OP TV.

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
ronny

OP TV.

Bericht door ronny »

Ik dacht laten we eens een nieuw topic opengooien en wel over wat er op tv , hier kun je dus je aanrader neerzetten.
als het niets is horen en zien we het wel.

Vanavond mijn aanrader voor diegene die van wat actie houden.
BULLETPROOF MONK.
Op RTL5 om 20:30
ik heb die film al eens gezien en moet zeggen de moeite waard om te gaan kijken.

Robbie van Luik

Op TV

Bericht door Robbie van Luik »

Mijn aanrader is Deadliest Catch op Discovery en het is op zaterdagavond 18.00 uur en op zondagmorgen 11.00 uur en het progamma gaat over krabvissers in de Beringsea.
Het is het gevaarlijkste beroep ter wereld en de weersomstandigheden zijn ook zeer slecht.

Gewoon een keer kijken echt de moeite.

groetjes Robbie :-D
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Test

Bericht door Vaerderij »

Dit was een test
Teamspirit

Re: Op TV

Bericht door Teamspirit »

Robbie van Luik schreef:Mijn aanrader is Deadliest Catch op Discovery en het is op zaterdagavond 18.00 uur en op zondagmorgen 11.00 uur en het progamma gaat over krabvissers in de Beringsea.
Het is het gevaarlijkste beroep ter wereld en de weersomstandigheden zijn ook zeer slecht.

Gewoon een keer kijken echt de moeite.

groetjes Robbie :-D
En op maandagavond om 2100 uur, dan is de nieuwe aflevering. Deze word op zondag herhaald.

Verder vind ik Ik hou van holland op RTL 4 ook erg leuk op zaterdag avond.
Inkspot

Re: OP TV.

Bericht door Inkspot »

Hey Robbie heb je de PC game "Deadliest Catsh Alaskan-storm" geprobeerd?
Best wel leuk, je wordt nog zeeziek ook als je door het stuurhuisraam blijf kijken :mrgreen:
Kortom leuke game als je je eigen verveeld.

grtz.
Bert
ronny

Re: OP TV.

Bericht door ronny »

Nu, peter r de vries.
De mattroos die vermist/vermoord is op een shell tanker 1974.
zeer intresant.
Jos Komen (R.I.P)

Re: OP TV.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ronny,
bedankt, ik was het al weer vergeten, heb het toch nog voor een groot deel kunnen volgen.
Op uitzending gemist (sbs 6) kan iedereen het nog bekijken.
Het speelde zich af op de Capulonix.
All the best
Jos
Bijlagen
Capulonix-02.jpg
Capulonix-02.jpg (38.78 KiB) 6938 keer bekeken
Jan Vos

Re: OP TV.

Bericht door Jan Vos »

Jos was het gewoon op de GHV om drank te nemen op zee.
Ze kregen ruzie met drank op en hebben dit op het achterdek uitgevochten.
De getuigen het waren er meer stonden erbij en keken erna.
Snap niet dat ze zo lang hun mond gehouden hebben vooral die vent die iedere keer bij zijn moeder voor de deur langs reed.
Heel verhaal op TV maar draaid denk ik op niets uit als het verjaard is.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: OP TV.

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Het is inderdaad verjaard. Het was geen moord, maar doodslag en de verjaringstermijn voor doodslag is nog niet zo lang geleden van 15 naar 20 jaar gebracht. Moord verjaarde vroeger na 18 jaar, maar het was de bedoeling om dat op 30 jaar te brengen terwijl anderen ervoor pleitten om moord helemaal niet meer te laten verjaren. Hoe het afgelopen is, weet ik niet.
Hoe het ook zij: dit zou hooguit doodslag zijn geweest of misschien zelfs zware mishandeling die de dood tot gevolg had en inmiddels 35 jaar geleden, dus heel zeker verjaard.
Gebruikersavatar
gerardk
Berichten: 383
Lid geworden op: 15 feb 2007 17:36
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: OP TV.

Bericht door gerardk »

Op maandag 19 maart op TV NPO2 om 20.25 een aflevering van Koken met Van Boven, ditmaal over een typische maaltijd voor vroegere zeelieden.
Een dergelijke maaltijd wordt traditioneel ieder jaar in december geserveerd tijdens de reunie van oud-kwekelingen van de Kweekschool voor de Zeevaart te Amsterdam.
Groetjes
GerardK
l


Plaats reactie