AJAX

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

El Hamdaoui: Het ging wel lekker
Van onze Telesportredactie
ALKMAAR - Mounir El Hamdaoui maakte maandagavond zijn rentree bij Jong Ajax. De spits werd na een ruim een uur gewisseld in de verloren partij tegen Jong AZ (1-0).

"Op een gegeven moment kreeg ik kramp, maar al met al ging het wel lekker", zegt El Hamdaoui tegen de NOS. "Het is altijd lekker om een wedstrijd te kunnen spelen. Ik ben blij dat ik weer minuten kon maken."

El Hamdaoui heeft zich er inmiddels bij neergelegd dat trainer Frank de Boer hem niet wil opnemen in de A-selectie. "Als je te horen krijgt dat je bij Jong Ajax moet spelen, dan doe je dat gewoon."


En na de winterstop zit hij weer gewoon bij de A-selectie.
Prima toch?
Het is een fantastische voetballer en het is beter voor hem en voor Ajax. :)

Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Is iedereen er al een beetje overheen?
Allemaal heel boos op de knipoogkroaat? :wink:
Maar het was wel een aanfluiting zoals Ajax de bietenbrug op ging, want als er een andere grensrechter had gestaan was het minimaal een gelijkspel tegen Real geworden.
Dubbel genaaid dus.
En helaas wordt er helemaal niets aan gedaan; gebrek aan bewijs. :roll:
Maar die knipoog is voor iedere voetbalkenner méér dan genoeg bewijs.
Om over al dat geduikel en gegrabbel van de defensie maar te zwijgen.
Zo wordt het voetbal naar de verdommenis geholpen.
Ik hou er maar mee op, slecht voor mijn bloeddruk.
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Re: AJAX

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Het ziet er naar uit dat ook in de E.L. niet gunstig geloot is, want tegen ManU hebbie ook niet zo maar ff gewonnen,ook nog eerst thuis,dus waarschijnlijk einde van een Europees avontuur.
Hier de loting van de E.L.
Ajax - Manchester United
AZ - Anderlecht
Steaua Boekarest - FC Twente
Trabzonspor - PSV
FC Porto - Manchester City
Lazio - Atlético Madrid
Lokomotiv Moskou - Athletic Bilbao
Red Bull Salzburg - Metalist Charkiv
Stoke City - Valencia
Roebin Kazan - Olymp.Piraeus
Viktoria Plzen - Schalke 04
Wisla Kraków - Standard Luik
Sporting Braga - Besiktas
Udinese - PAOK Saloniki
Hannover 96 - Club Brugge
Legia Warschau - Sporting Portugal

De Fransen die zo "verrassend" :oops: doorgingen ten koste van Ajax,hebben wel gunstig geloot :evil:

Olympique Lyon - Apoel FC
Napoli - Chelsea
AC Milan - Arsenal
FC Basel - Bayern München
Bayer Leverkusen - FC Barcelona
CSKA Moskou - Real Madrid
Zenit St. Petersburg - Benfica
Olympique Marseille - Internazionale
Ruud (R.I.P.)

Re: AJAX

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Historie :!:
Ajax-AZ gestaakt,na 37 minuten,ja wat moeten we hiervan zeggen,dat een zgn. " Ajax supporter"[Voor mij een ordinaire hooligan] de keeper van AZ aanviel,en dat die zich natuurlijk verweerde,de manier waarop kan men in twijfels trekken, maar dit hoort gewoon niet thuis in een stadion,keeper kreeg volgens de "regels" rood,ook hier kan je twijfels bij bedenken,en vervolgens riep de trainer van AZ [GertJan Verbeek] zijn spelers van 't veld,en vervolgens werd de wedstrijd gestaakt door scheidsrechter Nijhuis,dus einde wedstrijd,wat een leuke wedstrijd leek te worden,met de stand 1-0 voor Ajax.
Wat gaat de KNVB doen?
Er waren 3 opties,volgens een mannetje van de KNVB:
Wedstrijd afmaken vanaf minuut 37.[Maar zonder Esteban,want die heeft rood?]
Wedstrijd opnieuw overspelen.[Lijkt mij het beste]
Uitslag laten staan,dus vanaf minuut 37, met als uitslag 1-0 voor Ajax.[Niet sportief]

Ik zou Ajax straffen met een enorme boete,en de wedstrijd geheel overspelen,met bijvoorbeeld geen publiek,maar dat zal wel niet,al met al een schande voor het Nederlandse voetbal,en vooral voor Ajax, dat nog steeds zijn/haar taken/zaken niet op een rijtje heeft.
Zelfs AZ kan nog bestraft worden, omdat zij weigerden verder te spelen, het moet niet gekker worden.

We zien wel wat er gaat gebeuren, maar het is en blijft een "bloody shame".

Een trieste Ajax fan :!: :(
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1549
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: AJAX

Bericht door Jan Sprong »

En dan te bedenken dat die hoolican een stadionverbod had,waar is de kontrole?
Ruud (R.I.P.)

Re: AJAX

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Een stadionverbod zou ALTIJD moeten met verplichte meldingplicht,zoals in de UK,daar moeten dit soort gasten ruim van te voren bij een wedstrijd zich melden op het politiebureau,en mogen pas weg als de wedstrijd allang is afgelopen,en de toeschouwers naar huis zijn,en niet zoals hier een cel met een LED TV,en een kopje thee/koffie,en eventueel de wedstrijd nog kunnen volgen.
Diegene die een kaartje voor hem heeft gekocht is ook de sjaak en kan ook gelijk zijn seizoenskaart inleveren,want men kon 4 extra kaarten voor deze wedstrijd kopen op vertoon van zo'n seizoenskaart,dus weten ze bij wie ze moeten zijn,dat is na te gaan.
Las net dat hij uit Almere komt,en nog bij zijn ouders woont, die inmiddels ondergedoken[gevlucht] zijn,want wie wil er nu zo'n 35000 man op "visite" krijgen,nee deze 'knaap' is hier nog niet mee klaar.
De rode kaart is inmiddels geseponeerd, dus geen schorsing, we wachten maar af hoe dit verder gaat,en wat er met de wedstrijd gaat gebeuren.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: AJAX

Bericht door Bertus. »

In 1911 promoveerde Ajax naar de hoofdklasse waar inmiddels Sparta Rotterdam al in zat. Ajax moest een
nieuw shirt gaan dragen. Toen deze foto werd gemaakt hadden nog niet alle spelers dat door
.
shirts_1911.jpg
Toen was geluk en gezelligheid nog heel gewoon.

Bertus
Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Morgen de kuip, dit wordt toch wel even billenknijpen voor de Ajax-supporter. :)
Als ze lekker in hun vel zitten wordt het wel een nulletje of vier voor Ajax.
Maar....als Vermeer weer van die rare capriolen gaat vertonen kan het zo maar weer 6-4 worden. :wink:
Het wordt in ieder geval spannend!
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: AJAX

Bericht door Joost.R »

@ Jos
De wedstrijd is inmiddels gespeeld........en.... is met 4-2 gewonnen door de Rotterdammers. :!:
Amsterdammers zaten niet lekker in hun vel.
Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Het enige verschil was een scorende spits, Joost. :)
Dat ze in die veelgeroemde jeugdopleiding niemand kunnen vinden die er regelmatig eentje inschopt vind ik wel bedenkelijk.
Nu maar hopen dat Ajax nog Europees voetbal haalt, want op deze manier wordt het niks.
All the best
Jos


Plaats reactie