Kerstwens van Ikke Jan Wit Meelgezicht.

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
ikke jan

Kerstwens van Ikke Jan Wit Meelgezicht.

Bericht door ikke jan »

Heren Kombuizers een hele goede middag voor u allen. Ik wil langs deze weg u allen een Zalig Kerstfeest en gelukkig nieuwjaar toewensen. Ik wilde heel graag een leuk Kerstplaatje hieraan toevoegen. Zoals mijn vriend Bram dat zo goed kan.Nou heb ik een goede vriend Nelis Bijbelvast die voor mij wel een leuk plaatje aan deze Kerstwens mijnerzijds wou toevoegen. Al is zo iets een doornenkroon rond s,heren hoofd waag ik het er toch maar op, in de hoop dat hij het mij vergeve. En ik hoop dat hij u allen in zijn hemelse schare mag opnemen als de tijd daar is. Ikke Jan

Afbeelding

Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Goedzo Ikke Jan , je hebt toch humor.
De Here beloont je gelijk !!
Afbeelding
Gr. Arie.
Adrie

Bericht door Adrie »

En Hij geeft je gelijk een nieuwe Bijbel , waar nog meer van deze leuke plaatjes instaan.

Afbeelding
Kees Bloemkool

Bericht door Kees Bloemkool »

Hallo Ikke Jan, ouwe Slijmbal,
Met de kerst is Kees altijd vergevingsgezind, maar dat is volgend jaar weer afgelope hoor!
Jij ook De BALLLUUUHHHHHHHHHHHH
ikke jan

Kerstwens van Ikke Jan Wit Meelgezicht.

Bericht door ikke jan »

Hai Adrie ik mag het niet denken dus al helemaal niet tegen jou zeggen, maar je ziet er leuk uit in dat rode pakje van jou. Zal ik eens een keertje bij je langs komen om bij een heerlijk kopje koffie van jou. Een stukje uit mijn bijbel voor te lezen, want die bijbel van jou lijkt meer op het rode boekje van Mao. Nou heb ik Nelis Bijbelvast weer bereid gevonden om mijn bijbel hier beneden voor jou af te beelden. Zo als je ziet moet de duivel tegen het heilige boek der boeken het loodje leggen. En gelukkig maar want de Here zegt dan ook, hij die in mij gelooft zal het eeuwige leven in de hemelen betreden. En dat geld ook voor jou Kees, ik hoop dat jou zwarte ziel ook eens wit gewassen word. En in tegenstelling tot jou blijf ik ook het volgens jaar daar mijn best voor doen. Ikke Jan Meelggezicht

Afbeelding
ikke jan

Kerstwens van Ikke Jan Wit Meelgezicht.

Bericht door ikke jan »

Tja Bram die weerzienwekkende beelden die jij me daar toont doen mij denken aan de derde Meester van de Straat Bandoeng. Dat was een echte fervente Schotse Whisky drinker op een goede of voor hem slechte dag toen we in het toenmalige Tandjo Priok Indonesié lagen was hij zo zat van de Whisky dat hij tegen het Delirium aan zat. Stuur gilde hij tegen me ik zie allemaal enge wijven met stokken, kettingen en kruizen die me allemaal op mijn donder willen slaan. En twee verschrikkelijke gillende duivels die me de Hel in willen slepen. Help me alsjeblieft stuur smeekte hij met zijn huilende mond waar het kwijl uitdroop terwijl hij woest om zich heensloeg. Daaraan moest ik denken toen ik die godslasterlijke beelden van jou zag Bram. Maar ik blijf mijn inzetten voor jou en ieders zielenheil die dat nodig heeft, want de Here heeft ook gezegd ga heen en verkondig mijn woord. En dat zal ik als goed Christen blijven doen. Ikke Jan

Afbeelding

Kijk naar het kruis Broeder en vergeving zal uw lot zijn.!
Gina

Bericht door Gina »

Goedemiddag Heren..van het goede leven.... :roll:

Hierbij wil ik jullie allemaal een te gekke feestdagen wensen.....

Schoon is het leven door de inhoud

die men er aan geeft....

dag groet van Gina.... :wink:

( Kennis van Cor Offshore )

Afbeelding


Plaats reactie