HFC Haarlem seizoen 2005/2006

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Zo GVAV is weer een ronde verder ten koste van Alkmaria Vitrix. Ik leef met je mee Theo. Maar er is altijd nog televisie.
Moi,
Anne

Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Sportief mannetje die Van Gaal wat een HUFTER !!
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Linkje niet klikken!
Gebruiker verwijderen!!!
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Heb het bericht verwijderd, maar bij het ip adres staan bijna alle adressen die op Kombuispraat hebben gereageerd.
3951 resultaten, dus ik zal dit maar niet blokkeren, want dan ligt het hele forum misschien plat...
En het is een gast en dat mag eigenlijk niet kunnen... :?: :roll: :evil:
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Om effe op voeballe trug te kome. :wink:
Morgen de topper Ajax-Haarlem rechtstreeks te zien op dat klote net waar ze je zondagavond verzieken met reclames en Ajax altijd als laatste laten zien na een reclameblok van een kwartier. :twisted: :roll: :evil: :roll:
Tijdens het NOS journaal. :twisted: :evil:
Maar een rechtstreekse topper mogen ze gelukkig niet onderbreken.
Ik ben altijd voor Ajax, alleen morgen even niet, maar als Huntelaar een paar hele mooie doelpunten maakt en Leonardo een wereldgoal maakt, dan ben ik ook een tevreden mens. Ik ben tenslotte een voetballiefhebber.
MAAR Haarlem heeft de punten altijd laten liggen bij cluppies die onderaan bengelen.
Tegen de zogenaamde toppers ging het altijd een stuk beter.
Dus, vanuit een gesloten verdediging, daar kunnen die Ajax-gassies niet zo goed mee uit de voeten...en Haarlem heeft een hele goeie trainer!!!
En snelle wendbare spitsen, tegen Jaap Stam en Heitinga en nog een paar van die pilaren achterin...
Als het 2-3 wordt zou het me niet verbazen. :D
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

hallo Jos,

droom maar lekker verder.

Groetjes Jos2
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jos,
Ik ben sinds vanmorgen zes uur al weer wakker, maar de bal is rond... :wink:
Helaas al snel een eigen doelpunt en een miereneukerige scheids die de dure Ajaxbeentjes wilde beschermen en bijna ieder duel affloot vanwege een door mij niet geconstateerde overtreding van Haarlemzijde.
Ach, een unieke ervaring voor de jeugdige Haarlemmers, de laatste tien minuten dacht ik naar de zeven kleine negertjes te kijken. :wink:
Emanuelson, een van de elf internationals van Ajax moest zich bijna de hele wedstrijd warmlopen van ten Cate, die zullen niet echt vrienden voor het leven worden. :lol:
Maar: Zondag naar den Bosch toe.... :lol:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

En dat gaat naar Den Bosch toe zoete lieve Gerritje, Jos veel succes met je kluppie.

Groetjes Jos2
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
jack winter

fc haarlem

Bericht door jack winter »

waar staat haarlem nu hahahahahahaah straks hebben ze de roode lantaare nog die muggen


Plaats reactie