WK 2010

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Herman
Berichten: 518
Lid geworden op: 30 jul 2004 23:37
Locatie: Groningen

Re: WK 2010

Bericht door Herman »

Bloed zweet en tranen,maar we staan wel in de finale.
gr.Herman

Jos Komen (R.I.P)

Re: WK 2010

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

In de finale!!!! :-D
As het effe kan...tegen Duitsland. :-D
Dat ze zelfs zonder mijn ideale voorhoede de finale weten te halen getuigt van grote klasse. :)
Maar zo bleef de spanning erin tot de laatste seconde.
Dus morgen ben ik voor Schweinsteiger und sein Kameraden, want anders gaat deze droomfinale niet door.
Eindelijk revanche na 1974, wat zou DAT toch mooi zijn.
Duitsland 4 jaar Vice-weltmeister! :-D
Tegen Spanje zou het een "gewone" finale worden, maar tegen onze oosterburen hebben we net dat beetje extra om wereldkampioen te worden. :)
Schweinsteiger wordt door zijn maatje van Bommel in bedwang gehouden, dus von der Schweinie hebben we geen last.
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: WK 2010

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De Duitsers zagen vanavond een finale tegen Holland blijkbaar niet zitten, maar onze correspondent uit Beldorf meldt zojuist dat alle Duitsers straks in de finale tegen Spanje allemaal achter oranje staan. :lol:
Mahlzeit! :)
arie met bretels.jpg
arie met bretels.jpg (50.39 KiB) 6421 keer bekeken
Jos Komen (R.I.P)

Re: WK 2010

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dit topic is eigenlijk totaal overbodig vanwege de golf aan publiciteit die er nu is omdat WE in de finale zitten. :)
Maar ik heb vanavond zitten genieten van een mooie pot voetbal, helaas wonnen onze oosterburen. :(
Ik hoop dat ze er morgen in de finale ook zo'n mooie pot van maken. :)
Wat er ook gebeurt, we kunnen in ieder geval de komende jaren in Duitsland met een meesmuilende glimlach het onderwerp "voetballe" aansnijden. :-D
Mijn prognose?
3-3
In de verlenging blijft het zo en het worden penalties. :)
Het wordt een hele lange hete avond en Stekelenburg ramt de laatste beslissende penalty uit zijn doel. :-D
Jammer voor de woonboten in Amsterdam, maar dit maak je maar één keer in je leven mee. :)
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Re: WK 2010

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Inderdaad een mooie pot voetbal,helaas de uitslag stond al bekend,zoals ook Gary Lineker ooit zei:
„Voetbal een eenvoudig spel is; 22 mensen achtervolgen een bal 90 minuten en aan het eind, winnen de Duitsers. „ :lol:
Hopelijk zien we vanavond een zelfde soort wedstrijd,en laten we het droog houden,want in de zeikregen te staan kijken is ook geen lolletje. :-D
Ik hou het op 2-1,niks geen verlenging/penalties,doelpuntenmakers,de ex-Real spelers Sneijder/Robben,dan hebben ze in Spanje ook weer iets om over na te denken :idea: ,en wie die Spaanse erin schiet zal me Chorizo zijn. :!:
Ruud (R.I.P.)

Re: WK 2010

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Ook zo genoten gisterenavond :?: Nou ik niet :!: Een finale niet waardig,en haast niet om aan te zien,wel met spanning, want het kon elke kant opgaan.
De referee[Webb] zal best z'n best hebben gedaan,maar vond toch dat hij pro Spanje floot,maar als Nederland binnen de 20 minuten met 9 man komt te staan,mag je ook niks zeggen[De Jong & van Bommel],en Robben had er van de 2 vette kansen die hij kreeg,er minstens 1 erin moeten schieten,en wederom van Persie niet gezien,nee het was 't nét niet,en achteraf heb ik er vrede mee,dat Spanje WK is geworden,want het tikkie-tak voetbal beheersen zij toch beter,dan wij.
Afijn de slingers etc kunnen weer de kast in,want het zal wel weer even duren voordat wij weer in een finale komen te staan,in ieder geval vond ik het gehele toernooi tegenvallen qua voetbal,hier en daar een uitzondering,nee het voetbal in '74-'78 kon mij meer bekoren,dus hopen maar dat zulk voetbal weer terugkomt,want we hebben het materiaal ervoor.
Al met al een teleurstellend voetbal wat ons de afgelopen maand is voorgeschoteld,maar daar zullen ook weer de meningen over verdeeld zijn.

Dus gaan we maar weer naar de Tour kijken,wat ook nog na 1 week eigenlijk moet gaan beginnen,de schifting is al wel gemaakt ,door de vele valpartijen,dus hopelijk morgen een mooie bergetappe.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: WK 2010

Bericht door Bertus. »

ruud schreef:Ahoy,
Ook zo genoten gisterenavond :?: Nou ik niet :!: ..

.
Nou ik ook niet :cry:
Verder commentaar van mijn kant overbodig. :!:
We storten ons nu maar op de Tour, en op 25 Juli
de vlag maar uithangen als Gesink de GELETRUI PARIJS binnen fietst. :wink: :)

Bertus.
Gebruikersavatar
HKL
Berichten: 210
Lid geworden op: 27 okt 2009 16:57

Re: WK 2010

Bericht door HKL »

ondanks dat er niet mooi gevoetbald werd,toch nog even wat foto's van het spektakel.

Groet HKL.
Bijlagen

[De extensie pps is uitgeschakeld en kan niet langer worden weergegeven.]

Niemand kan de wind van richting doen veranderen.
Maar wij kunnen altijd de zeilen bijstellen.


Plaats reactie