West Frisia DP

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Plaats reactie
atlantiek

West Frisia DP

Bericht door atlantiek »

West Frisia DP komt uit Enkhuizen en speelt in de vierde klasse KNVB. Wij zijn een vereniging met een zeer rijk verleden. Zeker waar het gaat om de amateurtijd van voor het betaalde tijdperk. Toen werd er gespeeld tegen o.a. Ajax (en gewonnen) Xerxes DHC enz.
Thans is het wachten op nieuwe lichtingen die er aan zitten te komen en waarvan ik veel, ja heel veel van verwacht. Het is nog maar de vraag of ze voor ons te houden zijn :roll: 8) 8)

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Atlantiek
Ja, die goeie ouwe tijd, toen de keepers nog zo'n mooie pet en de voorhoedespelers een "Abe lenstra kuif" hadden.
All the best
Jos

West Frisia DP

Het elftal dat op 6 april 1931 kampioen van de 2e klasse werd
Staande v.l.n.r.:A. Peereboom, G. Ramkema, C. Jelles, C. Stelling.
Midden v.l.n.r.:C. Bakker, W. Krul.
Zittend v.l.n.r.:J. Eelenbosch, F. Oerlemans, G. v.d. Zel, T. de Kroon.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Ik weet niet of het dezelfde is maar mijn tante won nog eens een taart met de slagzin: 'geen gelul eet gebak van Krul.' Ik heb Kraak ook nog eens op doel zien staan bij Elinkwijk in Enkhuizen maar of Mijnals er toen ook al bij was? In welke klasse speelt Dindua tegenwoordig eigenlijk?
Anne
atlantiek

Dindua antwoord

Bericht door atlantiek »

Hallo vaerderij,
Dindua speelt tegenwoordig 3e klasse en waarschijnlijk volgend seizoen een klasse lager, ik hoop van niet, maar ze staan er niet best voor. Dat geldt trouwens voor West Frisia DP ook.
Groetjes Atlantiek
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

Goeie avond.

Geloof dat Cees.Boon. uit Venhuizen Dindua gaat trainen, heb ergens zo iets gelezen van de week.
Maar hoe sneu het ook is, ze brouwen er allebij niets van.
Hoop aankomend seizoen op betere resultaten, voor beiden. :D

Groet Nico.
atlantiek

Bericht door atlantiek »

Van Dindua weet ik verder niets af. Maar West Frisia DP gaat volgend seizoen in zee met D. van der Leek. Hij traint nu het tweede en heeft daar spraakmakende resultaten mee bereikt, buiten ieders verwachting, want het 2e staat nog steeds in reserve 4 mede bovenaan. De huidige trainer P Wiersma heeft voor zover ik weet nog geen andere club. Maar hij heeft toch vier seizoenen bij ons aan het roer gestaan.
Atlantiek (Joost)


Plaats reactie