AJAX

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Patru (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Patru (R.I.P) »

Rudy, dank voor de leuke reactie.
In Café de Meer kwam ik ook wel eens, vooral als het stadion was uitverkocht kon je daar nog wel een kaartje op de zwarte markt bemachtigen. Oplichters waren het, maar ja, je had er soms wel wat voor over om bepaalde wedstrijden te zien. Geinig dat je ook bij die wedstrijd in Parijs bent geweest. Zelf zat ik toen op de "Neder Lek" van de SMN; toevallig voeren we voor de kust van Zuid-Portugal en luisterde naar de portugese radio. Naarmate de verlenging vorderde begon de reporter zachter te praten en kon op het laatst het woord "GOAL" niet meer uit z'n keel krijgen :lol:
In de gevels van de huizen die staan op de plek waar stadion De Meer was zijn tableau's opgenomen van de stadions waar Ajax roem heeft vergaard. Hierbij die van Colombes.
Colombes.jpg
Colombes.jpg (318.94 KiB) 3130 keer bekeken
Groeten, Paul G.

Ruud (R.I.P.)

Re: AJAX

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Ja mannen, liefhebbers van het spelletje voetbal, het moet eruit,we zijn wederom kampioen,ach ja,dat was eigenlijk allang bekend,maar nu een feit,jammer dat Feyenoord het niet heeft gered, om 2e te worden,maar da's eigen schuld, dikke bult,want die gasten uit EHV worden nu 2e,en dat is minder prettig, hopelijk komt daar een leegloop,nu ze geen kampioen geworden zijn :-D
AJAX 2013.jpg
AJAX 2013.jpg (109.97 KiB) 3096 keer bekeken
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: AJAX

Bericht door Allen »

Heee Ruud, ik wist niet dat je ook fan van Pee eS Vee was. :wink: :)
Grtn @Allen
Patru (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Patru (R.I.P) »

Ajax liefhebbers,
De eerste titel werd ook veroverd tegen Willem II; een brave club. Jammer dat ze degraderen.
Ajax 1e landstitel-1.jpg
Ajax 1e landstitel-1.jpg (91.41 KiB) 3068 keer bekeken
Groet, Paul G.
Ruud (R.I.P.)

Re: AJAX

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Traditionele opening van het voetbal seizoen :!:
Vanavond speelt Ajax[Landskampioen] tegen AZ[Bekerwinnaar] om de Johan Cruijff schaal,en vanaf volgende week begint de competitie.
De wedstrijd is te volgen bij SBS6 vanaf 19:30,wedstrijd begint om 20:00 uur wie dit niet wil zien kan ook naar de ZDF gaan, daar spelen Bayern München tegen Borussia Dortmund, ook om de Supercup vanaf 20:15,dus keuze genoeg :!:
Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Was een mooie pot vanavond, Ruud. :)
Duidelijk geen zomeravondvoetbal.
Ik denk dat AZ dit seizoen hoge ogen gaat gooien en dat het niet zo best zal aflopen met dat kluppie uit Rottedam. :)
Ruud (R.I.P.)

Re: AJAX

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Gisteren de loting gezien voor de groepsfase Champions League,nou we kunnen onze borst natmaken,na het vertrek van Eriksen & Alderweireld,zal het geen makkie worden, maar ja als je een grote jongen wilt zijn dan speel je tegen grote jongens :!:
Maar zo'n 10 punten moeten haalbaar zijn,hoe, ik weet het niet :?:
FC BARCELONA
AC MILAN
AJAX
CELTIC

Ps. Je zal maar supporter van Feyenoord/Vitesse/Utrecht zijn, wederom met lege handen,en dat tegen clubs waar nog nooit iemand van had gehoord.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: AJAX

Bericht door Allen »

AJAX verdient een schouderklop na de wedstrijd tegen BARCELONA
Jammer dat Veltman een rode kaart kreeg na de "brokken-pass" van Van Rijn
Grtn @Allen
Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb ook met soms samenknijpende billen zitten genieten van deze wedstrijd, de volgende competitiewedstrijd zullen ze wel weer verliezen, maar dat hoort erbij. :wink:
Zo blijft het spannend en kan zelfs de trots van het Noorden nog landskampioen worden, ze hebben er nu de juiste ploeg voor. :)
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: AJAX

Bericht door Allen »

Jos, gezien het tijdstip van plaatsen van vorenstaande berichten:
ZIJN WIJ VAN DIE NACHTBRAKERS. :( :-D
Grtn @Allen


Plaats reactie