Olympische Spelen Vroeger (en Nu)

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
arij

Bericht door arij » 31 aug 2004 19:55

Bert je kan misschien wel gelijk hebben. Maar in Rotterdam kreeg je die plaatjes ook bij de Blue Band. Trouwens Planta was ook van de Blue Band fabriek die op 'Zuid' stond.de fabriek van van de Berg en Jurgens.
Inderdaad moest Fanny Blankers Koen opgeven i.v.m.een ontsteking. Ze had een steenpuist op d'r bil meen ik.
Over die Planta nog even. Dat was toch die margarine waar je een uitslag van kreeg? Die is later in Nederland uit de handel gehaald.
In Duitsland was Planta er al langer, en daar hebben ze in die tijd de Blue Band ingevoerd. En toen kregen ze daar uitslag van de Blue Band.
Hadden ze gewoon het verpakkingspapiertje omgewisseld die boeven.
gr. arij

arij

Bericht door arij » 31 aug 2004 19:57

Nee Adrie zullen we niet doen.
Zeg spaar jij soms postzegels?
gr arij

Gast

Bericht door Gast » 31 aug 2004 21:51

Ahoy Arij,
Als je even bij Adrie, in haar profiel kijkt, zal je zien dat haar hobby's/interese, en dit forum :!: bestaat uit: "kletsen & postzegels", dus zeg ik maar: Wie er nog postzegelsels heeft ff naar Adrie sturen; helaas krijg ik alleen maar deurwaarders-enveloppen, en daat zit geen postzegel op, moet ik nog voor tekenen :!: :wink:
groetjes ruud

Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) » 31 aug 2004 21:54

Ahoy,
Sorry die gast was ik ,maar had net alle cookies opgeruimd.
groetjes ruud

Bert

Bericht door Bert » 31 aug 2004 22:09

Als die PLANTA uit de fabriek van Blue Band kwam zal het wel kloppen ARIJ dat je dat album daar ook bij kreeg. Heb trouwens altijd zonder "uitslag" die troep naar binnen gewerkt , nogwel in grote hoeveelheden want dan kon ik weer naar de kruidenier .

Gr Bert.

arij

Bericht door arij » 31 aug 2004 23:15

nu kan ik mij ook wel vergissen dat het planta geweest is. overgestapt van blue band op planta vanwege dat album.
Bij devolgende O spelen kwam er volgens mij weer een album uit, maar nu met gekleurde plaatjes.
Ik weet alleen niet of dat ook van die boter fabriek kwam.
gr arij

Compass

Bericht door Compass » 01 sep 2004 14:06

Ze hebben van Planta ook nog van die 3D plaatjes uitgegeven die je met een rood/groen brilletje moest bekijken.

Bert de Boer

Jos Komen
Contacteer:

Bericht door Jos Komen » 01 sep 2004 15:33

Ik heb een album van Rizzla vloetjes van mijn schoonvader geërfd met hele mooie scheepsplaatjes. Moet hem nog opzoeken, want hij is heel erg goed opgeborgen.
Zal er binnenkort wat van scannen en plaatsen.
All the best
Jos

Bram

Olympische spelen vroeger

Bericht door Bram » 01 nov 2005 20:03

:D goedenavond Jos ,je had het een jaar en een maand geleden over een Rizzla album met schepen,met me ouwe dozen{nee niet die} opruimen vond ik dit album nog uit me jeugdjaren met de beste radio verslaggever allertijden,en het album is nog compleet met alle plaatjes.

Afbeelding

Afbeelding

als er belangstelling is, dan wil ik zo af en toe wel een paar pagina`s scannen en een topic er van maken net als van Bulletje en Bonestaak.

Gr Bram

lp
Contacteer:

Re: Olympische Spelen Vroeger

Bericht door lp » 06 aug 2012 21:01

Ik heb dit topic maar eens opgeduikeld, want ik lees niets over hoe jullie "Londen" ervaren.
Ik erger me in ieder geval mateloos aan al die Nederlandse finalisten, die met betraande ogen lopen te snikken dat ze teleur gesteld zijn over het feit dat ze "slechts" een bronzen of zilveren plak hebben gewonnen, ze waren immers gekomen voor goud. Pak die medailles af en stuur deze verwende lieden onmiddelijk terug naar huis en geef de plakken aan de nummers 4 en 5, krijgen we tenminste weer eens blije gezichten op TV.
quo vadis

leo-shof

Bericht door leo-shof » 06 aug 2012 21:09

Nou nou LP
bij die lui is de tweede plaats toch een verliezers plaats
alleen wij weten dat er maar 1 kan winnen
Achter iedere deur schuilt wel een verhaal !

LEO

lp
Contacteer:

Bericht door lp » 08 aug 2012 13:42

:lol: Da's waar :!: Misschien komt schoolmeester Smeets daar ook nog eens achter.
quo vadis

Bob

Bericht door Bob » 08 aug 2012 15:26

lp schreef: Ik erger me in ieder geval mateloos aan al die Nederlandse finalisten, die met betraande ogen lopen te snikken dat ze teleur gesteld zijn over het feit dat ze "slechts" een bronzen of zilveren plak hebben gewonnen, ze waren immers gekomen voor goud.
Wat dacht je van dat chinese grietje met turnen. Ze was absoluut niet tevreden dat ze zilver had.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.

lp
Contacteer:

Bericht door lp » 08 aug 2012 21:41

:oops: Ja, misschien is dat zelfbescherming, de grote roerganger kijkt nog mee.
quo vadis

Allen

Bericht door Allen » 09 aug 2012 11:51

Olympische Spelen 1948
Bijlagen
Olympische Spelen 1948.jpg
Olympische Spelen 1948.jpg (153.29 KiB) 1048 keer bekeken
Grtn, Allen
Panta rhei ouden menei (Heraclitus)
Panta chorei kai ouden menei

deventer05

Bericht door deventer05 » 09 aug 2012 18:25

Als sportliefhebber vind ik dat er in de Nederlandse verslaggeving van de OS teveel gepraat wordt en we te weining sport krijgen te zien. Iedere avond weer anderhalf uur Smeets.... En dan krijgen we te horen dat Ranomi bij het ontbijt cornflakes gegeten heeft... En steeds maar focussen op wat de Nederlanders die dag (niet) gepresteerd hebben. Laat in plaats daarvan ook iets zien wat er er verder nog gebeurd is zou ik zeggen. Vrouwenboxen bv is leuk om te zien. Mannen draaien maar wat om elkaar heen en hangen maar wat tegen elkaar aan. Die meiden rammen er onbekommerd op los. Maar daar doen geen Nederlanders aan mee en dus krijgen we daar niets van te zien.
Doch dien pligt en lit de lju mar rabje.

Plaats reactie