AJAX

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De nieuwe "Godenzoon" van Ajax. :lol:

Theo Janssen is weer een stap dichter bij een overgang naar Ajax. De middenvelder van FC Twente heeft de medische keuring met succes doorstaan, zo zei zijn zaakwaarnemer Rob Jansen zaterdag.

Theo Janssen heeft de medische keuring bij Ajax goed doorstaan. Theo Janssen moet nu nog tot een akkoord met Ajax zien te komen. „Maandag gaan we verder met de besprekingen”, aldus Rob Jansen.

Janssen, die eerder deze week al een "goed gesprek” had met Ajax-trainer Frank de Boer, wil na drie seizoenen vertrekken bij FC Twente. De international heeft nog een lopende verbintenis bij de bekerwinnaar, maar mag voor een gelimiteerd bedrag (waarschijnlijk 3 miljoen euro) weg.

Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Aras Özbiliz was in de oefenwedstrijd tegen het Argentijnse Independiente de grote man aan de zijde van Ajax. De 21-jarige buitenspeler produceerde in de tweede helft in zeven minuten tijd een loepzuivere hattrick.

Kijk, DAAR zitten we al jaren op te wachten. :lol:
Een buitenspeler die ook kan scoren en we hebben al een paar nieuwe scorende spitsen, dit belooft dus een heel mooi seizoen te worden. :-D
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Re: AJAX

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jos,
Heb de wedstrijd gevolgd,want de Tour was nog bezig met de parade show,en inderdaad bij vlagen werd er leuk gevoetbald,vooral na de rust,toen er wat "jong" spul erin kwam,beloofd een leuk team te worden met veel kwaliteit over alle linies.
Ruud (R.I.P.)

Re: AJAX

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Gisteravond de wedstrijd om de J.C.Schaal gezien, en uiteindelijk gewonnen door FC Twente met 2-1,dat onterecht met 10 man verder moest,gelijk na de rust,maar zelfs met een overtal kon Ajax geen vuist maken.
Geweldige doelpunten van Aldeweireld & Ruiz, het eerste doelpunt kwam voort uit een penalty,na een domme overtreding van Theo Jansen op Luuk de Jong in het strafschop gebied,en werd goed ingeschoten door Janko.
Ajax was duidelijk sterker,met 17 tegen 1 corners, maar als je de kansen niet benut,dan verdien je ook niet te winnen,en natuurlijk stond ook de keeper Mihaylov meermaals in de weg,al met al een leuke wedstrijd,en kijk uit naar de competitie.
De laatste 10 jaar heeft de winnaar van de J.C.Schaal,het kampioenschap niet kunnen winnen,laten we maar hopen dat deze traditie zich voortzet. :wink:
Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Inderdaad een leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. :)
Sigurdsson, de nieuwe spits, is een goed aanspeelpunt, kan aardig kaatsen en goed de bal vasthouden, maar ik zie toch liever een veel scorende spits. :lol:
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanmiddag had Frank de Boer duidelijk last van de warmte.
Bij een 1-0 achterstand wisselde hij een bijna altijd scorende spits in voor de 47-jarige verdediger Ooijer. :wink:
Hij wilde die 1-0 zeker vasthouden. :lol:
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: AJAX

Bericht door Allen »

X
Grtn @Allen
Ruud (R.I.P.)

Re: AJAX

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Dat muisje zal nog een staart hebben :!:
Het lijkt mij dat er niet chique gehandeld is,en daar zijn vele Ajax Leden het er mee eens,het antwoord van Sjaak Swart sprak boekdelen,en wat Louis aangaat, "hij zou toch nooit meer naar Ajax gaan" en zeker niet als Cruijff er nog zat, nou die is vooralsnog niet van plan op te stappen,wel eist men uitleg van de overige 4 leden van de RvC,die dit al weken lang bekokstoofd hadden,nee de ellende is nog lang niet voorbij :cry:
HIER Louis, toen tot op het bot beledigd,ach de cirkel zal wel weer rond zijn,één van zijn one-liners :!:
Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb vanavond naar VI gekeken waar deze soap besproken werd en naar Pauw en Witteman, waar Cruijff aan het woord was en ik krijg de indruk, mede door het feit dat Linke Loetje helemaal niets van zich laat horen, dat de echte pleuris nog moet gaan uitbreken.
In het belang van Ajax ??? treedt L.L. pas 1 juli in dienst bij Ajax, omdat Bayern M. hem tot die dag blijft uitbetalen.
Miljoentje of 4-5.
Ik hoop van harte dat in het belang van Ajax, dat aan dit gesodemieter snel een eind komt.
Deze opmerking van Cruijff vind ik wel hout snijden:
Het is internationaal crisis, de grote Europese clubs hebben geen poen meer, Ajax hept ook geen poen, daarom is deze jeugdopleiding zo belangrijk; dan kost het bijna niks om weer aan de Europese top te komen. :)
All the best
Jos
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: AJAX

Bericht door Bertus. »

Jos Komen schreef:.In het belang van Ajax ??? treedt L.L. pas 1 juli in dienst bij Ajax, omdat Bayern M. hem tot die dag blijft uitbetalen.
Miljoentje of 4-5.
All the best
Jos
Dit is natuurlijk grote L.K. [of te wel lulkoek] wat L.L. verkondigd, het is gewoon
in L.L. zijn eigen belang. [ of zie ik dit verkeerd ] :?: .
Inmiddels met al dat gesodemieter wordt de achterstand steeds groter met de top 3
na dat domme gelijke spel van gisteren. :evil:

Bertus.


Plaats reactie