Re: Wonen in Warffum, IJmond en Heiloo

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Harry,

Effe dimmen zou Marijnissen zeggen. Ik heb in Oudkarspel meer dan 10 jaar gewoond. Als het daar zo fijn is waarom ben ik dan verhuisd? Om de eenvoudige reden dat ik geen zin had om na elke vakantie knie hoog onkruid te wieden. Dus nu een appartement, maar toch nog Langedijk.

Roy welke andere route naar Groningen ken jij dan?

mvg

Bob

Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Bob daar zijn nu juist de ontmoetingsdagen van het forum voor. De laatste op 12 mei in Delfzijl. Groene kustroutes, sluip- kruipdoor weggetjes naar verborgen keilewinkeltjes ... Het vergroot/verruimt je horizon, je kennis ja wat eigenlijk niet. Heb je al op ruim 7 gekeken?
Moi he,
Anne
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Hallo Bob,

Als even naar het topic Najaarsreunie 2007 gaat, kom je ons reisverslag in 4 delen tegen. Ik raad je aan deel 1 en 4 te lezen.
Meer dan schitterend. Maar ja, ik vind de Afsluitdijk ook mooi om te rijden. Water is immers nooit hetzelfde.................

m.v.g. Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bob,
Zoals je op een ander topic al zei: "Alle gekheid op een stokje"
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Dat ziet goed uit Jos......dat word grasmaaien manneke, en daar weet ik alles van tenminste hier 5 jr gedaan voor de buurt in afwachting pensioentje op 65 jaar ..ook 4 zwembaden bij gehouden toen,ha
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Toch wel gemakkelijk die schapen op de achtergrond.
Vooral als het vlees opraakt tijdens de BBQ
gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Jos ik dacht dat je met pensioen ging.

Dat is wel een toentje mit veul waark.
hdofferhoff
Berichten: 902
Lid geworden op: 15 sep 2004 22:46
Locatie: sappemeer

Bericht door hdofferhoff »

Hallo Jos.

Wij hebben in 1992 de stap genomen om vanuit de randstad naar Sappemeer te verhuizen en werkelijk nog geen dag spijt gehad. Vorig jaar heb ik een goeie kennis vanuit Zuidbroek naar Valkenburg ( bij Leiden ) verhuist maar na 3 maanden het hele spul weer opgeladen daar en terug naar Zuidbroek gebracht. Dus Jos de mooiste tijd van je leven gaat nu pas beginnen.

Gr. Huub.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Huub, e.a.
Ja, we hebben er inderdaad een heel goed gevoel over, na ons recente (in het water gevallen) bezoek aan Warffum. :-D
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Deze foto heb ik van internet, maar er stonden twee van deze volwassenen en twee kalfjes recht tegenover onze voordeur te grazen. :-D
Toen we in de stromende regen weggingen zagen we ze even niet meer, waarschijnlijk hadden ze een oppertje gezocht, alhoewel ze in Schotland toch wel wat gewend zijn. :)
All the best
Jos

Afbeelding


Plaats reactie