Digitale Camera

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Jaap v D

Bericht door Jaap v D »

Ik ben tegen een Nikon coolpix 4300 aangelopen ,ziet er mooi uit ,maar ik heb er de ballen verstand van en er zit ook nog eens geen Hollandse beschrijving bij , dus dat wordt oefenen :lol:

grts Jaap

Vaerdereij

Bericht door Vaerdereij »

Ton, proficiat. Een professioneel productonderzoek. Helder. Bedankt.
Anne
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Afbeelding



Canon introduceert 8 megapixel EOS 350D
Door Yoeri Lauwers - vrijdag 18 februari 2005 - 08:55 - Bron: DP Review - Views: 6.073
Canon heeft onlangs de opvolger voor zijn EOS 300D aangekondigd. De Digital Rebel XT, ook EOS 350D genoemd, is niet alleen kleiner en lichter, maar biedt ook een acht megapixel sensor. De EOS 350D is bovendien in staat drie plaatjes per seconde te schieten en dat iets meer dan vier seconden lang. De CMOS-sensor is volledig nieuw ontwikkeld en is reeds de vierde sensor die Canon in de afgelopen twaalf maanden ontwikkeld heeft. De DIGIC II-processor in de EOS 350D is al bekend uit zijn professionele D-SLR-reeks. De opstarttijd zou slechts 0,2 seconden bedragen. Dit zijn dan ook de belangrijkste verbeteringen ten opzichte van de 300D, samen met de verbeterde lichtmeting en de drie focus-modes. Deze camerabody zal volgens Canon 899 euro kosten, voor de camera inclusief een lens zal men 1099 euro moeten neertellen.

Groetjes,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Mannen,

Wegens bestelling van een Canon EOS 350D komt (hopelijk binnenkort) mijn "oude"
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Hi Bert,

als ie er nog is wil ik je camera graag overnemen.

m vr groet, Leo.

PS: Anouk is weer thuis uit Kentucky, we hebben haar gisteren op Schiphol opgehaald:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Even mijn nieuwe Macro lens uittesten

Canon EF-S 60 mm 1:2,8 USM

1 op 1 fotograferen komt neer op 1,5 x 2 cm is volle beeld!! 8)

Dit was de laatste cent die ik na het afrekenen nog over had :cry:


Afbeelding

Groeten,
Bert de Boer
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Hallo Bert,

Dan heb je het toch voor elkaar.
Jij hebt nog over, zover ben ik nog niet.
Ik kom te kort.

Groeten,
Harry


Plaats reactie