Welk knoppie

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Bob

Welk knoppie

Bericht door Bob »

Wie kan me vertellen welk knoppie ik moet omzetten om altijd de nieuwste berichten als eerste te krijgen? Nu komen altijd de oudste als eerste. Die verhalen ken ik al lang.

groeten Bob

Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Klik je dan niet eerst op "Berichten sinds laatste bezoek" en vervolgens bij het topic wat je interesseert op Afbeelding
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Je kunt van elke topic de hoogst genummerde (=laatste) pagina inladen en na het inladen op "End" drukken; dan kom je op het laatste toegevoegde commentaar.

Groeten,
Bert de Boer
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Bert,
Ik zat ook altijd met dat euvel,ik wist wel van de laatste pagina, maar als er dan veel berichten opstonden, zat ik me rot te scrollen. Dus bedankt voor de tip over end, :lol:
Gr. Adrie
.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Adrie,

Nooit gedacht dat ik jou aan je "eind" kon helpen :shock: maar in dit geval graag gedaan :D

Groeten,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bob,
Dat is lang geleden dat we iets van je vernomen hebben.
Je zou gaan verhuizen, waar ben je heen verhuisd?
Welkom home sparks!
All the best
Jos
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Jos,

Inderdaad een pikheetje geleden dat ik op dit forum zat. Verhuisd van het noordelijk end van de Langedijk naar het zuidelijke end. (Oudkarspel-Broek op Langedijk). Wegens verhuizing en vakantie Internet opgezegd en nu weer voor een zacht prijsje aangesloten.
Is jouw geheugen zo goed of heb je ergens anders een groot geheugen dat je nog weet dat ik zou verhuizen?

Groeten Bob
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bob,
De verhuizing duurde nogal lang...Dacht dat je in Timboektoe of zoiets zat. :)
All the best
Jos
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Jos,

Verhuizen doe je in één dag maar wat er aan vooraf gaat en na komt. Wil je niet weten. Nooit doen dus.
Het is hier min of meer nog een rimboe op het gebied van telefonie. Geen ADSL. Als je dan internet via de telefoon hebt, ga je niet naar een leuke O.H. site. Alleen het hoog nodige doe je op Internet. Nu kon ik via een lulijzerwinkel een leuk abonnement voor TV/Radio, telefoon en Internet op de kabel nemen. Gedaan dus en daar ben ik weer. Lijk Jan de Bouvrie wel.
Het mooie van Kombuispraat is wel, als je met een vraag op scheepvaart gebied zit en je stelt hem dat je binnen afzienbare tijd een goed antwoord krijg. Al diverse keren heb ik goede antwoorden op mijn vragen gekregen. De laatste was over de Simon Bolivar. Is daar nooit een duikploeg naar toe geweest om te zien hoe de explosie is geweest of zou het zo stinken dat het liever nooit in de openbaarheid mag komen?

Is het je trouwens opgevallen dat de eerste reactie over het zinken van de Bosman uit New York kwam. Zitten ze hier pitten?? (Ik incluis). Maar waarom zou je RTVNH op Internet bekijken als die 's avonds langs de gewone kabel binnekomt?

bedankt voor de welkomsgroet

Bob
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Bob zit je nu vlakbij de veiling?of op een eilandje?
Kwam voorheen elke dag in Zuidscharwoude bij Spartacus op de Kerklaan, toen ik nog in een beste gezondheid verkeerde.
En voor jou natuurlijk ook de beste wensen voor 2006
Groets Bram :D


Plaats reactie