Navigatiesystemen (Tom Tom, garmin, enz.)

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Moet er niet eens een Groningstalige zanger in het veilinggebouw optreden voor een stukje cultuur?
Moi,
Anne

Bob

Oost Groningen

Bericht door Bob »

Hallo Anne,

Helaas is de accomodatie voor een optreden van wie ook niet geschikt. In het afmijnlokaal kunnen slechts 100 toeschouwers en in de lighallen moeten er speciale voorzieningen gemaakt worden om een podium en zitruimte te creeeren.

Even alle gekheid op een stokkie wat betreft Groningen.
Voor mijn werk moest ik zeer regelmatig naar Finsterwolde. We logeerden aanvankelijk in hotel Gemeentehuis in Beerta. De eigenaar werd altijd nors als je hem wees op het voordeel van de A7 richting het westen.
Later, toen het gemeentehuis gesloopt werd gingen we naar Winschoten Hotel York.
Aanvankelijk vond ik Reiderland wel erg droevig, maar later kwam ik tot inkeer. Het resulteerde zelfs erin dat we naar oost Groningen gingen met de caravan. Warffum, Winschoten, Onstwedde, de verschillende wolda's, Termunten(zijl). Het is een prachtig stukje Nederland, met de enorme boerderijen en in de stad en dorpen prachtige huizen in Jugendstil en Amsterdamse school stijl. Wezijn er al twee maal geweest maar zeker niet voor het laatst.

Zo beter?

groetjes

Bob
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

http://www.myspace.com/martinkorthuis

Waarde vriend,
Hierop kan ik alleen maar reageren door een link naar Grunnunger Laidjes. Veel luistergenot. Enne waar nu de Febo zit had je vroeger een meer dan uitstekend restaurant met de naam De Speeldoos.
Moi,
Anne
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Hallo Anne,

zit nu naar de liedjes te luisteren van Martin Korthuis, goede muziek en voor een Nimwegenuir redelijk verstaanbaar.
Om toch even bij het topic te blijven ik heb een Route 66 Chicago 8000, meer gebruikt door mijn dochter dan door mij.

Groetjes Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/


Plaats reactie