sc-Heerenveen.

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo iedereen.

Ben blij dat de winterstop weer over is de weekenden waren toch anders :wink:
Vanavond mogen ze tegen de Graafschap het zal mij benieuwen.
Bertus het was kiele kiele tegen Almere maar toch de 3punten voor je club in de pocket 8)

Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.

Ruud (R.I.P.)

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Marco van Basten wordt de nieuwe trainer van SC Heerenveen,hopelijk hebben de afgelopen 3 jaar hem tot bezieling gebracht,want die waren nu niet het "je van het",en laat de penningmeester hem goed in de gaten houden, voordat je het weet zijn er tig miljoenen uitgegeven aan nieuwe aankopen.
Dat hij voetballen kon is duidelijk,er verstand van heeft mag ook duidelijk zijn, maar een goede trainer,daar zijn de diverse meningen over verdeeld,in ieder geval wens ik hem succes,met het spelersmateriaal wat hem nu moet bijstaan,dus waarschijnlijk met een Dost & Narsingh & Assaidi die nu niet zo'n haast zullen hebben om weg te gaan.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Ruud.

Ja ik geloof niet dat het een verkeerde zal zijn voor m'n clubje,als je nu op de Heerenveen site ziet gaat er geloof ik geen één meer weg except Janmaat die heeft voor drie jaar bij Feyenoord getekend.
Over het geld kunnen we kort zijn dat is er niet :lol: :lol:

Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Ruud (R.I.P.)

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Bob,
Daar kon Janmaat nog weleens spijt van krijgen, als Feyenoord straks Guidetti weer moet afstaan,en Bakkal vertrekt,dan lijkt mij Heerenveen toch wat stabieler, zoals zij nu spelen en staan,en kunnen eerder aan Europa denken dan de Rotterdammers,schat ik zo in.
En Riemer heeft vast nog wel ergens een oude sok liggen als de man aan de nood is,en dan trekt Riemer echt wel de knip open :-D
©fc knudde.jpg
©fc knudde.jpg (80.41 KiB) 7131 keer bekeken
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Ruud.

Daar kan je wel eens gelijk in hebben,Guidetti zijn ze zowiezo weer kwijt en Bakkal was ook gehuurd toch?Het voordeel is dat de naam van Basten een heleboel doet gisteren heeft Univé zijn contract weer verlengd en als je een beetje tussen de regels door leest hadden ze dat misschien anders wel niet gedaan.
Ook is het zo dat spelers eerder naar Heerenveen toe willen,en natuurlijk zijn connecties in het voetbal wereldje dat heeft Koeman natuurlijk ook wel maar toch.

Greotjes Bob.V. ps leuke plaatjes :lol: :lol:
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14409
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Joost.R »

Bob.....wel erg stil de laatste tijd :oops:
Niks te melden.... :?: ... ook in mindere tijden moet je de club steunen. :idea:
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Joost.

Maak je maar niet ongerust hoor ik zal m'n clubje altijd blijven steunen :lol: :lol:
Morgen wordt de draad weer opgepakt met hopelijk 3 punten, alleen wordt het nu ook AZ is uitgeschakeld voor de finale, een stukkie moeilijker om je rechtstreeks te plaatsen voor Europees voetbal. :wink:

Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Jos Komen (R.I.P)

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Tja, wat moeten we daar nu van denken....
Hoe voorkomen we een gelijkspel. :)

Voor Heerenveen staat na de zege bij FC Twente één ding vast: na een afwezigheid van twee jaar gaan de Friezen volgend seizoen weer Europa in. 'Linksom of rechtsom,'zegt technisch directeur Johan Hansma tegen AD Sportwereld. Hij neemt een nederlaag tegen Feyenoord zondag op de koop toe. 'Je mag het ons niet kwalijk nemen dat we het gaan halen.'

In de strijd om de tweede plaats dreigt PSV het kind van de rekening te worden. Heerenveen heeft de buit eigenlijk al binnen. De Friezen zullen er alles aan doen om te voorkomen dat het zondag een gelijkspel wordt, want bij die uitkomst kunnen de Eindhovenaren Feyenoord immers passeren, waardoor verliezend bekerfinalist Heracles Europees voetbal speelt en Heerenveen veroordeeld kan worden tot de play-offs.

PSV kan slechts hopen dat het elftal van trainer Ron Jans zijn sportieve plicht doet of inziet dat een zege op Feyenoord een beter Europa League-ticket oplevert. Als Heerenveen vierde wordt, hoeft het één kwalificatieronde minder te spelen en stroomt het later in. 'Er staat voor ons dus nog wel wat op het spel,' zegt Hansma tegen AD Sportwereld. 'We willen ook het liefst winnen, maar niet ten koste van alles. We moeten met ons hoofd spelen. Als we na rust 1-0 achter staan, nemen we geen onverantwoord risico meer om gelijk te maken. Een bizar scenario. Ik kan me voorstellen dat PSV daar van baalt.'

Een 'salonnederlaag' lijkt in de maak.

Michel Breuer sluit een soortgelijk duel zondag niet uit. 'Als Feyenoord scoort, kan het wel eens een hele rustige wedstrijd worden,' zegt de Heerenveen-back. 'We kunnen in het begin vol voor de winst gaan, maar dat het niet gelijk mag worden, daar ontkom je niet aan.'
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Goedemiddag.
Zo'n 4000 supporters woonden vanmiddag de eerste training van Marco v Basten bij ,
SC Heerenveen bij.
Ze gaven de nieuwe trainer een warm welkom applaus.
Van Basten genoot van z'n eerste openbare training die plaats vond in het Abe Lenstra stadion
De groep is gretig en wil heel graag dat is positief,het veld is goed en het is een gezellig stadion.
De nieuwe coach gebruikte de vijf kwartier op het veld om te observeren.

Bron de Leeuwarder krant.

Groetjes Bob.V.
Bijlagen
vanbasten.jpg
vanbasten.jpg (14.75 KiB) 6782 keer bekeken
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

b-bootsman schreef:.De groep is gretig en wil heel graag dat is positief,.
Groetjes Bob.V.
Hallo Bob,

Dit is goed nieuws,hopelijk blijven ze gretig :) :wink:
Weet je al iets van nieuwe aankopen :?: (spits en linkervleugelspeler)
En wie neemt de plaats van Janmaat in als rechtsback. :?:

Groeten,

Bertus.


Plaats reactie