Tour de France

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Adrie

Tour de France

Bericht door Adrie »

Als verstokt wielerfan, zit ik met gemengde gevoelens naar de eerste etappe te kijken.Het is niet de Tour zoals we gewend zijn. Geen Armstrong, maar dat wisten we al, maar ook geen Basso, en Ulrich en nog meer grote namen. En dit alles door een vermeend dopingschandaal.
Ik vind dit wel jammer, de grote spanning zit er dit keer niet in.
Maar aan de andere kant, kunnen nu ook andere goede rijders hun kans grijpen op een etappezege.Wellicht Boone. Misschien Boogie of weer Erik Dekker.
Alleen jammer dat nog steeds die M. Ducrot als verslaggever zijn woordje kan doen. Dan toch maar liever M. Smeets. :wink:
Gr. Adrie

Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Hoi Adrie,

Ja het zal wennen zijn,en voor mij geld ook dat Mart Smeets veel betere is en zeker leuker dan de huidige.
Gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Adrie

Bericht door Adrie »

Afbeelding

Erik Dekker valt uit.

Gepubliceerd op dinsdag 04 juli 2006

Erik Dekker is dinsdag tijdens de derde etappe van de Ronde van Frankrijk uitgevallen.
De Raborenner kwam in de rit naar Valkenburg samen met de Amerikaan Fred Rodriguez (Davitamon-Lotto) ten val. Beide renners werden per ambulance afgevoerd. Volgens de organisatie van de Tour zou Dekker een sleutelbeen hebben gebroken.

Een woordvoerder van de Raboploeg kon de botbreuk niet bevestigen. "Hij schijnt op zijn gezicht te zijn gevallen en een paar tanden kwijt te zijn, meer weten we ook nog niet", aldus de zegsman. Dekker was bezig aan de laatste Tour in zijn loopbaan.


Triest!!! Een van mijn Favoriete renners.
En onze Boogie heeft heel goed gereden.
Gr. Adrie
Bram

Bericht door Bram »

:D Goed gedaan Adri Smeets :wink:
Groets Bram :D
Adrie

Bericht door Adrie »

Nog even over gisteren. Erik Dekker is weer uit het ziekenhuis ontslagen.
hij is onder narcose ontdaan van resten teer in zijn gezicht.
Vandaag heeft hij weer naar de T.V. gekeken,en de Tour gevolgd.
Dit is geen leuk beeld.
Gr. Adire

Afbeelding
Adrie

Bericht door Adrie »

Vandaag een beetje lauwe etappe. Op een paar valpartijen na. Het geouwehoer van Ned. afgezet en Belgie opgezet.Tom Boone krijgt praatjes:Ik ben intelligent:
Hier de winnaar van deze etappe. Robby Mac Ewen.Het is zijn 2de overwinning in deze tour.

Gr. Adrie

Afbeelding
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Adrie,
Bedankt voor je reportages, zo ben ik meteen weer helemaal bij de les. :D
All the best
Jos
Adrie

Bericht door Adrie »

Door omstandigheden weinig gezien vandaag.
Gelukkig nog wel de laatste 2 Km. en de sprint.
Vandaag een overwinning voor de Raborenners.
Dit is een opsteker voor de ploeg, na de ellende met E. Dekker.
Het is ze maar geraden ook, want als klant van de Rabobank
ben ik ook een sponsor,Al mijn geld :wink: staat daar, en daar profiteren zij van.
Hier de winnaar Oscar Freire
Gr. Adrie


Afbeelding
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Adrie,
Ik zag Bram de Groot juichen op de meet toen hij hoorde dat Freire gewonnen had, dus zal ik als Nederlander ook maar meejuichen. :lol:
En heel verstandig om je geld bij de Boerenleenbank onder te brengen. :wink:
All the best
Jos
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi,
Zoals gebruikelijk in de eerste week van de Tour,geen echt spannende etappe.Ze laten er gewoon 3 de hele dag zwemmen, en de laatste 20 Km. gaan ze er aan trekken.Bram de Groot heeft wel heel veel werk verricht vandaag. het eindresultaat?
Overwinning voor de 3de keer. Robby Mc. Ewen.
Mis bij deze wel mijn maatje Ruud. :(
Gr. Adrie.

Afbeelding


Plaats reactie