Powerlfting

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.

moet ik er mee doorgaan

Peiling eindigde op 31 aug 2006 11:02

JA
6
75%
NEE
2
25%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Bram

Bericht door Bram »

:D goedenmorgen Kombuisers.
Zo te zien is er weinig animo voor deze topic,wat dus geheel aan mijn verwachtingen voldeed,na 15 jaar weet je zo ondertussen wel of een sport in de favourite lijn ligt of niet,maar voor de enkele trouwe lezeres ,heb ik hier nog even het weekje Moskou ,wat ik nog tussen de pieren gevonden Had ,net als de WK in Hamilton{Can},maar die komt ook nog wel.eerst maar even Moskou.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier onder een foto van het nederlandsche ouwe lullen team
van links naar rechts en van boven naar beneden
w.Paay-S.Jellema-F v.d.Meulen-K.Aykens-J.Schneiders daaronder H.Keijzer en dan mijn persoonje.

Afbeelding

Ik heb evenbij mij een drukfoutje weg moeten werken, er stond 170 kg.bij de deadlift beurt.en het was 240

Vergat ook bijna nog te vermelden ,dat ik een nieuw Nedrlands record op mijn naam zette in mijn Category
Afbeelding

Groets Bram :D

Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

:D Hoi Bram , :D

Ik ben onder de indruk, zelf had ik al moeite om een vat bier voor mijn borst te krijgen. :shock:
Dat waren dan wel die ouwe stalen vaten, vol wogen die zeventig kilo.
Hoewel dit niet mijn sport is, vindt ik dit machtig interessant, blijf dus doorgaan.

Vr. gr. Albert :D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Albert, die oude houten vaten met stalen binnenwerk waren nog
zwaarder.
Die krengen (12 stuks van 50 liter) moesten we elke maandag bij
"Jaap Smit" een kroeg bij het Thalia theater in de kelder laten zakken.
Groetjes Gerrit.
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Albert en Gerrit ,het leegmaken ging me toen ook goed af,dan wogen ze een stuk minder. :wink:

Afbeelding

Groets Bram :D
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Bram. Ik volg niet alleen die krachtsportstorys, maar ook al die verhalen er rondom, die zijn net zo mooi ouwe strijder. Dus, dóórgaan! Gr. Gerard.
Bram

Bericht door Bram »

:D hoi mensen ,het is jammer dat ik mijn verslag van mijn eerste EK kwijt ben geraakt ik heb er alleen nog maar een krantenknipsel van,maar dat komt nog wel eens .
Hier nog even een verslag uit het land van Harry G .H.
wat er in de krant stond
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zoals jullie zien ook hier weer een Nederlands Record bij het kniebuigen,jammer van me bankdrukken,maar zo gaat het in de sport.
hieronder nog wat foto`s van het Nederlandse record kniebuigen
Afbeelding

Afbeelding

en nog een van het deadliften
Afbeelding

Gezien het bezoek van de topic , wacht ik even met een vervolg ook omdat ik wat meerdere grote schoenendozen moet uitzoeken en videos{tape} over moet zetten op CD of DVD.en er toch een redelijk filmpje van een half uurtje uit wil persen moet de rest even wachten.
Wel wil ik nog even alle Nederlandse records er op zetten wat ik tot 1996 behaald heb,maar daar moet ik nog over nadenken,begint een beetje op een reclame spotje te lijken.
Kracht sport? op sommige kusters stonden de smeerolie voor de salon en de vulpijp aan stb kant,vullen ?met 2 armen om het vat ,en dan naar de vulpijp,dan met het hele mooi draaiorgeltje 2 1/2 draai achteruit en dan 2 1/2 draai vooruit pompen ,daar wordt jde toch ook sterk van?of niet soms Bert? :lol: :wink:
Groets Bram :D
Ik dronk toendertijd wel veel stierenbloedAfbeelding


Plaats reactie