Onderhoud en schoonmaak

Veel (ex)zeelui hebben als hobby een bootje
Plaats reactie
rudder

Onderhoud en schoonmaak

Bericht door rudder » 15 jan 2009 09:20

Dit topic is wat aan de late kant omdat het vaar seizoen even in zijn winterstop zit.
Maar de bedoeling van dit topic is het onderhouden en schoonmaken van je boot.
Op welke manier word dit gedaan door de forum leden en we hebben dan ook nog wel veel bruikbare tips voor elkaar.

Persoonlijk onderhoudt ik mijn boot met allerlei verschillende artikkelen.
Voornamelijk dat van Yachticon dit is een duits merk die schoonmaakartikelen voor allerlei doelmiddelen gebruikt.
Voorbeelden hiervan zijn te vinden op http://www.shipsworld.nl
Een handige site trouwens voor degene onderons die te lui zijn om artikelen uit de winkel te halen :lol: :wink:

Groeten

lp
Contacteer:

Re: Onderhoud en schoonmaak

Bericht door lp » 31 mei 2014 11:12

:roll: Nog even wat werk voor de vakantiepret begint. De bedrading heeft in de brand gestaan, maar alles is weer vervangen en nieuwe metertjes geplaatst.

Afbeelding
quo vadis

v+d

Bericht door v+d » 31 mei 2014 23:29

Stuur jij met en ketting en stangen?

lp
Contacteer:

Bericht door lp » 01 jun 2014 10:40

:wink: De boot is van een kennis van mij, maar ik mag graag wat knutselen aan motorfietsen en bootjes. Het roer van dit kruisertje wordt bewogen met een ketting en kabels, dus geen stangen.
quo vadis

shipmark33

Bericht door shipmark33 » 02 okt 2014 08:45

How this is done by the board members and we have therefore still many useful tips for each other. Personally, I keep my boat with all kinds of different artikles. Mainly that Yachticon this is a German brand that cleaning products used for all target resources.
Cut down your exam stress by using our latest mybraindumps and high quality VMWARE and California Institute of Technology .

Otter

Bericht door Otter » 02 okt 2014 22:36

Je hoef niet perse speciale schoonmaak middelen te gebruiken voor je boot.de middelen die je thuis gebruikt zijn net zo goed ,het belangrijkste is dat je het schoonmaak middel op de juiste manier gebruikt ook de auto poets middel zijn geschikt voor de boot en wat belangrijk is ,de prijs .
Als het voor de boot is ,is het meestal 40. % duurder en er word nog steeds meer van dat spul uitgevonden . Dus lees de instructie voor je het gebruikt!
Wie onder weg is, vorderd

Plaats reactie