Olympische Spelen Vroeger (en Nu)

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
arij
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 jul 2004 15:02
Locatie: goudswaard

Bericht door arij »

Bert je kan misschien wel gelijk hebben. Maar in Rotterdam kreeg je die plaatjes ook bij de Blue Band. Trouwens Planta was ook van de Blue Band fabriek die op 'Zuid' stond.de fabriek van van de Berg en Jurgens.
Inderdaad moest Fanny Blankers Koen opgeven i.v.m.een ontsteking. Ze had een steenpuist op d'r bil meen ik.
Over die Planta nog even. Dat was toch die margarine waar je een uitslag van kreeg? Die is later in Nederland uit de handel gehaald.
In Duitsland was Planta er al langer, en daar hebben ze in die tijd de Blue Band ingevoerd. En toen kregen ze daar uitslag van de Blue Band.
Hadden ze gewoon het verpakkingspapiertje omgewisseld die boeven.
gr. arij

arij
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 jul 2004 15:02
Locatie: goudswaard

Bericht door arij »

Nee Adrie zullen we niet doen.
Zeg spaar jij soms postzegels?
gr arij
Gast

Bericht door Gast »

Ahoy Arij,
Als je even bij Adrie, in haar profiel kijkt, zal je zien dat haar hobby's/interese, en dit forum :!: bestaat uit: "kletsen & postzegels", dus zeg ik maar: Wie er nog postzegelsels heeft ff naar Adrie sturen; helaas krijg ik alleen maar deurwaarders-enveloppen, en daat zit geen postzegel op, moet ik nog voor tekenen :!: :wink:
groetjes ruud
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Sorry die gast was ik ,maar had net alle cookies opgeruimd.
groetjes ruud
Bert (R.I.P.)

Bericht door Bert (R.I.P.) »

Als die PLANTA uit de fabriek van Blue Band kwam zal het wel kloppen ARIJ dat je dat album daar ook bij kreeg. Heb trouwens altijd zonder "uitslag" die troep naar binnen gewerkt , nogwel in grote hoeveelheden want dan kon ik weer naar de kruidenier .


Gr Bert.
arij
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 jul 2004 15:02
Locatie: goudswaard

Bericht door arij »

nu kan ik mij ook wel vergissen dat het planta geweest is. overgestapt van blue band op planta vanwege dat album.
Bij devolgende O spelen kwam er volgens mij weer een album uit, maar nu met gekleurde plaatjes.
Ik weet alleen niet of dat ook van die boter fabriek kwam.
gr arij
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Ze hebben van Planta ook nog van die 3D plaatjes uitgegeven die je met een rood/groen brilletje moest bekijken.

Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb een album van Rizzla vloetjes van mijn schoonvader geërfd met hele mooie scheepsplaatjes. Moet hem nog opzoeken, want hij is heel erg goed opgeborgen.
Zal er binnenkort wat van scannen en plaatsen.
All the best
Jos
Bram

Olympische spelen vroeger

Bericht door Bram »

:D goedenavond Jos ,je had het een jaar en een maand geleden over een Rizzla album met schepen,met me ouwe dozen{nee niet die} opruimen vond ik dit album nog uit me jeugdjaren met de beste radio verslaggever allertijden,en het album is nog compleet met alle plaatjes.

Afbeelding

Afbeelding

als er belangstelling is, dan wil ik zo af en toe wel een paar pagina`s scannen en een topic er van maken net als van Bulletje en Bonestaak.

Gr Bram
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Olympische Spelen Vroeger

Bericht door lp »

Ik heb dit topic maar eens opgeduikeld, want ik lees niets over hoe jullie "Londen" ervaren.
Ik erger me in ieder geval mateloos aan al die Nederlandse finalisten, die met betraande ogen lopen te snikken dat ze teleur gesteld zijn over het feit dat ze "slechts" een bronzen of zilveren plak hebben gewonnen, ze waren immers gekomen voor goud. Pak die medailles af en stuur deze verwende lieden onmiddelijk terug naar huis en geef de plakken aan de nummers 4 en 5, krijgen we tenminste weer eens blije gezichten op TV.
quo vadis


Plaats reactie