. Zo vertelde hij zijn gehoor tijdens de persconferentie dat hij de komende twee thuiswedstrijden wil winnen. Van Gaal wilde aangeven dat het resultaat van die duels zal bepalen of hij naar de top van de ranglijst kijkt. ,,After that we are looking at upstairs or downstairs", zei hij.
Bron Ad.nl
Patru (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Patru (R.I.P) »

Van Gaal.jpg
Van Gaal.jpg (75.02 KiB) 5922 keer bekeken
Jammer dat Louis dit zo doet. Hij zakt voor mij op deze manier toch wat door het ijs. :(
Groeten, Paul G.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4840
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Louis van Gaal

Bericht door Allen »

De media heeft toch SORRY gezegd.
Van Gaal.JPG
Van Gaal.JPG (97.19 KiB) 5913 keer bekeken
Grtn @Allen
Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Van Gaal heeft in ieder geval de kerst nog gehaald. :wink:
Twee keer winnen na de kerst en hij denkt weer dattie Jezus is.
Twee keer verliezen en het is gedaan met onze grote vriend....
Het ligt tegenwoordig aan de spelers, als ze een trainer kwijt willen dan verliezen ze gewoon een aantal wedstrijden op rij.
Bij Chelsea hebben ze dat ook geflikt met Mourinho.
Nu hebben ze daar Hiddink als de reddende engel binnengehaald. :wink:
Vroeger hadden ze maar één trainer, die zat in trainingspak en voerbalschoenen aan de kant in weer en wind op een houten bankie.
Tegenwoordig hebben ze een trainersstaf van ik weet niet hoeveel figuren die allemaal heel belangrijk zijn voor de club.
Nu ik het toch over trainers heb...zodra de camera op ze gericht wordt gaan ze opeens driftig lopen coachen, geen hond die ze verstaat. :wink:
Of ze gaan rare bekken trekken als ze op de bank blijven zitten.
Daar moeten ze toch wel eens een mediatraining voor gaan volgen. :)
Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Louis in betere tijden. :)
karatetrap.jpg
karatetrap.jpg (31.98 KiB) 5881 keer bekeken
Gebruikersavatar
Otter
Berichten: 554
Lid geworden op: 26 nov 2010 17:31

Re: Louis van Gaal

Bericht door Otter »

Louis wil dat iedereen medelijden met hem heeft ,hij moet eens goed met die zogenaamde voetbal vrienden gaan praten ,of zouden die net zo vreemd reageren als Louis zelf ,ik kan het mij niet voorstellen hij is volgens mij een eenling ,ik wens hem beterschap!!!
Wie onder weg is, vorderd
Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

'The death or the gladioli' zei Louis van Gaal op 3 januari 2015 het FA Cup-duel met Yeovil Town.
Wat zal het vanavond worden tegen Chelsea? :wink:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Louis van Gaal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hij mag nog even blijven....
Zal ook wel te maken hebben met zijn interviews met de pers, die worden wereldwijd live uitgezonden. :wink:
Maar ik zou het toch wel leuk vinden als hij nu opeens alles gaat winnen.
Ach, ze zoeken straks bij de KNVB een technisch directeur, maar hij zal Blatter wel willen opvolgen bij de FIFA. :)


Plaats reactie